Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Kud če brodovi prolazit ,kad je i čiro pobiga,trebali bi u atpl angažirat i ratnu mornaricu…..
Zar nije objavljeno da je Korea Line kihnula. nisam citao u detalj tu vijest.
Svi slabiji ce ubrzo kihnuti i bit ce vise posla za ostale firme.
zatvaranje sueskog kanala bi trebalo povecati vozarine kako za tankere tako i
za rasute terete. ali da je previse brodova… slazem se
Samo neka zatvore Suez na tjedan do dva, ne treba više, bilo bi to ludilo, samo nismo mi te sreće.
a zasto bi zatvaranje sueza bilo dobro za nase brodare ? ili za bilo sto uopce.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5910 (DOWN 267)
BPI Average of the T/C routes $10470 (DOWN 219)
BSI Average of the T/C routes $12307 (DOWN 335)
BHSI Average of the T/C routes $10336 (DOWN 224)
Zar nije objavljeno da je Korea Line kihnula. nisam citao u detalj tu vijest.
Svi slabiji ce ubrzo kihnuti i bit ce vise posla za ostale firme.
zatvaranje sueskog kanala bi trebalo povecati vozarine kako za tankere tako i
za rasute terete. ali da je previse brodova… slazem se
Samo neka zatvore Suez na tjedan do dva, ne treba više, bilo bi to ludilo, samo nismo mi te sreće.
[/quote]
Suez više igra tankerima, bulkerima na rutama Brazil/Australija-Kina Suez baš i nije usput.
BDI lows
2000 Feb 7th 1276
2001 Dec 17th 868
2002 Feb 1st 908
2003 Feb 3rd 1530
2004 Jun 22nd 2622
2005 Aug 3rd 1747
2006 Jan 23rd 2084
2007 Feb 1st 4219
2008 Dec 5th 663
2009 Jan 2nd 773
2010 Jul 15th 1700
što se tiče nesigurnosti na tržištu sve rečeno stoji ali ne zaboravimo kako se upravo u ovim trenucima odlučuje gdje će biti firma nakon prolaza ove krize vozarina, nije svejedno hoće li se u ovim godinama flota drastično pomladiti i obnoviti ili će zbog straha sve stati na neodređeno…ništa nije vječno tako ni ova kriza a AP ima sve uvjete izaći iz svega bez ikakvih značajnih posljedica…svakako je stabilnija firma nego građevinari u hrvatskoj koji su nedavno ostvarili extra rast cijene dionica bez ikakvog pravog temelja …sukladno tome nikad ne zanamo u kojem trenutku je moguć rast brodara na našem divljem tržištu jer vidimo kako se uglavnom sve vrti oko špekulacija…
Gradonačelnik Andro Vlahušić i predsjednik uprave Atlantske plovidbe Pero Kulaš danas su potpisali protokol o suradnji kojim su uređeni međusobni odnosi oko izgradnje budućeg stambeno – poslovnog kompleksa u Gružu. Ovom prilikom gradonačelnik Vlahušić je pohvalio djelatnike Grada i Atlantske na brzim i usredotočenim pregovorima kojima su riješene sve dubioze i omogućena realizacija ovog značajnog projekta za dubrovačku kompaniju, ali i cijeli Grad.
Predsjednik uprave Atlantske plovidbe Pero Kulaš se složio s gradonačelnikom te najavio skori početak radova. Buduća zgrada će osim stanova i poslovnih prostora imati i garažu s više od dvije stotine parkirališnih mjesta, a vrijednost investicije se procjenjuje na 25 milijuna eura.
ATPL je najača firma na ZSE ne zaboravite imali ili ne dionice ove firme!Bit čemo najači kad bude najpotrebnije i imati jednu od najmlađih flota čak i u svjetskim razmjerima,te imati manje troškove i bolje ugovore od otalih!Gospodo ovdje se kupuje jako lijepa budučnost!!
Da čuo sam i pjesmu od atpl….tiho teče jadranom naša mala flota dok je jednog dana neko ne raskopa,najači smo u regiji itd.Dali ste vi čuli za pjesmu….. [huh]
Samo bih nadopunio kolegu kustera:
http://www.dubrovacki.hr/clanak/26005/potpisan-protokol-o-suradnji-grada-s-atlantskom-plovidbom
http://dulist.hr/content/view/12276/65/
Nadam se da se ta investicija neće odvijati na način na koji se gradila zgrada propalog Croatia line u Rijeci.