Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
ah svašta čemo još valjda doživjeti na atpl…….promet za nepovjerovati…….dionica neinteresantna do bola…….
…….dionica neinteresantna do bola…….
Ne smiješ tako pisati. Nepopularno je. Vidiš da si dobio jedinicu!
Ja sam ti sada dao stotku da ti popravim prosjek. [proud]
Član Uprave Atlantske plovidbe otpustio 150 dionica
Iz Atlantske Plovidbe danas su putem Zagrebačke burze izvijestili o otpuštanju dionica od strane člana Uprave Pave Šiševića. Šišević je 21., 22. i 28. veljače ukupno otpustio 150 redovnih nematerijaliziranih dionica Atlantske plovidbe.
I nakon svega ipak ima optimista, i 10 komada je bolje nego baš ništa!
[/quote]
Ostalo mu još samo 8402 za crne dane,zlu netrebalo…
ima li neki techie da mi kaže:
kad se ne uloigiram na forum, kaže mi da atpl ima 4452 strane, a kad se ulogiram, kaže mi da ima 2226 strana.
i prva i zadnja stranica su iste u oba slučaja.
gdje je catch?
thx
ima li neki techie da mi kaže:
kad se ne uloigiram na forum, kaže mi da atpl ima 4452 strane, a kad se ulogiram, kaže mi da ima 2226 strana.
i prva i zadnja stranica su iste u oba slučaja.
gdje je catch?
thx
Klikni na profil korisnika,postavke foruma,broj poruka po stranici
nego, ima li netko skdd cd da vidimo malo dubinu…
naime, mislim da bi jako korisno bilo vidjeti koliko imaju i od kada:
a) Pero Kulaš, predsjednik Uprave;
(b) Pavo Šišević, član Uprave zadužen za komercijalne poslove (ostalo 8402 nakon popravka krovišta na kući);
(c) Marin Matana, član Uprave zadužen za operativno rukovođenje brodovima;
i
(d) Ivica Šurković, član Uprave zadužen za pravne poslove i poslove Tajnika (dosadašnji član Uprave).
znamo od kada je trezor prazan.
Ovi su potencijalna opasnost. umirovljene neću ni spominjati. de mortuis nihil nisi bene.
ne bih se pretjerano naljutio kad bi mi netko rekao kada su gorenavedeni stekli dionice koje će vrlo brzo na zse…
bivša (sada umirovljena) uprava ima 15% dionica (+-).
Baltic Dry +3,4%
Capesize +13,7%
Panamax +2,3%
Handysize +0,9%
Supramax +1,1%
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8584 (UP 1034)
BPI Average of the T/C routes $16815 (UP 380)
BSI Average of the T/C routes $15810 (UP 166)
BHSI Average of the T/C routes $10673 (UP 98)
Vraćaju li se to brodari u igru? Nešto se interesantno kotrlja kad capesizovu već nekoliko dana bilježe porast vozarina od preko 10% dnevno, a da panamaxi ne padaju već i oni rastu, doduše skromnije.
smutko, jubito i ostali dečki, dajte molim vas pojasnite ovo:
bdi je kompozitni indeks, govori nam vrijednost vozarina kejpa, panamaxa…
dakle, cijenu po kojoj su ugovorene vozarine za određenu vrstu prijevoza.
ipak, ne govori o količini. dakle, npr. iako ne postoji velika/opća potreba za prijevozom, ipak netko ugovori prijevoz sa brodarom po nekoj, recimo, velikoj cijeni. to znači da dobivamo pogrešnu sliku o vozarinama. cijena je ponuđena za cape (lupam) 3000 usd/day i nitko neće voziti po toj cijeni. kad bi vozio, onda bi cape bio -50% u odnosu na jučer. kada nitko ne vozi ništa, nema bdi za taj dan. no opet, netko sam sebi može ponuditi veiku vozarinu u doba ništavila i općeg neprometa.
isto kao i na burzi. nitko ne treba dionicu, nitko je neće prodati, rupetina-gap bid/ask. i onda sami sebi prodate jednu dionicu i u vašem e-portfelju je zadnja vrijednost dionice X broj dionica i počne vam slina curiti koliki imate portfelj. ili kupite od lika stan za dionice, a vrijednost dionice utvrdite po toj jednoj prodanoj :-)))
kad ono – ne možeš prodati niti jednu. likvidnost teži nuli.
pa to je isto kao i sa bdi… nije li?
