Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
šta bi ovo?
A ako ovi naši regulatori cijene dionice skontaju i doznaju što je BDI, onda bi moglo biti grdo. Dotad ne pričajte puno o BDI-u i njegovom značenju za ovaj sektor.
I opet i danas vozarine sa bonusom.Pa kad sve zbrojiš i podjeliš per day malo si razmisliš o BDIju
24-28/1.2011 USD 6,800 DAILY + USD 120000 BONUS
3-12/2.2011 USD 6,500 DAILY + USD 150000 BONUS
27-30/1.2011 USD 13,000 DAILY + USD 300000 BNUS VIA ECSA
13-16/2.2011 USD 13,500 DAILY + USD 275000 BONUS VIA R. PLATE
17-20/2.2011 USD 13,250 DAILY + USD 325000 BONUS VIA AQABA
24-28/1.2011 USD 24,500 DAILY + USD 500000 BONUS
Kormilar
ne treba sve gledati samo kroz BDI, treba shvatiti i da je tržišna vrijednost ATPL trenutno nešto manje od 200 miliona $ , recimo da sad ATPL padne na 500 kn kako bi neki priželjkivali to ti je cca.MCAP 125 miliona $ a samo brodovi koji dolaze u slijedeće 2 godine vrijede 270 miliona $ …treba voditi računa da sa ovom imovinom i stanjem likvidnosti ATPL bez većih potresa prolazi kroz ovo loše stanje na tržištu…dobiti od vozarina vjerojatno neče biti ali i prodaje amortiziranih brodova su dobit…malo pomalo i stanje sa vozarinama će se pokrenuti na bolje…kolo sreće se okreće a mi smo pri dnu…
Stečaj Korea linesa utjecati će i na cijene polovljnaka jer će jedan dio od njihovih 50-ak brodova ići u prodaju i dodatno pritisnuti tržište.
daj pročitaj malo prije nego izvališ…Korea Line nije vlasnik brodova već unajmljitelj…brodovi su vlasništvo Eglea i NM …dani u dugoročni čarter, i sad kad Korea Line zbog vozarina nemože pokriti troškove čartera vraća ih vlasniku i odlazi u stečaj…
ovo što se dešava nemože dugo trajati jer nikome ne odgovara da sve ode u k… , moglo bi se desiti da se uvede globalna zabrana korištenja brodova starijih od 25 godina i to bi vratilo ravnotežu preko noći jer bi napokon prisilili vlasnike starih kanti na rezanje, 30% flote je starije od 25 godina …nisu problem novogradnje već zadržavanje starih krama predugo u pogonu…
[/quote]
tesko, pokusali su slicno i za tankere pa nije proslo, cak su i single-hull i dalje aktivni
prije ce se masa single-hull tankera transferirat u bulk carriere
prije 2014/15 ne vidim oporavak vozarina za rasute terete
Može li mi netko objasniti kako to da je ova dionica ovoliko otporna na pad BDI-a i brodara vani? (…) Osobno mi se čini da se neće dobro provesti oni koji ovdje traže utočište.
Da, čudno. Ako je suditi po trendu i općoj situaciji, trenutačno ne sluti na neko poboljšanje. Osobno se ne bih usudio kupiti u ovom trenutku, ali svaka čast svakome tko je sada optimist…
Dry Bulk Shippers Continue Deep Slide
By Scott Eden 01/24/11 – 12:11 PM EST
According to the Baltic Exchange, the London ship broker that tracks shipping rates on the spot market, the average fee for a capesize vessel (the largest dry-cargo freighters in existence) has fallen to a little less than $8,700 a day.
To put that in perspective, exactly a year ago, the same ships were fetching just shy of $40,000 a day. And during the height of the boom era, before the financial crisis, spot-market day rates surmounted $100,000 for a capesize vessel.
Even worse, with each decline on the spot market, ship owners are approaching the dreaded breakeven point. To operate a capesize vessel, it costs between $7,000 and $10,000 a day.
Already, then, some owners are feeling serious pain — though, as dry-bulk industry analyst Jeffrey Landsberg points out, some routes in the world are seeing capesizes booked at $21,000 a day. (The Europe to Far East route, for example.)
Also, most publicly traded dry-bulk companies hire out their ships into long-term contracts, which carry set rates. Thus, operators are insulated to some degree from spot-market volatility. But if rates remain weak for the foreseeable future — as many industry observers predict — long-term contracts will come to an end, forcing companies into inking fresh contracts at near the going market rate.
