ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 14.11.2024. u 05:09
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,02
12.205
249
49,00
49,10
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $7375 (DOWN 627)
BPI Average of the T/C routes $11405 (DOWN 679)
BSI Average of the T/C routes $13781 (DOWN 552)
BHSI Average of the T/C routes $10933 (DOWN 185)



e da mi je samo zrno optimizma s jdpl prebacit ovdije !

neznam kakavo je godišnje izvješće JDPL ali mi imamo 50 milja kn dobiti i to isključivo od vozarina, bez prodaje broda kao kod ULPL …ako to nije dovoljno neznam što bi trebali…
[/quote]
Baltic Dry Index falling 4.5 percent to 1,234 points.
(SIX): Baltic Dry-indeksen faller 4,5 prosent til 1.234 poeng. (SIX): Baltic Dry Index falling 4.5 percent to 1,234 points.

Det viser statistikk fra det britiske selskapet Baltic Exchange It shows statistics from the British company Baltic Exchange
innhentet via SIX Telekurs iD. obtained via SIX Telekurs iD.

Indeksene: Indices:

Baltic Exchange Dry Index TM 1234(DOWN 58) Baltic Exchange Dry Index TM 1234 (DOWN 58)
Baltic Exchange Capesize Index TM 1447(DOWN 47) Baltic Exchange Capesize Index TM 1447 (DOWN 47)
Baltic Exchange Panamax Index TM 1427(DOWN 85) Baltic Exchange Panamax Index TM 1427 (DOWN 85)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1318 (DOWN 53) Baltic Exchange Supramax Index TM 1318 (DOWN 53)
Baltic Exchange Handysize Index TM 749(DOWN 13 Baltic Exchange Handysize TM Index 749 (DOWN 13

sa ovakvim vozarinama nema pozitivnog poslovanja
prodaja 4 broda bi uspjela amortizirat gubitak
ako 3-4 broda imaju nesto duze ugovore, ostatak flote na ovim vozarinama gube $8000-$10000 dnevno po brodu pa racunajte X10X365


e da mi je samo zrno optimizma s jdpl prebacit ovdije !

Kolega, imali ste više nego dovoljno vremena da se s optimizmom prebacite u JDPL u zadnjih godinu dana. Tko prati, zna moje mišljenje o JDPL, tamo sam dosta toga napisao. Nažalost, skratio sam ga radi situacije sa BDI-jem, ali još uvijek ga imam.

Usput, u zadnjih godinu dana:
ATPL -15%
JDPL +8%

Očekujem da se outperforme JDPL-a nastavi. To je moje mišljenje i ne mora biti točno.

DODATAK: Tko se u srpnju prebacio iz ATPL u JDPL učinia je posal. Tada je ATPL/JDPL omjer bio 6,30 a sada je 4,56. Dakle JDPL je relativno prema ATPL narastao za 38%

kako god bilo ovo nije točka u kojoj treba prodavati… prodaje se kad curi med i mlijeko, osim toga tko može staviti ruku u vatru da ovdje neće biti rasta ?
pogledajte građevinare, na kojim to temeljima oni rastu 20% ??? pola ih je pred kolapsom a rastu kao da smo sa autocestom tek kod Bosiljeva…Jure Radić se podrigne iza ručka i dionica naraste 20%



e da mi je samo zrno optimizma s jdpl prebacit ovdije !

neznam kakavo je godišnje izvješće JDPL ali mi imamo 50 milja kn dobiti i to isključivo od vozarina, bez prodaje broda kao kod ULPL …ako to nije dovoljno neznam što bi trebali…
[/quote]
to znaci da ce 4Q10 poslovat +0, prosjek vozarina panamax/supramax zadnjih 5 mjeseci je cca $22000
sto ce biti u 1H11?gdje su sad vozarine?11000-13000$
kupuje se buducnost firme

exploited
kad bih gledao tvojim očima, pesimistički značilo bi da brodari više nemaju uopće budućnost, samo bi bilo pitanje trenutka kad će propasti, ali..tko će voziti svu tu silnu količinu tereta onda?
Kina, Indija, Brazil svi i dalje rastu i koliko vidim nemaju namjere stati u mjestu, dolazi do oporavka ekonomije u Americi pa čak i Europi, Kinezi planiraju megapolis od 42 miliona stanovnika i svakim danom se rađaju novi planovi razvitka a ti me pokušavaš uvjeriti kako AP nema budućnosti u svemu tome…jasno je da nije bajno sa vozarinama ali doći će i to u ravnotežu prije ili kasnije, ove niske vozarine potaknut će rezanje starih kanti, narudžbe za novogradnje su u padu i uz sve to ja mislim da AP ima dovoljno imovine kojom može amortizirati sve negativne činjenice …a nakon preokreta će neokrznuta ostati sa flotom prosječne starosti 5-6 godina, vjerojatno i veće nosivosti nego danas i mirno ubirati plodove slijedećih bar 10 godina…


