Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
@francesco
To je bio samo usputni osvrt na TOP 10 koji je nepromjenjen mjesecima. Ne očekujem promjene, već samo konstatiram jer već dugo nije ništa nabacio na tu temu.
Lp
– Obnova Japana mogla bi trajati oko pola destljeća, izjavio je Abhas Jha, stručnjak u Svjetskoj banci.
– Za obnovu oštećenih gradova nakon katastrofalnog potresa u Kobeu 1995. Japanu je trebalo nešto manje od pet godina stoga vjerujem da će ovdje biti potrebno najmanje toliko – rekao je Jha za Reuters.
Držim da će flota heavy lift brodova (ATPL ih ima 4) dobro profitirati od ovog u Japanu
[thumbsup]
sve burze su trenutno pod utjecajem niza loših vjesti ali ja mislim da će ova katastrofa u Japanu kad se malo stvari smire povećati potražnju što za čelikom zbog obnove porušenih područja što za ostalim sirovinama a vjerojato će se povćati i uvoz žitarica … nije mi drago što se to desilo ali mislim da če kroz neko kraće vrijeme to potaknuti trgovinu …s obzirom da će biti problema sa opskrbom struje vjerujem kako će veliki dio sirovina morati biti nadoknađen uvozom … možda griješim ali neka jednostavna logika govori mi da bi se taj scenario mogao odigrati
štima sve, ja isto tako razmišljam, no bitno je usporediti omjere: koliko japanu treba (supply) i koji postotak/promil/whatever se mora svjetske flote angažirati – da li govorimo o buhi i slonu, ili… ipak, 1995. je bila prije 16 godina i tada su stvari drugačije stajale. drugo bi bilo da je potres drmnuo kinu, indiju…
ma koliko god mi je žao japana, žao mi je i mojeg računa.
ipak, nekom smrkne, drugom svane… ipak je ovo forum "poslovni"…
u japanu zatvorilo 12 tvornica (ne znam točno, mitsubishi, toyota, koji li vrag…). očekujemo sinklinalu potom antiklinalu. samo je pitanje "t". čemu teži??
da će tektonika ploča se odraziti i na tektoniku TK, vrlo je izvjesno. dapače, rumenilo se u americi poprilično noćas…
smatram da je vrijeme za ulet. tko se sada skrio, magarac je bio.
nista od velike obnove dok je nuklearka nestabilna,a to moze trajat mjesecima
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $9798 (DOWN 588)
BPI Average of the T/C routes $16983 (DOWN 11)
BSI Average of the T/C routes $16220 (UP 126)
BHSI Average of the T/C routes $11203 (UP 94)
Vrlo dobro.
Owners need $8,248 to cover the daily running costs on a capesize, excluding interest payments on loans taken to buy vessels.
Vrlo dobro.
Owners need $8,248 to cover the daily running costs on a capesize, excluding interest payments on loans taken to buy vessels.
za atpl su stvari nesto kompliciranije
vozarinama treba zaradit za hotele & avione koji donose gubitke
I prijatelji – ljubitelji ATPL, što sada velite.. jeli se isplatilo jučer ulagati u ATPL. Ide to ide UP !!
[thumbsup]
I prijatelji – ljubitelji ATPL, što sada velite.. jeli se isplatilo jučer ulagati u ATPL. Ide to ide UP !!
[thumbsup]
I vanka brodari ide ap, ne baš puno al ih u minusu gotovo i nema. Po meni sitacion još nije čist, čekao sam ATPL bez događaja u Japanu na 700, e sad, oko ove krize svako tupi svoje.
@my moon
Samo se nemoj sekirati, ako si je kupio jučer, postao sam Vam grafove, lijepo se vidjelo da je trebalo kupiti jučer, danas. A sada to ima samo jedan smjer, naravno uz manje korekcije..UP !!
@my moon
Samo se nemoj sekirati, ako si je kupio jučer, postao sam Vam grafove, lijepo se vidjelo da je trebalo kupiti jučer, danas. A sada to ima samo jedan smjer, naravno uz manje korekcije..UP !!
Hm..ovaj put se slažem s tobom..i mene jučer pošteno drmnulo na bidu po 700.., a naravno mogao sam i niže još dokupit..al bio preškrt,pa slijedeći jači nalog i skoro zadnju lovu stavio na 680..a tako velikog paničara na žalost nije bilo…
Uglavnom mislim da idemo gore sve do 5 mjeseca..a onda bude nešto trebalo i prodati…
Osim ako u Japanu stvarno sve ne ode u mp3,a onda nam lova više neće bit tolko ni bitna…