Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
Očito je da je BDI okrenuo…Futuresi su i danas zeleni (plavi)…Sad koliko dugo će to trajati to je upitno…No, činjenica je da ako potraje Atlantska će to odraditi i normalno da se ljudi krcaju ovom dionicom…
Ja sam osobno rekao da nisam optimist glede BDI-a za ovu godinu, ali to ne znači da on ne može sad u naletu odletit do 4000, pa se poslije opet vratit (tako je dosad i radio)….A znamo što bi to značilo za ovu dionicu…
I zato sam dobro unutra…
nisam slućajno rekao oko prvog svibnja,tada izlaze kvartaln0 izvješće.kakvo će biti-
Pošlo je mjesec i po tj pola ovog kvartala sa najnižim vozarinama od prosinca 2008.
Dakle,sada je lošije nego prošli kvartal.Ovo buregđije ne trebaju kupovati,naroćito,dok ne izađe
kvartalno izvješće.Logično,biti će očajno,a sadašnje stanje još očajnije.
Ne dozvolite sindikalistima da vas nakrcaju ATPL koja je dobra firma,ali u ovom trenutku skupa dionica.Evo počeli su pisati o skoku BDI.Ludilo .Prije su pušili 10.000 $,a sada malo manje,recimo
9.000.
Čuvajte svoj novac,naročito mali ulagači.
[/quote]
Kolega lopina stručnjak za Junk,od kud vi znate koliko su troškovi po brodu,u zadnjih mjesec dana na barem dvadesetak stranica sam pročitao da Capesize brodovi imaju trošak po danu $7,000-$10,000
evo vam članak star 3 dana
http://finance.yahoo.com/news/DryShips-Downgraded-to-zacks-2438984791.html?x=0&.v=1&.pf=retirement&mod=pf-retirement
Tjedni pregled
BDI @1178 +12.94%
BCI @1475 +13.54%
BPI @1620 +20.17%
BSI @ 1132 +3.85%
BHSI @649 +0.93%
The Fixtures: Ore =19, Coal =2, Petcoke =1, T/C =58, Period =19, total =99. Remember we said that last weeks 18 coal fixtures would vanish.. just 2 this report. The period market saw the best action of this 2011 year. Period vessel class tally was Capes 2, Kmax 4, Panasisters 8, Supras 5.
nisam slućajno rekao oko prvog svibnja,tada izlaze kvartaln0 izvješće.kakvo će biti-
Pošlo je mjesec i po tj pola ovog kvartala sa najnižim vozarinama od prosinca 2008.
Dakle,sada je lošije nego prošli kvartal.Ovo buregđije ne trebaju kupovati,naroćito,dok ne izađe
kvartalno izvješće.Logično,biti će očajno,a sadašnje stanje još očajnije.
Ne dozvolite sindikalistima da vas nakrcaju ATPL koja je dobra firma,ali u ovom trenutku skupa dionica.Evo počeli su pisati o skoku BDI.Ludilo .Prije su pušili 10.000 $,a sada malo manje,recimo
9.000.
Čuvajte svoj novac,naročito mali ulagači.
[/quote]
ingra je mnogo bolji izbor reci nam [lol]
[/quote]
Dolazi kvartalno izvješće.
Kladim se da će ATPL izgubiti daleko više kapitala i imati veći pad BV od Ingre u četvrtom kvartalu.A INGRA ništa ne radi.A što će biti ako dobije neki posao.
Naravno da ovo ništa neznaći za cijene4 dionice.Veliki špekulanti odlučuju i na ATPL,a još više
na INGRi s obzirom na manj MCAP.
Za prvi kvartal će razlike biti još veće.Ingra bi mogla poslovati sa pozitivnom nulom,a ATPL ne može
nikako nadoknaditi gubitke iz prve polovini prvog kvartala koji je iza nas.Urazumite se.
Iskreno,volio bih da BDI počme rasti,da svi brodari počmu zarađivati,ali u ovom trenutku treba
bježati iz brodara kao đava od tamjana.
Jedino JDPL radi preuzimanja,ULPL oni uvijek zarađuju,LPLH ne znaš što te čeka,TNPL daleko
najpodcijenjeniji brodar ali u izvještajima iznenađenja nema!
onaj tko ulaže u JDPL uz tako velike gubitke svake godine,neznam šta mu bi.
ponavljam best buy je ULPL
@Lopina: "ali u ovom trenutku treba bježati iz brodara kao đava od tamjana."
kolega lopina,, jel se dionica kupuje kad je "u banani" ili kada je sve bajno i krasno, i kad dolaze super izvješća i poslovi????
Evo došo nam lopina sa analizama,ja samo nerazumim zašto si protiv svojih,,,,,, [lol]
Kolega lopina stručnjak za Junk,od kud vi znate koliko su troškovi po brodu,u zadnjih mjesec dana na barem dvadesetak stranica sam pročitao da Capesize brodovi imaju trošak po danu $7,000-$10,000
evo vam članak star 3 dana
http://finance.yahoo.com/news/DryShips-Downgraded-to-zacks-2438984791.html?x=0&.v=1&.pf=retirement&mod=pf-retirement
Cape size brodovi naručivali su se 2007. po 105-115 miljuna dolara, pa kad se tu uračuna i cijena novca nema šanse da je trošak po danu tako nizak. Inače, članak je korektan.
pa, lopina, istina je da onaj vlaho koji plovi za 5000 dnevno sigurno radi bar 10000 minusa dnevno. ali svejedno će ih u ovoj godini biti više koji će ploviti za 25000 nego za 5000, tj. upitno je da li će više ijedan biti sklopljen za ispod 10000. samo jedan kvartal s cijenama oko 25000 je više nego dovoljan da nadoknadi gubitke ovog s cijenama 5000-15000.
Baltic Dry +2,4%
Capesize +1,9%
Panamax +4,2%
Handysize +0,3%
Supramax +1,9%