exploited
kad bih gledao tvojim očima, pesimistički značilo bi da brodari više nemaju uopće budućnost, samo bi bilo pitanje trenutka kad će propasti, ali..tko će voziti svu tu silnu količinu tereta onda?
Kina, Indija, Brazil svi i dalje rastu i koliko vidim nemaju namjere stati u mjestu, dolazi do oporavka ekonomije u Americi pa čak i Europi, Kinezi planiraju megapolis od 42 miliona stanovnika i svakim danom se rađaju novi planovi razvitka a ti me pokušavaš uvjeriti kako AP nema budućnosti u svemu tome…jasno je da nije bajno sa vozarinama ali doći će i to u ravnotežu prije ili kasnije, ove niske vozarine potaknut će rezanje starih kanti, narudžbe za novogradnje su u padu i uz sve to ja mislim da AP ima dovoljno imovine kojom može amortizirati sve negativne činjenice …a nakon preokreta će neokrznuta ostati sa flotom prosječne starosti 5-6 godina, vjerojatno i veće nosivosti nego danas i mirno ubirati plodove slijedećih bar 10 godina…

mozda previse gledas kroz "ruzicaste naocale":)
vozarine i broj novih narudzbi te demantiraju
China i Indija su pocele pomalo bremzat, sto ne?, capesize za 8000$, jos malo pa ce biti skuplja jedrilica u ACI-a za uzet u charter:)
slijedece tri godine ce biti krvave!
http://www.cotzias.gr/reports/overcapacity/NCSCOCREP2010_(JAN-DEC2010COMP).pdf



http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DAC,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM&d=e hmmm brodari usa jucer….fino zaronili

samo djelite kulje,,,,dok se ovi u usa ne pomaknu,,,nece ni ATPL mozete vi trubit sto god vas volja…
[/quote]

inverter
pomakli su se danas i to prema zelenome…

http://malaysia.news.yahoo.com/rtrs/20110126/tbs-shipping-korealine-market-b8dd11d.html

Korea Line operates more than 100 borrowed vessels, most on long-term contracts with other shipping companies at rates far above current daily earnings.



e da mi je samo zrno optimizma s jdpl prebacit ovdije !

Kolega, imali ste više nego dovoljno vremena da se s optimizmom prebacite u JDPL u zadnjih godinu dana. Tko prati, zna moje mišljenje o JDPL, tamo sam dosta toga napisao. Nažalost, skratio sam ga radi situacije sa BDI-jem, ali još uvijek ga imam.

Usput, u zadnjih godinu dana:
ATPL -15%
JDPL +8%

Očekujem da se outperforme JDPL-a nastavi. To je moje mišljenje i ne mora biti točno.
[/quote]
Prijatelju ja sam duže vremena u obadvije,tu čekam bolje dane,a u JDPL privatizaciju ili barem najavu:)
I daj već jednom umjesto DOWN postaj UP [smiley]

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham



Može li mi netko objasniti kako to da je ova dionica ovoliko otporna na pad BDI-a i brodara vani? Osobno mi se čini da se neće dobro provesti oni koji ovdje traže utočište.

Ova dionica je ovoliko otporna na pad BDI-a jer oni koji joj određuju cijenu nemaju pojma što je BDI. Cijena ove dionice se formira kao da brodovi Atlanske plove Dalmatinom, Istarskim ipsilonom, slavonikom i ostalim Hr stranputicama. Uz njenu sramežljivost i nedostatak samopouzdanja teško da će narasti do recimo 1200 kuna do 2015 godine. Većina starijih dioničara (bog im dao zdravlja) neće doživjeti njen rast do 10 kila. Mi mlađi ćemo biti svjedoci te transormacije žabe u princezu i kad potomstvo shvati kojeg asa imaju u rukavu neće biti problema za naše skrbništvo. Dakle ja ovu dionicu shvaćam kao zaštitu od svih nevolja pod stare dane i kao neku vrstu mirovine koja će uskoro biti ukinuta za sve umirovljenike. A ako ovi naši regulatori cijene dionice skontaju i doznaju što je BDI, onda bi moglo biti grdo. Dotad ne pričajte puno o BDI-u i njegovom značenju za ovaj sektor.
[/quote]

Na temelju čega to CROBI raste možda na osnovu rasta BDP od 1,5 posto ?

Na čemu se temelji današnji rast građevinara?
Možda je Jaca potegnula veze pa ode Jure autocestom do Kine

Ja ipak mislim da če u ovome brodari umočiti prste

Kako svi projekti napreduju ukupna investicija u razvoj infrastrukture u Kini u sljedećih pet godina doseći će 685 milijardi funti (5822 milijardi kuna) s dodatnih 300 milijardi (2550 milijardi kuna) planiranih za ultrabrzu željeznicu te 70 milijardi (595 milijardi kuna) za gradski prijevoz

Daj budite ozbiljni Atlantska nije pratila BDI kada je rastao,stoga nevidim razlog zašto bi sada trebala roniti…

New Report

Close