Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 2.150 | 50 | 43,00 | 45,10 | 1,42% |
Mislim da je to nepisano pravilo već neko vrijeme otpisano, inače bi se npr. DSX tržila na dosta višoj razini.. 16-18$, a sada je 12,30.
A kod vašeg izračuna čini mi se da je ipak malo mršavog rezultata. Onako iz topa.. jeste uključili akontacije novogradnji? Tu je fina svotica već. Čini mi se da je nekoć spominjano 100 mil USD, a sad je to vjerovatno i dosta više.
Dakle, ako ste uzeli samo postojeću flotu i dobro sve izračunali trebalo bi još nadodati akontacije.
U ostatak izračuna (nebrodarski dio) ne ulazim.
Nisam već neko vrijeme računao NAV ATPL ali da moram rekao bih da je 830 kn +/- 10%
Nisam već neko vrijeme računao NAV ATPL ali da moram rekao bih da je 830 kn +/- 10%
A, moj smotko, mogao bi ja ovako kao i ti izračunati i da je 5000 kn!? Nešto kao gotovina, 2111 kn! Ma, ja sam vam dao realan izračun vrijednosti, a tvrdim da je dionica preskupa sa obzirom na sve okolnosti! Multiplikator od 1,5 se dodaje kada je poslovanje u rastu, a ovdje je trenutno u padu, dakle… Cijena na burzi potvrđuje moju tezu i izračun!
Što bi reko fotije.. no vej hoze!
Garantiram ti da si u krivu, a uvjeren sam da se točan odgovor nalazi u mom rasponu, dakle 747-913kn. Odnosno, nema šanse ni da je preko 1000 ni ispod 700kn po današnjim valuacijama brodovlja.
Garantiram ti da si u krivu…
Ok, ako garantiraš onda jesam!
Moj izračun vrijednosti ATPL, po dionici.
1) Brodovi ukupno = 1.065,70 kn
2) Hotelijerstvo = 179,15 kn
3) DU Airline = 71,70 kn
———————————————————————–
Ukupno vrijednost imovina = 1.316,55 kn
———————————————————————–
Dugovi/obveze ukupno = 1.039,00 kn
———————————————————————–
Vrijednost netto = 277,55 kn
———————————————————————–
Keš na računu = 200,65 kn
———————————————————————–
SVEUKUPNO VRIJEDNOST DIONICE ATPL = 478,20 kn
———————————————————————–
ovakvo nešto dugo nisam čitao stvarno svaka čast,ali ću te malo ispravit:
ukupna imovina:2,901,000
kapital+rezerve:1,455,000
ukupne obveze:1,410,000
vrijednost atpl 2111
ko ne vjeruje imate bilancu po računajte
p.s. nisam računao naručene brodove koji su dijelom odplaćeni znači realna cijena je još veča
[/quote]
Kolega ja mislim da ste vi baš niste svatili šta se ovde tačno računa…
[/quote]
ajde onda me ispravi molim te
[/quote]
Kod bi znao možda bi te i ispravio.
Evo otpuštanja nam sigurno neidu na ruku ,a i Libiska kriza ,gorivo u Libiji je 0,50kn tako da se mora sačekat i opet u dokup da smanjimo minus [wink] [bye] [bye]
@ loris
izgleda da si imao pravo prije nekih tjedan-dva-tri
@ ostali
izgleda da ćemo još neko vrijeme trpiti razno-razne negativne okolnosti, ali ne mislim da ćemo na bolje dane trebati čekati 2013. godinu kao što to neki predviđaju. Nadam se boljim danima već ove ili početkom iduće godine.
@ Jethro
Stari, ako si pretrpio toliko, onda pregrizi i pretrpi još (osim ako nije sila). Nije neki optimizam, ali je daleko od toga da treba biti pesimističan. Firma fundamentalno dobro stoji, radi, gradi i raste, a to je najvažnije ! Situacija je takva kakva jest, ali šta se mora nije teško. Ja ću nakon izvješća za Q1 donijeti odluku pokratiti ili još držati i dokupljivati. Nadam se da je dobit = 0+.
Kratkoročno je za mene sve iznad toga hold, a sve ispod toga sell.
Ok, ako garantiraš onda jesam!
[/quote]
Drago mi je da smo na ti i da prihvaćaš moju garanciju.. vrijedi 3 mjeseca.
Inače, kod računanja NAV-a nekako sam si uzeo za naviku da podatke o vrijednostima brodova uzimam iz Athenian reporta, čisto da ne misliš da ja to samo tako iz glave izbacujem brojke. Ne znam koliko su njihovi podaci točni i možda bi neki izvor bio bolji, ali time se nisam puno zamarao.
Najnoviji report je iz veljače:
http://files.irwebpage.com/reports/shipping/0E74iKuYnc/ATHREPFEB11.pdf
Pa ako hoćeš usporedit sa svojim ulaznim podacima.. ali opet te pitam, jesi li uračunao akontacije novogradnji. Jer tu je dobrano preko 100 mil USD, ali neka je samo 100 zbog otpisa skupljih ugovorenih cijena to daje 382,65 kn u vrijednosti flote. Ti si naveo vrijednost flote od 1.065,70 kn.
Znači, po tome ispada da cijeniš trenutno operativnu flotu na 683,05 kn po dionici iliti oko 178 mil USD, što je premalo. Stoga držim da si propustio uključiti akontacije u izračun.
… Ti si naveo vrijednost flote od 1.065,70 kn.
JDPL ima materijalne imovine 800 mil kn. ako ATPL ima manje od duplo, onda bi to i moglo štimati.
..i još ako bih smio samo još malčice rastegnuti već ukazano mi povjerenje (prihvaćanje garancije, mada s uskličnikom na kraju te izjave), te na
SVEUKUPNO VRIJEDNOST DIONICE ATPL = 478,20 kn
nadodati još te akontacije od cca 382 kn po dionici, dobije se 860,20 kn po dionici, što se sasvim lijepo uklapa u moj range 830 +/- 10%.
Nadam se da nisam bio preslobodan :):
..i još ako bih smio samo još malčice rastegnuti već ukazano mi povjerenje (prihvaćanje garancije, mada s uskličnikom na kraju te izjave), te na
SVEUKUPNO VRIJEDNOST DIONICE ATPL = 478,20 kn
nadodati još te akontacije od cca 382 kn po dionici, dobije se 860,20 kn po dionici, što se sasvim lijepo uklapa u moj range 830 +/- 10%.
Nadam se da nisam bio preslobodan :):
Dragi štovani kolega, ne trudi se toliko oko provokacija ! [wink]
Laku noć
JDPL ima materijalne imovine 800 mil kn. ako ATPL ima manje od duplo, onda bi to i moglo štimati.
[/quote]
A gle njega.. šta jedna Tuna zna o moru? Šalim se kolega. Srdačan pozdrav!
I još da ponovim, izgleda da je prošlo nezapaženo. Jedna DSX, nezadužena i puno veća i transparentnija kompanija se trži oko NAV-a. Držim da joj je sada oko 11,80 i to charter free, a kad se uračunaju i jako dobri charteri onda i više. Dakle, onaj multiplikator 1,5 nije u igri, jer bi onda DSX trebala biti preko 16$.
Uostalom, taj multiplikator je odražavao upotrebu poluge kod brodara koja im je u zdravom marketu davala vjetar u jedra njihovog NAV-a, a sada im je više sidro koje ih koči, a nekima će biti i uteg koji će ih povući dolje, tako da nema opravdanja za multiplikator 1,5. U ovim okolnostima prikladniji su multiplikatori oko 1 pa i manje od 1.