Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 2.985 | 63 | 47,20 | 48,20 | 1,06% |
Coollce
na koji će to aerodrom slijetjeti avioni sa intrekontinentalnog leta ? na čilipe možda ? ne postoji takava zračna luka u hrvata.
Coollce
na koji će to aerodrom slijetjeti avioni sa intrekontinentalnog leta ? na čilipe možda ? ne postoji takava zračna luka u hrvata.
americki avioni bi isli vjerojatno na pleso. koji ih vec sada moze primiti.
povecani promet u hrvatskoj znaci vise novaca za sve. i ukoliko se samo par postotaka pojaca popunjenost DA aviona eto novaca i od toga.
Prodaja starih brodova ne ide kako su zamislili, šteta, zakasnili su, "nisu imali nosa" prodati ih u ranu jesen 2010. po visokim cijenama i osigurati dodatne količine dragocijenog keša, pa je situacija krajnije neizvjesna, treba drastično smanjiti cijenu ili odsustati od prodaje za sad.
Obzirom da je tržište jako potonulo brodari su generalno "na treptaj" od mogućeg zahtjeva naručitelja za modificiranjem (čitaj korekcija) dugoročnih ugovora, jer onaj što ima veliku količinu robe uvijek postavlja uvjete i mali brodari ne smiju doći u poziciju da riskiraju buduću suradnju sa velikim rudarima radi jednog ili dva ugovora.
Sa jedne strane dionica je jako podcijenjena dok je sa druge strane kratkoročna perspektiva sektora jako tmurna. Što će prevagnuti? Nemam kristalnu kuglu.
Prevladat će volja manjine tj. Popušt će oni šta rade kao većina a to je da svi očekuju korekciju i pad…..
We will see.”.
Coollce
na koji će to aerodrom slijetjeti avioni sa intrekontinentalnog leta ? na čilipe možda ? ne postoji takava zračna luka u hrvata.
Što govoriš gluposti, još prije rata najveći avioni su sljetali na aerodrom u Čilipima,to je najduža pista u Hrvatskoj i tehnološki najbolje opremlena
Coollce
na koji će to aerodrom slijetjeti avioni sa intrekontinentalnog leta ? na čilipe možda ? ne postoji takava zračna luka u hrvata.
Što govoriš gluposti, još prije rata najveći avioni su sljetali na aerodrom u Čilipima,to je najduža pista u Hrvatskoj i tehnološki najbolje opremlena
[/quote]
Neki dan sam čitao da se obnavljaju izravni avio letovi na relaciji USA-Zagreb koji su ukinuti početkom devedesetih. Ne znam koji će avioni slijetati na ZGB aerodrom, ali ako tamo mogu slijetati takvi zrakoplovi, onda mogu i u dubrovačku zračnu luku jer, ako je vjerovati ovim podacima, to je i dalje naša najduža pista:
http://hr.wikipedia.org/wiki/Dodatak:Popis_zra%C4%8Dnih_luka_u_Hrvatskoj
Prodaja starih brodova ne ide kako su zamislili, šteta, zakasnili su, "nisu imali nosa" prodati ih u ranu jesen 2010. po visokim cijenama i osigurati dodatne količine dragocijenog keša, pa je situacija krajnije neizvjesna, treba drastično smanjiti cijenu ili odsustati od prodaje za sad.
Obzirom da je tržište jako potonulo brodari su generalno "na treptaj" od mogućeg zahtjeva naručitelja za modificiranjem (čitaj korekcija) dugoročnih ugovora, jer onaj što ima veliku količinu robe uvijek postavlja uvjete i mali brodari ne smiju doći u poziciju da riskiraju buduću suradnju sa velikim rudarima radi jednog ili dva ugovora.
Sa jedne strane dionica je jako podcijenjena dok je sa druge strane kratkoročna perspektiva sektora jako tmurna. Što će prevagnuti? Nemam kristalnu kuglu.
