ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.




ode getaldić i gundulić
Vaš link

Po mojoj procjeni, max. 22 mil. $ za oba!? Smootko, što ti kažeš?
[/quote]

Mislim da ipak neće biti tako malo. Držim da su dobili oko 30-35 mil USD za oba. Po reportu iz 02/2011 handymax od 15 godina se cijeni 16,90 mil USD.
[/quote]
Pa, to bi bilo lijepo! Provjerit ću sutra koliko su dobili, pa ću postati ovdje! Sumnjam da će to koristiti za isplatu dividende, ali zbog sebe samih, vjerujem da će biti nešto dividende!

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

Kada prodaš stari auto, logično je da kupiš novi. Normalno je da za novi moraš nadodati još keša i to je OK.
Slijedećih 5 godina voziš se bez kvarova i nepredviđenih troškova.
Ako si prodao stari u vrijeme krize, normalno je da si ga morao prodati ispod cijene, ali isto tako je normalno i da si novi auto kupio s većim popustom na cijenu jer je kriza.
Slično je i sa starim i novim brodovima. Jedina razlika je u tome što ti brod može donositi prihod, a automobil većinom samo rashod.
Pozdravljam prodaju starog i kupnju novog. Tako rade profesionalci i znalci.
Ove godine ako turistička sezona ne omane, ATPL će imati i neto dobit od turizma i avioprijevoza. Prošle godine su tamo imali gubitke jer su obnavljali "aviončiće" a sada mogu s manjim troškom poslovati.
Bombona za kupiti!
[shocked]


vasa nagadanja su kriva gospodo. Ovo je odlican potez’ dobili su dobru lovu za stare brodove. Uplivalo brdo love u tvrtku. Smanjio se prijevoz i normalno da se smanji flota. Jos jedan pokazatelj koliko je dobar menadzment atlanske. Suta je kupujem nakon sto sam ovo procitao.

Ja se slažem da je trebalo prodavat brodove tj smanjivat flotu kad se očekivalo da će situacija s vozarinama postat loša, samo dvije su stvari u igri:
1 ) to se trebalo prodavat puno ranije ( dobili bi daleko više love, možda nekoliko desetaka milijuna kuna više )
2 ) to se u prvom redu trebalo raditi na način da se prodaju novogradnje koje su skuplje. Jer šta će ti 7 modernih brodova ako ih skupo plaćaš samo da bi radili minus?!

Zbroji ovo dvoje i imaš stvarno loše tempirane poslove. Vjeruj mi, za sve dioničare bi bolje sjela vijest da su prije nekih 6-9 mjeseci odlučili prodat dvije novogradnje koje stižu 2011, nego šta su sad prodali dva polovnjaka. Razlika je u milijunima i milijunima dolara.

never surrender

Prodaja brodova će se sigurno lijepo vidjeti na Q1, slično je bilo i na ULPL prije par mjeseci. Bilo bi dobro znati po koliko su Getaldić i Gundulić nabavljeni 96′ odnosno 97′. Inače, uopće ne sumljam da će ATPL-R-A opet biti dionica koju će mnogi htjeti imati, glavno je pitanje samo kad. Po meni trebalo bi:

1. prodati aviobiznis – bit će tu i sretnijih trenutaka, ali dugoročno nema kruha.
2. ući u najvišu kotaciju ZSE-a, ne dozvoljavati bilo kakvu netransparentnost, pogotovo zato jer je ATPL dobrim dijelom u rukama malih dioničara. Časopis je zgodna stvar, ali ulagaču trebaju detaljnje informacije i to čim je prije moguće (današnji primjer prodaje brodova po ? mil. $)
3. angažirati marget makera – čisto psihološki efekt
4. izlistati dionice na stranoj burzi
5. racionalno nastaviti s ulaganjima u nekretnine, paziti da se ne kupuju baloni (kao što je to bilo do sada)
6. isplatiti dividendu ne višu od 30 kn – čuvati snažnu cash poziciju, ovo je sektor u kojem je johnny cash iznimno bitna stavka


