Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
@smart
..dodatak.. i jel to zbog brodarstva ili zgradarstva? [proud]
Najveći su problem novogradnje i koliko će one utjecati na vozarine,svi su predviđali 2010 da će biti katastrofa a ipak su skoro sve svijetske kompanije poslovale pozitivno,šta se tiče Panamaxa za 2010 bilo je naručeno 194 broda nosivosti 15.348.750 DWt,a isporučeno "samo" 106 nosivosti 8.401.468 Dwt,znači pola od naručenog,e sad se nezna koliko je odkazano a koliko prebačeno na ovu i slijedeću godinu
ovo su zadnji podatci koje ja imam iz 2010.g.!
…All the while new vessels are being delivered each week and the world fleet is steadily growing. On average a new Capesize vessel is delivered every two days.
According to Clarkson Research, the world Dry-Bulk fleet is expected to grow by at least 16 percent or 1,100 ships this year (an average of 21 new ships per week), while vessel demand is estimated to increase by the equivalent of only 634 ships. So the cards seem to be on the table, and they do not seem to be friendly towards vessel owners. Year to date 98 new Capesize vessels have been delivered verses 112 for all of last year. Year to date 79 new Panamax vessels have been delivered verses 86 for all of 2009. Even with anticipated shrinkage (order cancellations), the world fleet is expected to grow by 69 million DWT in 2010…
[/quote]
Active fleet Year to Year change 2009-2010
@smart
Jel se meni samo čini il se to kolega budi iz zimskog sna što se ATPL teme tiče?
Eto, malo da se družimo! Čitao sam malo temu, pa vidim da se velika važnost pridodaje novoj zgradi i njenoj vrijednosti, a smatram da to neće imati neki financijski učinak na dionicu. Dosadno mi je nekad, pa malo pratim teme koje imaju nekog smisla! Ovdje se uvijek moglo naći normalnih postova i forumaša, za razliku od većine tema na ovom forumu! Još, kad si začetnik te iste teme na forumu, od prije 5 godina! [smiley]
Dry bulk market showing signs of stronger recovery
10/03/2011
The dry bulk market jumped by 3.37% yesterday, with the industry’s benchmark, the Baltic Dry Index (BDI), moving up to 1,472 points, levels not seen in weeks. The recovery was
Eto, malo da se družimo! Čitao sam malo temu, pa vidim da se velika važnost pridodaje novoj zgradi i njenoj vrijednosti, a smatram da to neće imati neki financijski učinak na dionicu. Dosadno mi je nekad, pa malo pratim teme koje imaju nekog smisla! Ovdje se uvijek moglo naći normalnih postova i forumaša, za razliku od većine tema na ovom forumu! Još, kad si začetnik te iste teme na forumu, od prije 5 godina! [smiley]
[/quote]
Pa kad ti je već dosadno mogao si napisat koju o potcjenjenoj dionici, koliki je bio ATH, koliko je tvrtka onda imala brodskog prostora, a koliko danas i slično, i kako bi, kad bi se samo to matematički uzelo u obzir dionica bi trebala biti od danas x10.
Ma krasno!
Vaš link
Pa kad ti je već dosadno mogao si napisat koju o potcjenjenoj dionici, koliki je bio ATH, koliko je tvrtka onda imala brodskog prostora, a koliko danas i slično, i kako bi, kad bi se samo to matematički uzelo u obzir dionica bi trebala biti od danas x10.
Pa, jučer sam napisao moje mišljenje. Podcjenjena!? zašto misliš da je dionica ATPL podcjenjena?
…
Još, kad si začetnik te iste teme na forumu, od prije 5 godina! [smiley]
Vidi stvarno.. još malo pa točno 5g. 17.03.2006.g, evo i isječak prvog posta:
…
Inače, nakon pada sa 970 kn cijena se drži na cca. 800 kn/ + – 5% u protekla 2 mjeseca. Unaprijed poznati rezultati i svima poznato iskrcavanje Kristijana Flioričića sa preko 20.000 kom je vratilo cijenu i ipak suprotno očekivanjima vratilo na niže razine. U očekivanju godišnjih rezultata koji su kako sam već napisao poznati, puno više će biti interesantni razultati za 1Q/2006.g. koji bi trebali biti prikazani u slijedećih 40 dana…
Vidite kako je g. Floričić još onda dobro procijenio [lol]
Začinjavče, evo nas 4455 stranica kasnije.. nešto tanjih živaca al još uvijek s prstom na okidaču [thumbsup]
Sinoć je Pavo još mirnije spav’o! [bye]
A gledaj ja bi na njegovom mjestu vjerovatno isto postupio,Šišević ima preko 60godina,treba uživat u životu,najbolje da u grob ponese dionice,i ovako mu je ostalo još 6400 komada
Kapital i rezerve:
2004. 285 milijuna kuna dug/kapital 265,28%
2010. 1.442 milijuna kuna dug/kapital 96,47%
Kapital i rezerve:
2004. 285 milijuna kuna dug/kapital 265,28%
2010. 1.442 milijuna kuna dug/kapital 96,47%
Eto vidiš! 1,45 milijardi kuna treba vratiti iz poslovanja, a njihovom zaduživanju nije kraj, jer dolaze i novi brodovi koje su naručili! Meni ljepše izgleda 2004.g. kada su bili dužni samo 285 mil. kuna!