That’s bad news, especially for ship owners with large amounts of debt to service — debt taken on to acquire the ships that brought on the glut to begin with.
[/quote]
Kolega to je članak o Capesize brodovima,kojih nemamo i vidite tu piše da su troškovi broda po danu 7-10k $ na dan,a pošto su naši panamaxi manji znači manji trošak,a i vozarine su 60-100% veće nego za cape znači da se ipak zarađuje na ovim razinama
Kormilar
ne treba sve gledati samo kroz BDI, treba shvatiti i da je tržišna vrijednost ATPL trenutno nešto manje od 200 miliona $ , recimo da sad ATPL padne na 500 kn kako bi neki priželjkivali to ti je cca.MCAP 125 miliona $ a samo brodovi koji dolaze u slijedeće 2 godine vrijede 270 miliona $ …treba voditi računa da sa ovom imovinom i stanjem likvidnosti ATPL bez većih potresa prolazi kroz ovo loše stanje na tržištu…dobiti od vozarina vjerojatno neče biti ali i prodaje amortiziranih brodova su dobit…malo pomalo i stanje sa vozarinama će se pokrenuti na bolje…kolo sreće se okreće a mi smo pri dnu…
Apsolutno je to jedina i trenutna istina, ali izgleda da ovdje ima igrača koji bi htjeli kupiti 50% Atlanske +1 dionicu kad ona dođe na 500 kuna. Ili nemaju više od 500 kuna pa se žele dočepati barem jedne dionice. Ovo je vrlo složen proces i ako netko misli da će se cijena kretati prema njegovim očekivanjima i procjenama, što reći nego da je u najblažem smislu naivan. Ovo je velika igra čak i za naše plitko tržište, a koliko se bogme nakralo, svjedoci smo da se netko možda sjetio kako se još više domoći love ulažući na burzi. Nemojte nikad podcjenjivati hrvatsku domišljatost. Velika većina još uvijek kupuje dionice kad se par dana debelo zelene i kad dosegnu vrhove. Šta mislite da će zvizdac kupiti dionicu ako se nedaj bože strovali u tri dana na 500 kuna. Ha, ha, ha, on će je onda čekati na 300 a ona će nazad opet na 700 i ostaviti ga u čudu da se čudi. Zvizdac će je na kraju sav skrhan morati kupovati na nebeskim vrijednostima. Da nema zvizdaca odavno bi burze propale.
U Kini godina zeca ,,,,dali brzo uteč ili čekat…. [wink]
e da mi je samo zrno optimizma s jdpl prebacit ovdije !
Može li mi netko objasniti kako to da je ova dionica ovoliko otporna na pad BDI-a i brodara vani? Osobno mi se čini da se neće dobro provesti oni koji ovdje traže utočište.
Ova dionica je ovoliko otporna na pad BDI-a jer oni koji joj određuju cijenu nemaju pojma što je BDI. Cijena ove dionice se formira kao da brodovi Atlanske plove Dalmatinom, Istarskim ipsilonom, slavonikom i ostalim Hr stranputicama. Uz njenu sramežljivost i nedostatak samopouzdanja teško da će narasti do recimo 1200 kuna do 2015 godine. Većina starijih dioničara (bog im dao zdravlja) neće doživjeti njen rast do 10 kila. Mi mlađi ćemo biti svjedoci te transormacije žabe u princezu i kad potomstvo shvati kojeg asa imaju u rukavu neće biti problema za naše skrbništvo. Dakle ja ovu dionicu shvaćam kao zaštitu od svih nevolja pod stare dane i kao neku vrstu mirovine koja će uskoro biti ukinuta za sve umirovljenike. A ako ovi naši regulatori cijene dionice skontaju i doznaju što je BDI, onda bi moglo biti grdo. Dotad ne pričajte puno o BDI-u i njegovom značenju za ovaj sektor.
[/quote]
potpisujem
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DAC,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM&d=e hmmm brodari usa jucer….fino zaronili
samo djelite kulje,,,,dok se ovi u usa ne pomaknu,,,nece ni ATPL mozete vi trubit sto god vas volja…
e da mi je samo zrno optimizma s jdpl prebacit ovdije !
neznam kakavo je godišnje izvješće JDPL ali mi imamo 50 milja kn dobiti i to isključivo od vozarina, bez prodaje broda kao kod ULPL …ako to nije dovoljno neznam što bi trebali…