Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Hugo
mislim na oboje…BDI još možda nešto sitno padne s obzirom na kinesku Novu Godinu ali mislim da je tu negdje na dnu, cijena ATPL već ima uračunat zaron BDI-a od prije…svaka prodaja u ovom trenutku meni zvuči suludo…ljudi pamte kad je cijena pala na 500 kn u jeku svjetske krize i misle da će je dočekati na toj cijeni opet ali ne shvaćaju kako su potpuno druge okolnosti trenutno…
ali meni su zanimljiva neka druga pitanja…zašto ne posustaju narudžbe za novogradnje kad je sve tako crno? … zašto grci koji su uvijek predvodili u ovoj djelatnosti kupuju brodove? što ih tjera na takav sulud posao ?
… znade li netko odgovore na ova pitanja vrlo bih rado čuo mišljenje jer ja ne znam…
Ovaj dio mi je zanimljiv: ljudi pamte kad je cijena pala na 500 kn u jeku svjetske krize i misle da će je dočekati na toj cijeni opet ali ne shvaćaju kako su potpuno druge okolnosti trenutno
Po meni nisu uopće druge okolnosti. Isto sranje drugo pakovanje. Bdi skupa s vozarinama pada baš kao šta je padao krajem 2008. Nema tu velike filozofije. PADA!
Nisu u pitanju nikakve zablude već činjenice, a razina vozarina sama po sebi govori kako je kritično stanje.
Evo za usporedbu samo odnos vozarina za panamakse ( uz naznačenu granicu profitabilnosti za atpl ) i cijene atpl. Atpl je bila porfitabilna samo par mjeseci prije i početkom 2010 ( s onih par ugovora ). Zapravo, situacija je ipak gora nego je bila 2008, kad se uzme da u 2010 nisu prenijeli nijedan dobar ugovor za naredni period, za razliku od 2008.
Jel se treba još šta dodat? Ništa. Samo sitnica da ako se uskoro ne popravi situacija, cijena će vrlo lako na spomenutih 500 kuna.
Hugo
mislim na oboje…BDI još možda nešto sitno padne s obzirom na kinesku Novu Godinu ali mislim da je tu negdje na dnu, cijena ATPL već ima uračunat zaron BDI-a od prije…svaka prodaja u ovom trenutku meni zvuči suludo…ljudi pamte kad je cijena pala na 500 kn u jeku svjetske krize i misle da će je dočekati na toj cijeni opet ali ne shvaćaju kako su potpuno druge okolnosti trenutno…
ali meni su zanimljiva neka druga pitanja…zašto ne posustaju narudžbe za novogradnje kad je sve tako crno? … zašto grci koji su uvijek predvodili u ovoj djelatnosti kupuju brodove? što ih tjera na takav sulud posao ?
… znade li netko odgovore na ova pitanja vrlo bih rado čuo mišljenje jer ja ne znam…
Kolega odgovor na vaše pitanje je : pohlepa. Ona tjera ljude na poteze koji nekada nemaju baš previše veze sa razumom. Većina cape brodova je naručena za vrijeme odličnih vozarina, a sada sve to dolazi na naplatu. Sreća je da je atpl odustala od cape broda jer bi to bila čista propast.
Hugo
mislim na oboje…BDI još možda nešto sitno padne s obzirom na kinesku Novu Godinu ali mislim da je tu negdje na dnu, cijena ATPL već ima uračunat zaron BDI-a od prije…svaka prodaja u ovom trenutku meni zvuči suludo…ljudi pamte kad je cijena pala na 500 kn u jeku svjetske krize i misle da će je dočekati na toj cijeni opet ali ne shvaćaju kako su potpuno druge okolnosti trenutno…
ali meni su zanimljiva neka druga pitanja…zašto ne posustaju narudžbe za novogradnje kad je sve tako crno? … zašto grci koji su uvijek predvodili u ovoj djelatnosti kupuju brodove? što ih tjera na takav sulud posao ?
… znade li netko odgovore na ova pitanja vrlo bih rado čuo mišljenje jer ja ne znam…
Kolega odgovor na vaše pitanje je : pohlepa. Ona tjera ljude na poteze koji nekada nemaju baš previše veze sa razumom. Većina cape brodova je naručena za vrijeme odličnih vozarina, a sada sve to dolazi na naplatu. Sreća je da je atpl odustala od cape broda jer bi to bila čista propast.
