Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 4.570 | 108 | 42,30 | 44,40 | 0,00% |
Danas sam nakon ravno godinu dana odlučio ponovno ući u ATPL. 02.03.2010 cijena "izlaska" je bila 993, a cijena ponovnog ulaska mi je današnjih 745.
Dobit od razlike u cijeni istopila se u drugim "poduhvatima", tako da ne mislite kako sam se došao ovdje hvaliti. Nemam s čim!
Razlog je isključivo osobna procjena da će BDI polako gore iz dana u dan. Prošla je kineska nova godina, dolazi proljeće, počinju radovi, treba izgraditi Indiju, Australiju sanirati, kineze opskrbiti! A valjda će ove godine ATPL nešto "čvoknuti" i od turizma i svojih novih aviončića, koje bih najviše volio da skupe na hrpu i zapale, bila bi im manja godišnja šteta. Mislim da im taj avioprijevoz dođe samo kao dobar hobi koji nam izbija dobit, ili preko toga nešto sami "izbijaju". [thumbsup]
Znači uložiti će 25 milja eura a dobiti za max. 18 mjeseci 75.
Po kojoj si ovo "formuli" izračunao?
Vjerovatno je kolega gardist pretjerao sa multiplikatorom vrijednosti nekretnine, ali ipak nije posve u krivu. Za nekrenine ionako vrijede tri ključne riječi : lokacija, lokacija i lokacija:)))
"Najvažniji elementi procjene tržišne vrijednosti nekretnine su:
Lokacija, položaj, okruženje, pristup, blizina važnih prometnica, veličina i iskoristivost, kvaliteta infrastrukture, garaže i parkirališta, stanje u zemljišnim knjigama, odnos ponude i potražnje, veličina i uređenost uže i šire okolice, način i rokovi isplate kupoprodajne cijene, postignute cijene prodanih nekretnina na istoj ili sličnoj lokaciji. "
Jedan je Dubrovnik, a kvalitetnih prostora ionako nema mnogo.
I za kraj jedna misao Nielsa Bohra: "Svatko tko nije šokiran kvantnom teorijom, nije je razumio."
Jedan je Dubrovnik, a kvalitetnih prostora ionako nema mnogo.
20 m do parcele ATPL je poslovna zgrada Grawe čiji poslovni prostori zjape prazni već duže vrijeme, zakupaca nema! Dubrovnik nije poslovni grad, ukoliko se ne radi o prostoru na stradunu.
Za nekrenine ionako vrijede tri ključne riječi : lokacija, lokacija i lokacija:)))
Za nekretnine jedino što trenutno vrijedi je: recesija, recesija, recesija!!! 🙁
Btw. Pridodajete nečem potpuno nevažnom, preveliku važnost! To je moje mišljenje.
Možda ste u pravu da je nevažno, ali možemo vjerovati u zakrivljenost prostor-vremena u kojem će se recesija naći sa druge strane sinusoide:))))
u ovim trenucima je naravno teško pretpostaviti da će svaki kvadrat poslovne zgrade vrijediti X4 s obzirom na recesiju ali ne zaboravimo da se radi o Dubrovniku i da će recesija jednog dana biti iza nas a onda koliko može vrijediti 23.245 m2 novogradnje?
jedno je sigurno…na ovom poslu se nemože izgubiti
Ja sam danas malo čvrknuo po 745 i 742,01, a vi kako hoćete. [smiley]
Čekam sljedeću stanicu za ukrcaj (73x), ako bude dalje padala.
742,02 [thumbsup]
Znači uložiti će 25 milja eura a dobiti za max. 18 mjeseci 75. E da je meni samo jedan takav projekt [thumbsup]
“Vrijednost investicije je između 20 i 25 milijuna eura, trenutno je teško reći točan datum početka gradnje, no svakako nastojimo da to bude do kraja ove godine”, kaže Kulaš. Prema njegovim riječima, projekt će biti djelomično financiran sredstvima Atlantske plovidbe, a dijelom putem kredita, “s velikom vjerojatnošću da će se tu raditi o domaćoj banci”.
Zašto uzimaju kredit ako a) imaju toliko para i b) projekt donosi (po Gardistu) opisanu izuzetnu dobit u vrlo kratkom vremenskom periodu?
[/quote]
Zašto na svim bijesnim autima piše porsche leasing,zašto se takvi auti(npr.) kupuju na kredit ako ti koji ih voze imaju gotovine za pop….??Neka oni samo čuvaju gotovinu…
20 m do parcele ATPL je poslovna zgrada Grawe čiji poslovni prostori zjape prazni već duže vrijeme, zakupaca nema! Dubrovnik nije poslovni grad, ukoliko se ne radi o prostoru na stradunu.
Za nekrenine ionako vrijede tri ključne riječi : lokacija, lokacija i lokacija:)))
Za nekretnine jedino što trenutno vrijedi je: recesija, recesija, recesija!!! 🙁
Btw. Pridodajete nečem potpuno nevažnom, preveliku važnost! To je moje mišljenje.
[/quote]
Ovako, danas je na tom zemljištu parking gdje se šverca prometno poduzeće Libertas jer nema gdje sa svojim autobusima. Ako gradnja, kao što tvrde, košta 25 miljuna eura za zgradu od app. 30000m2, premda će to u konačnici biti i nešto više radi nezgodnog iskopa blizu mora, kad se radovi završe ta će zgrada vrijediti min. 75 miljuna ( vjerujem i znatno više), razlika bi morala biti dobit, naravno tu treba ukalkulirati i cijenu novca ako neće sav keš utrpati u tu investiciju.
Što se tiče Grawe to su kreteni što ne žele prodavati prostore već se furaju isključivo na najam, stoga su tu gdje jesu. Znam tri firme što su željele kupiti prostor i ovi iz Grawe nisu bili zainteresirani za prodaju, valjda će doći pameti. Btw, koliko sam upoznat većina prostora u novoj zgradi ATPL je već rezervirana od potencijalnih kupaca [thumbsup] Priželjkujem brzu i kvalitetnu izgradnju i naravno brzu realizaciju (čitaj prodaju zgrade), te ostvarivanje solidne neto dobiti izvan core businessa da malo saniraju gubitke DA.
u ovim trenucima je naravno teško pretpostaviti da će svaki kvadrat poslovne zgrade vrijediti X4…
Pa, kako vi to računate? Izgradnja 1000 eura, cijena 4000 eura i zarada je 3000 eura po m2!? Jeli to vaša formula?
…Ako gradnja, kao što tvrde, košta 25 miljuna eura za zgradu od app. 30000m2, premda će to u konačnici biti i nešto više radi nezgodnog iskopa blizu mora, kad se radovi završe ta će zgrada vrijediti min. 75 miljuna ( vjerujem i znatno više), razlika bi morala biti dobit…
Uh, uh, uh! Dakle, tvoja računica je da će zarada na zgradi biti 50 mil. eura ili 150%!? Pa, ako se tako lako razbacuješ brojkama, nije problem. Međutim, realna kalkulacija nije baš tako jednostavna, uzeti kalkulator i dijeliti zamišljenu cifru sa kvadratima, ccc!?