Kada prodaš stari auto, logično je da kupiš novi. Normalno je da za novi moraš nadodati još keša i to je OK.
Slijedećih 5 godina voziš se bez kvarova i nepredviđenih troškova.
Ako si prodao stari u vrijeme krize, normalno je da si ga morao prodati ispod cijene, ali isto tako je normalno i da si novi auto kupio s većim popustom na cijenu jer je kriza.
Slično je i sa starim i novim brodovima. Jedina razlika je u tome što ti brod može donositi prihod, a automobil većinom samo rashod.
Pozdravljam prodaju starog i kupnju novog. Tako rade profesionalci i znalci.
Ove godine ako turistička sezona ne omane, ATPL će imati i neto dobit od turizma i avioprijevoza. Prošle godine su tamo imali gubitke jer su obnavljali "aviončiće" a sada mogu s manjim troškom poslovati.
Bombona za kupiti!
[shocked]

Ovo je ko da slušam komentare hdz-a na normalnu kritiku. Eto, vaše su rasprave na toj razini. Kao da se razgovaram s malim djetetom koje vidi svijet iz svoje perspektive.

Pišite šta hoćete, ja vam kažem, ovo je ravno vijesti ko da je Konstruktor objavio da je rasprodao stare dizalice i bagere jer je prošle godine naručio nove, skuplje i bolje, jer želi ( jednog dana ) bit spreman na novi ciklus u građevini…

never surrender

Evo prije nego se razvalim na moj dio Dormea, da olakšam dušu, koliko sam shvatio Peru, Gospari su napravili povijesnu grešku kad su osnovali sad već Staru damu, našu Atlansku plovidbu. Možda su trebali lagano dremuckat na osunčanom Stradunu, uživati i smijati se prikazima djela genijalnog Držića. Ali dragi Pero Gospari su jedna vrst mudraca koji imaju bogatu povijest, odoljevali su i odolijevati će svim vrstama Tsunamija. Nisu oni plitki koliko ti misliš da jesu. Ako nisi nikad bio u Dubrovniku odi tamo i shvatit ćeš na licu mjesta koliko si u krivu.
Doći će skoro normalna vremena kad će se trgovat samo sa jednom dionicom, transparentnom i neokaljanom u bilo kojem pogledu. Sve ostalo će biti dječji vrtić. I kupi si Dormeo [yawn] [yawn] [yawn] zzzzzzzzzzz……..

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!



Kada prodaš stari auto, logično je da kupiš novi. Normalno je da za novi moraš nadodati još keša i to je OK.
Slijedećih 5 godina voziš se bez kvarova i nepredviđenih troškova.
Ako si prodao stari u vrijeme krize, normalno je da si ga morao prodati ispod cijene, ali isto tako je normalno i da si novi auto kupio s većim popustom na cijenu jer je kriza.
Slično je i sa starim i novim brodovima. Jedina razlika je u tome što ti brod može donositi prihod, a automobil većinom samo rashod.
Pozdravljam prodaju starog i kupnju novog. Tako rade profesionalci i znalci.
Ove godine ako turistička sezona ne omane, ATPL će imati i neto dobit od turizma i avioprijevoza. Prošle godine su tamo imali gubitke jer su obnavljali "aviončiće" a sada mogu s manjim troškom poslovati.
Bombona za kupiti!
[shocked]

Ovo je ko da slušam komentare hdz-a na normalnu kritiku. Eto, vaše su rasprave na toj razini. Kao da se razgovaram s malim djetetom koje vidi svijet iz svoje perspektive.

Pišite šta hoćete, ja vam kažem, ovo je ravno vijesti ko da je Konstruktor objavio da je rasprodao stare dizalice i bagere jer je prošle godine naručio nove, skuplje i bolje, jer želi ( jednog dana ) bit spreman na novi ciklus u građevini…
[/quote]
Brodovi su po svemu sudeći prodani za 35 milijuna dolara. A dolaze, kako kaže i sam Pero, a i bankamagazin – novi. Svatko vidi svijet iz svoje perspektive, pa tako ga i ti Perice vidiš! Istina pesimistično, ali sam si izabrao tu perspektivu!
http://www.banka.hr/Naslovnica/Hrvatska/tabid/102/View/Details/ItemID/68181/Default.aspx

Što ste navalili na kolegu peru. Pun je keša kao i naša Atlantska i idućih par dana će ga utopiti u dionicu koju najviše pljuje.


