Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Možda su prodana po 14 milijuna USD. Nisu to tako ni stari brodovi. Jedno 90 kuna po dionici. Nešto će će vjerojatno ići za novogradnje. 40-50 kuna dividende. IMHO.
može li se dio isplatiti kroz pristojnu dividendu
[/quote]
može.
mislim da je ovo dobar potez. to su brodovi stari 13,14 godina. nisu baš sad toliko stari, no pitanje je za koliko su prodani.
nadam se da će isporuka novih kasniti i da će atpl naplatiti penale (oportunitetna dobit).
buking za 2013 je napola pun.
ovo kazuje mnogo. skupljanje municije ili nešto drugo?
Capital Link Shipping
Weekly Markets Report (28-3-11) week 12
”In the secondhand market, 25 vessels reported to have changed hands this week equalling a total amount of money invested around of US$ 806,500,000, with four transactions reported on private terms.”
od ovih 25 ukupno prodanih , 12 otpada na bulk carriere i procjena je da je vrijednost transakcija okvirno $271mil , to u prosjeku daje vrijednost od cca 22mil svaki . naravno to ne znači da su ova 2 plaćena $44 mil .
a kad je ono skupština?
od ovih 25 ukupno prodanih , 12 otpada na bulk carriere i procjena je da je vrijednost transakcija okvirno $271mil , to u prosjeku daje vrijednost od cca 22mil svaki . naravno to ne znači da su ova 2 plaćena $44 mil .
a kad je ono skupština?
standardno u lipnju
Bojim se da nije dobra situacija kad se prodaju ova 2 broda. Vozarine su inače i dalje preniske za ikakve zarade i vjerojatno će tako ostat kroz cijelu godinu, a još dolaze novogradnje. Izgleda da će se novac od prodaje ovih brodova iskoristit za krpanje minusa i šta je valjda najgora moguća solucija, za isplatu dividende.
Zapitajmo se, kakva je to firma koja prodaje imovinu da bi isplatila dividendu?
To šta će vjerojatno bit dividende odgovara samo onima koji dugoročno ( točnije od pamtivjeka ) drže velik broj dionica ( a zna se koji su ti ). Al to neće odgovarat svim ostalima, jer ovo će zasigurno morat imat negativan utjecaj na cijenu dionice.
p.s. ovoj negativnoj prognozi doprinosi i ovakvo netransparentno ponašanje uprave, ne samo da su trebali izvijestit po kojoj su cijeni prodali brodove, već su odavna u praksu trebali uvest javno obznanjivanje kako se kreću vozarine. Svaka ozbiljna brodska kompanija ovakve podatke daje u javnost. Samo očito nekom pogoduje ovakva situacija, jer naravno ovako je daleko lakše špekulirat i obmanjivat druge.
Bojim se da nije dobra situacija kad se prodaju ova 2 broda. Vozarine su inače i dalje preniske za ikakve zarade i vjerojatno će tako ostat kroz cijelu godinu, a još dolaze novogradnje. Izgleda da će se novac od prodaje ovih brodova iskoristit za krpanje minusa i šta je valjda najgora moguća solucija, za isplatu dividende.
Zapitajmo se, kakva je to firma koja prodaje imovinu da bi isplatila dividendu?
To šta će vjerojatno bit dividende odgovara samo onima koji dugoročno ( točnije od pamtivjeka ) drže velik broj dionica ( a zna se koji su ti ). Al to neće odgovarat svim ostalima, jer ovo će zasigurno morat imat negativan utjecaj na cijenu dionice.
p.s. ovoj negativnoj prognozi doprinosi i ovakvo netransparentno ponašanje uprave, ne samo da su trebali izvijestit po kojoj su cijeni prodali brodove, već su odavna u praksu trebali uvest javno obznanjivanje kako se kreću vozarine. Svaka ozbiljna brodska kompanija ovakve podatke daje u javnost. Samo očito nekom pogoduje ovakva situacija, jer naravno ovako je daleko lakše špekulirat i obmanjivat druge.
Prodaja dva broda je najavljena več oho ho,točnije najavio je kap.Ante Jerković u Du listu i što je sad tu novoga daj mi objasni??
Atlantska plovidba od prodaje brodova financira kupovinu novih brodova. Samo dobit od vozarina se dijeli u dividendi. Dividenda jos nije izglasana.
Prije mi se čini da se prodajom brodova pokusava skupiti kvalitetna posada za nove brodove. Ipak uskoro treba sakupiti oko 150 ljudi za nove brodove…
Mislim da je to naj-problem ovdje.