Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
Meni ova rečenica koju sam boldao posebno zanimljiva za ove trenutne uvjete
Ballast bonus (BB). It may occur that charterers, in order to attract tonnage agree to pay a certain ballast bonus. The ballast bonus serves as a compensation and incentive for the ballast (empty) trip from the ship’s last port of discharge to the port where the charter will commence, for example, the first place of loading under a voyage charter or the point of delivery under a time charter. It is more common under time charters, especially in a good market when charterers are unable to obtain ships easily or at a low rate of hire.
Ne bih se ja tom rečenicom zanosio, i sam znaš kolike su vozarine i to se nikako ne može nazvati ‘good market’, niti je teško doći do broda. Riječ je, pretpostavljam, kao što sam već gore naveo, o značajnijim razlikama u vozarinama po geo regijama, unutar lošeg općeg marketa za brodare.
OK stoji,ne zanosim se samo velim da mi je zanimljiva u ovim uvjetima
Druag strana bi valjda bila ovo
Sometimes the BB may also be paid by the shipowner to the time-charterer when the ship is being redelivered on termination of the time charter. This may apply when the market is not good for the shipowner.
Al opet malo ih je previše u điru zadnjih dana pa totalno blesavo to sve zgleda.
http://www.shipinspection.eu/index.php?action=page_display&PageID=73
Ovo je stvarno čudo. ATPL ne pada gotovo ni za kunu dok BDI pada gotovo slobodnim padom.
Forza ATPL. [thumbsup]
Čini se da je onih 720 kn od nedavno bilo dno dna za ovu dionicu. Očekujem stagnaciju do izvješća i do početka rasta BDI-a, a nakon toga svi znamo što će ovdje uslijediti… [cool]
svi čekaju rast bdi-a a nikako da krene,sad imamo poplave u Australiji i za par dana počinje Kineska nova godina i ja se nadam da će poslije toga krenuti rast,postao sam prije par tjedana statistiku najnižih razina bdi-a u zadnjih 10g. i većinom su to 12,1,2. mjeseci,jedino je sad pitanje viška novogradnji u 1q,i dal će imat tereta il će bit daj šta daš,jer prošli tjedan panamax je pao najviše radi par takvih brodova,jedan za 3.500$/day i drugi 4000$/day
Evo malo o prošlom tjednu
The Baltics: BDI @1370 -4.79%, BCI @1556 -2.41%, BPI @1650 -14.19%, BSI @1427 +2.44%, BHSI @777 +1.56%. The Panamax average rates got crushed when owners fix cheap, examples Guang Ming Feng @$3,500 daily, and the Great Inteligence @$4,000 daily. These are both Panamax vessels and that fleet currently shows avg spot @$13,646 daily. The panelist at the Baltic can only discount the fixture compared to its grouping, they cannot compensate for desperate owners.
The Fixtures: Ore =29, Coal =10, HSS =2, Salt =1, Phosrock =1, T/C =94, Period =15, Total =152. This has been the most robust week in a long time for both Ore and Coal activity. The weather has spurned a good number of irregular transactions, yet the reality being the available tonnage has now become sufficient to absorb the upward pressures that normally lifted rates.
The Vessels: VLOC =2, Capes =38, PPmax =2, Kmax =6, Pmax =50, Smax =30, Hmax =13, Hsize =4, Bulkers <30K =7, Total =152. The Capes nailed all the “Ore Chores” if we include the 2 vloc’s. The 4 week average cape employment was 22.75 vessels fixed per week until now we report 40. This jump in vessel employment also used to normally provide rate support!
Odajem priznanje Atpl kako uspjeva držati cijenu
u doba toliko padajuceg – nesretnog BDI ,
Cijenim strpljive dionicare koji NE prodaju
jer znaju sto slijedi kad BDI preokrene,
dodje novogradnja , prodamo koji stariji brodic…..
[cool]
Odajem priznanje Atpl kako uspjeva držati cijenu
u doba toliko padajuceg – nesretnog BDI ,
Cijenim strpljive dionicare koji NE prodaju
jer znaju sto slijedi kad BDI preokrene,
dodje novogradnja , prodamo koji stariji brodic…..
[cool]
Drži cijenu kažeš, hm, sve ovisi iz koje perspektive na tu cijenu gledaš.
Trenutna cijena je oko 770 kn, a najniža u zadnje dvije godine je bila oko 606 kn.
Dakle, nije baš daleko od najniže cijene u zadnje dvije godine (zapravo je 606kn bila najniža cijena u više od četiri godine).
Osim toga, tijekom najgoreg pada vozarina (u 2009. godini) i u vrijeme dok je poslovala sa gubitkom (ali sa enormnom zadržanom dobiti iz prethodne godine), a u vrijeme dok je USD bio prilično slabiji nego danas (EUR/USD 1.45-1.485) oporavila se od travnja do srpnja 2009. godine sa 606 na 1370 kn, a zatim se nastavila kretati iznad 1000 kn. Tijekom 2010. godine je veći dio godine bila iznad 900kn – 1000kn, da bi u drugoj polovini godine roknula prema 7xx gdje se vuče i dan-danas.
Iz moje točke gledišta, a obzirom da dionicu imam i trgujem s njom od 2009. godine, trenutna je cijena jako nisko. Dionica ne da nije održala vrijednost, već je na moje iznenađenje pala kao kruška ispod 800 kn, iako sam mislio da se to više ne može dogoditi, i sada se vucara u blizini dna najdublje krize iz 2009. godine, dok su s druge strane imovina i vrijednost kompanije od tada bitno povećani, a tvrtka i dalje posluje s dobiti.
Ni na kraj pameti mi nije bilo da ću je više ikada moći dokupiti po 730 kn, no eto, dogodilo se.
@jubito 02.12.2008 najniža cijena 475.
Evo čuo sam od kolega da su neki dobili i kalendare,ja nisam ništa dobio samo pozivi za skupštinu i izvješča….koji bezobrazluk,dođemi da potopim brod.. [angry]
Baltic Exchange Dry Index TM 1292(DOWN 53)
Baltic Exchange Capesize Index TM 1494(DOWN 47)
Baltic Exchange Panamax Index TM 1512(DOWN 81)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1371 (DOWN 43)
Baltic Exchange Handysize Index TM 762(DOWN 8
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8002 (DOWN 663)
BPI Average of the T/C routes $12084 (DOWN 641)
BSI Average of the T/C routes $14333 (DOWN 456)
BHSI Average of the T/C routes $11118 (DOWN 114)