3. angažirati market makera – čisto psihološki efekt

Maket makera na ovoj dionici imamo duže vremena. Doduše radi za svoj privatni džep. A i psihološki efekt gotovo nikada ne omane…




Kada prodaš stari auto, logično je da kupiš novi. Normalno je da za novi moraš nadodati još keša i to je OK.
Slijedećih 5 godina voziš se bez kvarova i nepredviđenih troškova.
Ako si prodao stari u vrijeme krize, normalno je da si ga morao prodati ispod cijene, ali isto tako je normalno i da si novi auto kupio s većim popustom na cijenu jer je kriza.
Slično je i sa starim i novim brodovima. Jedina razlika je u tome što ti brod može donositi prihod, a automobil većinom samo rashod.
Pozdravljam prodaju starog i kupnju novog. Tako rade profesionalci i znalci.
Ove godine ako turistička sezona ne omane, ATPL će imati i neto dobit od turizma i avioprijevoza. Prošle godine su tamo imali gubitke jer su obnavljali "aviončiće" a sada mogu s manjim troškom poslovati.
Bombona za kupiti!
[shocked]

Ovo je ko da slušam komentare hdz-a na normalnu kritiku. Eto, vaše su rasprave na toj razini. Kao da se razgovaram s malim djetetom koje vidi svijet iz svoje perspektive.

Pišite šta hoćete, ja vam kažem, ovo je ravno vijesti ko da je Konstruktor objavio da je rasprodao stare dizalice i bagere jer je prošle godine naručio nove, skuplje i bolje, jer želi ( jednog dana ) bit spreman na novi ciklus u građevini…
[/quote]
Brodovi su po svemu sudeći prodani za 35 milijuna dolara. A dolaze, kako kaže i sam Pero, a i bankamagazin – novi. Svatko vidi svijet iz svoje perspektive, pa tako ga i ti Perice vidiš! Istina pesimistično, ali sam si izabrao tu perspektivu!
http://www.banka.hr/Naslovnica/Hrvatska/tabid/102/View/Details/ItemID/68181/Default.aspx
[/quote]
prema FFA, do listopada 2012 ce cijena najma biti $10000:(
dobro da su prodali ova dva, na trenutnim vozarinama su im donosili samo gubitak , a na racun prijevremene prodaje u 2011 ce mozda i zavrsit na +0
2012/2013 ce polucit najlosiji rezultat u povijesti firme
2014 cemo vidjet
2015 oporavak trzista rasutih tereta


Držim da su dobili oko 30-35 mil USD za oba. Po reportu iz 02/2011 handymax od 15 godina se cijeni 16,90 mil USD.

No, da je vrijeme radnje proljeće/ljeto 2010-e rekao bih da su dobili 40-45 mil USD, tada je 15g handymax po reportu bio 22,30 mil USD! Nezanemariva razlika [cry]

S obzirom da je riječ o 2 sister shipa možda su postigli i nešto povoljniju cijenu nego da su ih prodavali pojedinačno, odnosno da nije riječ o sister šipcima?

Vjerujem da si dobro pogodio cijenu (od 30 do 35), međutim moraš znati da se za paket daje popust kupcu, pa stoga tipujem na ovu nižu cifru, 35 bi bilo predobro u trenutačnim okolnostima. Dobar potez novog CEO, vidjeti će se u FI 1H.

Ovo je trenutno najidealnija kupnja po mome mišljenju, kuna dole max, no ipak mislim da
će kod C od (ii) biti 3=5 ili če netko pokupiti onoga s 229 kom gdje bi minimum target bio na cca 720 kn..(teško ali sve je moguće). Ukratko tko danas kupi taj je profitirao, grafovi u prilogu (divergencije) !!
LP [angry]

I very much love INGRA !!

New Report

Close