Sve to stoji al dok je situacija na tržištu ovakva kakva je ( a ne vidi se naznaka boljeg barem još 2 godine ) dionica na ovoj razini na kojoj je ne može bit podcijenjena, samo precjenjena. A situacija je trenutno dramatično gora za atpl nego je bila 2009-2010 godine, pa čak rekao bi i prije 2005, a pogledajte cijenu dionice.
Nakraju vrlo lako može ispast da su sve ove novogradnje preplaćene, a krediti se moraju vraćat. U ovom biznisu je tanka granica između velike dobiti i velikog gubitka. Dosta ovisi o sreći, a dosta i o znanju.
A ja što duže pratim atpl sve manje vjerujem da uprava donosi strateški kvalitetne odluke i da više zna šta radi. Pa kad se zbroji dva i dva…
Zar nije objavljeno da je Korea Line kihnula. nisam citao u detalj tu vijest.
Svi slabiji ce ubrzo kihnuti i bit ce vise posla za ostale firme.
Prve naznake da ce biti lose po AP vidjet cemo ako otkazu ili
promijene plan novogradnji od 250 m$. A opet, rekli su da su vecim dijelom
iskesirali nove brodove a manjim dijelom uzeli kredit.
Zatvaranje sueskog kanala bi trebalo povecati vozarine kako za tankere tako i
za rasute terete. ali da je previse brodova… slazem se
Oni koji sad kupuje brodove za stotine miliona dolara su budale a mi pametnjakovići koji trejdamo za burek i nismo more nikad vidjeli znamo da će vozarine padati i da se ne isplati kupovati brodove. Ajmo im za savjetnike. [undecid]
Oni koji sad kupuje brodove za stotine miliona dolara su budale a mi pametnjakovići koji trejdamo za burek i nismo more nikad vidjeli znamo da će vozarine padati i da se ne isplati kupovati brodove. Ajmo im za savjetnike. [undecid]
vrlo dobar post kolega…….
e sad, samo da bdi počne pokazivati znakove života i počne rasti pa če i pogled na brodare biti sasvim drugačiji…..
Što govoriš gluposti, još prije rata najveći avioni su sljetali na aerodrom u Čilipima,to je najduža pista u Hrvatskoj i tehnološki najbolje opremlena
[/quote]
Neki dan sam čitao da se obnavljaju izravni avio letovi na relaciji USA-Zagreb koji su ukinuti početkom devedesetih. Ne znam koji će avioni slijetati na ZGB aerodrom, ali ako tamo mogu slijetati takvi zrakoplovi, onda mogu i u dubrovačku zračnu luku jer, ako je vjerovati ovim podacima, to je i dalje naša najduža pista:
http://hr.wikipedia.org/wiki/Dodatak:Popis_zra%C4%8Dnih_luka_u_Hrvatskoj
[/quote]
nije samo najduza pista uvjet moras imat i pristup pisti. e sada ja neznam jel cilipi imaju ili ne. znam samo da pleso ima sve uvjete sada i prostora za povecavanje.
ali na duge staze tako je nebitno jel dolazi iz amerike u dubrovnik ili u zagreb bitno je da dodje drito u hrvatsku a ne u frankfurt ili ljubljanu ili gdjegod da sada dolaze.
…Obzirom da je tržište jako potonulo brodari su generalno "na treptaj" od mogućeg zahtjeva naručitelja za modificiranjem (čitaj korekcija) dugoročnih ugovora, jer onaj što ima veliku količinu robe uvijek postavlja uvjete i mali brodari ne smiju doći u poziciju da riskiraju buduću suradnju sa velikim rudarima radi jednog ili dva ugovora.
Sa jedne strane dionica je jako podcijenjena dok je sa druge strane kratkoročna perspektiva sektora jako tmurna. Što će prevagnuti? Nemam kristalnu kuglu.
Kolega, držim da ste se ovdje dotakli jedne od ključnih stavki, a to je da brodari nisu u poziciji da postavljaju uvjete, već ih moraju prihvaćati. Šta je još bitnije, izgleda da će takvo stanje i potrajati.