statistika, medijan… naja, ha?
smutko, jubito i ostali dečki, dajte molim vas pojasnite ovo: ……………………………….isto kao i na burzi. nitko ne treba dionicu, nitko je neće prodati, rupetina-gap bid/ask. i onda sami sebi prodate jednu dionicu i u vašem e-portfelju je zadnja vrijednost dionice X broj dionica i počne vam slina curiti koliki imate portfelj. ili kupite od lika stan za dionice, a vrijednost dionice utvrdite po toj jednoj prodanoj :-)))
kad ono – ne možeš prodati niti jednu. likvidnost teži nuli.
pa to je isto kao i sa bdi… nije li?
statistika, medijan… naja, ha?
Iskreno, ne znam odgovor jer raspolažem sa premalo znanja i podataka o tome kolika je zapravo u nekom trenutku potražnja za robama i prijevozom istih, kao što ne znamo kako se i na koji rok zaključuju ugovori i ugovaraju vozarine na srednji ili duži rok, ali mi se čini da izračunavanje BDI indexa nije baš usporedivo sa špekulacijama kod prodaje/kupnje dionica. Ipak se tu radi o brodu koji negdje čeka teret, kupcu kojem treba roba i prodavatelju koji robu prodaje, a ne nekakvoj virtualnoj internet trgovini.
Vjerujem da kod ugovaranja posla, ugovaranja rokova ugovora i cijene vozarina veliku ulogu igra sposobnost, komunikacija i pouzdanost uključenih ljudi, pouzdanost kompanija, kvaliteta brodova i štošta drugo, a ne samo trenutni odnos bid/ask.
Nešto je na tu temu rekao upravo Pero Kulaš:
Kad je riječ o kretanju BDI indeksa, predsjednik Atlantske plovidbe, Pero Kulaš, upozorava kako taj indeks često nije dobar pokazatelj stvarne situacije vezane uz pojedine brodare. „Ljudi često nerealno uspoređuju kretanje Baltic Dry indeksa sa vozarinama koje ne moraju nužno korelirati. Zavisno od tipa ugovora kojeg imate za pojedini brod indeks i vozarine ne moraju ići usporedno. Kulaš ističe: „Dakle, u slučaju Atlantske uspoređivanje BDI indeksa sa čitavom flotom je nerealno“.
Lp
smutko, jubito i ostali dečki, dajte molim vas pojasnite ovo:
bdi je kompozitni indeks, govori nam vrijednost vozarina kejpa, panamaxa…
dakle, cijenu po kojoj su ugovorene vozarine za određenu vrstu prijevoza.
ipak, ne govori o količini. dakle, npr. iako ne postoji velika/opća potreba za prijevozom, ipak netko ugovori prijevoz sa brodarom po nekoj, recimo, velikoj cijeni. to znači da dobivamo pogrešnu sliku o vozarinama…
Nešto je na tu temu rekao upravo Pero Kulaš:
Kad je riječ o kretanju BDI indeksa, predsjednik Atlantske plovidbe, Pero Kulaš, upozorava kako taj indeks često nije dobar pokazatelj stvarne situacije vezane uz pojedine brodare. „Ljudi često nerealno uspoređuju kretanje Baltic Dry indeksa sa vozarinama koje ne moraju nužno korelirati. Zavisno od tipa ugovora kojeg imate za pojedini brod indeks i vozarine ne moraju ići usporedno. Kulaš ističe: „Dakle, u slučaju Atlantske uspoređivanje BDI indeksa sa čitavom flotom je nerealno“.
BDI
SHIPPING MARKET INFORMATION
The Baltic produces independent shipping market assessments. Using a panel of international shipbrokers, we provide daily assessments on over 50 dry and wet routes, weekly sale & purchase and demolition assessments as well as daily forward prices.
Index Summary
A summary of the Baltic Dry Index (BDI), Baltic Capesize Index (BCI), Baltic Panamax Index (BPI), Baltic Supramax Index (BSI), Baltic Handysize Index (BHSI) and Baltic International Tanker Routes (BITR).
Fixtures
Each working day the Baltic produces a dry cargo fixture list. Each fixture is carefully checked and verified and our report is regarded as the most comprehensive and independent such list available. This site also contains a database of over 25,000 fixtures.
Reports
Four daily reports provide in-depth analysis on the main dry cargo markets as they develop through the day. Our freight reports cover the capesize, panamax and handysize markets, as well as sugar market coverage.