Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Nisam računao akontacije, moja isprika, zaboravio sam, a nije mala stavka u izračunu! Naravno da su akontacije imovina!
————————————————————————
Sveukupno vrijednost ATPL po dionici = 860,85 kn
————————————————————————
… pa stoga još jednom isprika na greški…
Ovo je jedan od onih gadnih i bezobrznih drukova zbog čega je masa poštenih likova pobjegla sa foruma npr.poznavatelj, sakai, toknezev etc.
Masa poznavatelja i poštenih likova bježe sa foruma upravo radi ovakvih kakav si ti! Ja sam se forumašima odmah ispričao na greški i ispravio izračun. Drukanje, hahahah!
Masa poznavatelja i poštenih likova bježe sa foruma upravo radi ovakvih kakav si ti! Ja sam se forumašima odmah ispričao na greški i ispravio izračun. Drukanje, hahahah!
Čiko, Čiko, kolika će biti dividenda?
[shocked]
Horor!
Vani će se izgleda nastaviti karađorđevo brodarskog proljeća
DRYS Extended Hours
4.64 -0.08 -1.69% as of 07:52 AM EST on 03/11/11
Baltic Dry +1,6%
Capesize +5,1%
Panamax +0,6%
Handysize +1,1%
Supramax +0,5%
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $11038 (UP 531)
BPI Average of the T/C routes $17115 (UP 102)
BSI Average of the T/C routes $15985 (UP 73)
BHSI Average of the T/C routes $10909 (UP 120)
mootko pusti ti Smarta. On smarta da za pravu igru na KSST nedostaje slobodnog (lakomislećeg) kapitala. Puno se špekulativnog povuklo zadnjih 3 godine i sad treba iscijediti/prebaciti bar ono iz likvidnih dionica bez većinskog vlasništva kao što su DLKV, INGR, ATPL kao da već nisu bezobrazno nisko. Pa jedan dobar tsunami i KSST će postati pomorsko dobro.
Atlantskoj raste od 2004. kapital i rezerve u prosjeku 41% godišnje i to bez isplaćenih dividendi.
A dug bi za 4 godine, ovim tempom, mogao biti 0.
Malo?
Atlantskoj raste od 2004. kapital i rezerve u prosjeku 41% godišnje i to bez isplaćenih dividendi.
A dug bi za 4 godine, ovim tempom, mogao biti 0.
Malo?
Uglavnom cjelokupna dobit i rast je ostvarena je u 2007 kada su panamasksi zarađivali i po 100.000
US$ dnevno.Sve poslije toga loše,sa gubicima,prošla godina solidna,a ova počela jako loše.
Kupujemo blisku budućnost,a ona je za sve brodare jako loša,jedino TNPL ima dobre tankerske vozarine zbog libijske krize.Svi ostali ,tuga i jad.
Naravno da se ovo ne odnosi na ULPL.jer oni su čudotvorci.Dokle?
U ATPL nema ni meda ni mlijeka!
….. prošla godina solidna,a ova počela jako loše……U ATPL nema ni meda ni mlijeka!
To ćemo vidjeti nakon FI za Q1.
To ćemo vidjeti nakon FI za Q1.
[/quote]
BDI je prosječno puno lošiji od prosjeka četvrtog kvartal,a u odnosu na prvi kvartal prošle godine
još i niži.Nafta je skupa.Zašto smatrate da to neće negativno utjecati na poslovne rezultate ATPL. FI za prvi kvartal 2011.bi trebao donijeti veliki gubitak u poslovanju svim
suhin brodarima,a naročito onima na spotu.Ako ATPL ima dugoročne TC onda ima nade jer je
i četvrti kvartal bio bolji od očekivanja.JDPL i LPLH su ostvarili velike gubitke u tom kvartalu i isto bi trebalo potvrditi i u prvom kvartalu ove godine.
ULPL plovi na nekim drugim morima,TNPL bi mogao izvući tankerski segment,A ATPL može
biti samo lošija nego u četvrtom kvartalu kada je ostvaren gubitak od cca 10 mil kn.
Svaki gubitak ispod 15 mil kn.u prvom kvartalu uz ovakve vozarine bi bio dobar poslovni rezultat.
Brodarima zvijezde nisu naklonjene,ali naravno da sindikat može i protiv zvijezda.
Realno nema prostora za rast,a to znaći da ima za pad cijena dionice.Surova realnost.
Volio bi da se ugrizem za jezik i da se moje prognoze pokažu pogrešne.
U ATPL nema mlijeka,a ni meda ,a proljeće na pragu.
Atlantskoj raste od 2004. kapital i rezerve u prosjeku 41% godišnje i to bez isplaćenih dividendi.
A dug bi za 4 godine, ovim tempom, mogao biti 0.
Malo?
Uglavnom cjelokupna dobit i rast je ostvarena je u 2007 kada su panamasksi zarađivali i po 100.000
US$ dnevno.Sve poslije toga loše,sa gubicima,prošla godina solidna,a ova počela jako loše.
Kupujemo blisku budućnost,a ona je za sve brodare jako loša,jedino TNPL ima dobre tankerske vozarine zbog libijske krize.Svi ostali ,tuga i jad.
Naravno da se ovo ne odnosi na ULPL.jer oni su čudotvorci.Dokle?
U ATPL nema ni meda ni mlijeka!
[/quote]
Lopi,
zar 2008 nije bila najbolja godina u povjesti firme,a koliko znam i 2010 je bila pozitivna
Uglavnom cjelokupna dobit i rast je ostvarena je u 2007 kada su panamasksi zarađivali i po 100.000
US$ dnevno.Sve poslije toga loše,sa gubicima,prošla godina solidna,a ova počela jako loše.
Kupujemo blisku budućnost,a ona je za sve brodare jako loša,jedino TNPL ima dobre tankerske vozarine zbog libijske krize.Svi ostali ,tuga i jad.
Naravno da se ovo ne odnosi na ULPL.jer oni su čudotvorci.Dokle?
U ATPL nema ni meda ni mlijeka!
[/quote]
Lopi,
zar 2008 nije bila najbolja godina u povjesti firme,a koliko znam i 2010 je bila pozitivna
[/quote]
Ok.lapsus nije 2007 nego 2008.