[/quote]
kolega superhiče, leconte se ne pita zašto je 2007/08 naručen ogroman brodova. on se pita zašto se DANAS dok su vozarine na dnu i dalje naručuje sve više novih brodova. kao da brodovlasnici nisu čuli za poplavu tonaže koja nas čeka ove i sljedeće godine i kao da ih nije briga za crne slutnje brodarskih analitičara.
pero
sad ću ti reći zašto situacija danas nije gora…u ono doba nije padao samo bdi nego se urušavala cijelokupna svijetska ekonomija osim kine, nisi mogao dobiti ni kredit ni bankovnu garanciju tako reći nije se znalo što nosi sutra i do kada će trajati…trenutno od svih ovih problema jedino su niske vozarine, sve ostalo je krenulo na bolje… AP u slijedeće 2-3 godine može prodati 6-7 starih amortiziranih brodova i poslovati bez gubitka i opet će nakon što prođe ova kriza raspolagati istim brojem brodova ali s prosjekom starosti 5-6 godina…želim reći kako imaju dovoljno imovine za pokriti se u slučaju nužde a i likvidni su … ja se uopće ne bojim za njih
Baltic Dry -1,8%
Capesize -3,1%
Panamax -0,1%
Handysize -2,1%
Supramax -2,4%
BALTIC DRY-INDEKSEN I POENG, OG SEGMENTER I RATER (USD):
Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
02/02 1.064 5.544 10.372 9.884 11.722
01/02 1.084 5.724 10.386 10.096 12.008
31/01 1.107 5.910 10.470 10.336 12.307
pero
sad ću ti reći zašto situacija danas nije gora…u ono doba nije padao samo bdi nego se urušavala cijelokupna svijetska ekonomija osim kine, nisi mogao dobiti ni kredit ni bankovnu garanciju tako reći nije se znalo što nosi sutra i do kada će trajati…trenutno od svih ovih problema jedino su niske vozarine, sve ostalo je krenulo na bolje… AP u slijedeće 2-3 godine može prodati 6-7 starih amortiziranih brodova i poslovati bez gubitka i opet će nakon što prođe ova kriza raspolagati istim brojem brodova ali s prosjekom starosti 5-6 godina…želim reći kako imaju dovoljno imovine za pokriti se u slučaju nužde a i likvidni su … ja se uopće ne bojim za njih
ako vozarine ostanu na ovim razinama 2-3 godine i cijene brodova(imovina atpl) ce isto pasti, a vec je pocela padati
nove brodove ce isto tako netko morat platit
samo su dvije stvari sigurne u zivotu, da moramo platit porez i da cemo “partit na drugi svijet”:)
pero
sad ću ti reći zašto situacija danas nije gora…u ono doba nije padao samo bdi nego se urušavala cijelokupna svijetska ekonomija osim kine, nisi mogao dobiti ni kredit ni bankovnu garanciju tako reći nije se znalo što nosi sutra i do kada će trajati…trenutno od svih ovih problema jedino su niske vozarine, sve ostalo je krenulo na bolje… AP u slijedeće 2-3 godine može prodati 6-7 starih amortiziranih brodova i poslovati bez gubitka i opet će nakon što prođe ova kriza raspolagati istim brojem brodova ali s prosjekom starosti 5-6 godina…želim reći kako imaju dovoljno imovine za pokriti se u slučaju nužde a i likvidni su … ja se uopće ne bojim za njih
ako vozarine ostanu na ovim razinama 2-3 godine i cijene brodova(imovina atpl) ce isto pasti, a vec je pocela padati
nove brodove ce isto tako netko morat platit
samo su dvije stvari sigurne u zivotu, da moramo platit porez i da cemo "partit na drugi svijet":)
[/quote]
ovo s porezom nije točno
za polupismene: stavljen je :)(smile) kao sala
Je da je off topic, ali nisam mogao izdržati.
Evo mora bit da sam i ja polupismen, možda čak i neinteligentan kad znam da je sve to šala.
Pa ako sam dobro razumio šala je uz porez i ona "partenca na drugi svit". Kako ne bi bila kad se baš iza nje nalazi 🙂 takozvani smile (kojeg usput rečeno pismeni ovako pišu, s nosom).
Eto kakve sve korisne informacije možeš ovdje na topicu ATPL-a saznati. Više nije sigurno ni da čemo umrijeti. Ako je tako onda postoji šansa da baš mene dopadne ta besmrtnost pa možda doživim da Hajduk osvoji Ligu prvaka.
Ajde stojte mi svi dobro, zdravi i veseli bili, puno love na burzi zaradili.
bilo bi lijepo kada bi atpl objavljivala kakve poslove radi i koliko u joj brodovi posla napravili u nekom terminu. ovak smo osudjeni samo na spek i luka acije.
p.s. graf nam jako slici na INGR-R-A.
ocemo li i mi bankrotirat.
bilo bi lijepo kada bi atpl objavljivala kakve poslove radi i koliko u joj brodovi posla napravili u nekom terminu. ovak smo osudjeni samo na spek i luka acije.
p.s. graf nam jako slici na INGR-R-A.
ocemo li i mi bankrotirat.
AP SVETI VLAHO
Ship Name AP SVETI VLAHO, 53,000, BLT 09 JINTANG/SPORE-JPN, 2-5/2.2011 USD, 5,000 DAILY VIA NOPAC, OLDENDORFF CARRIER GMBH