Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,46 | 4.926 | 116 | 42,40 | 44,50 | -0,24% |
3.2.2010 Godišnje izvješće 1Y., nerevidirano, konsolidirano, 2009. godina.
nadam se da ce i ove godine oko tog datuma
Imate još dovoljno vremena za uteći.ATPL posluje drukćije od ULPL.
ATPL ima brodava i na spotu,hoteli su pušiona,aviokompanija još i više,očekujem gubitak u
četvrtom kvartalu u svim segmentima.
Gore ne može.
Ipak s obzirom na novogradnje i prodaju brodova u 2011.možda treba i pričekati i dokupljivati
ako posklizne niže.To vrijedi samo za dugoročne,za nas špekulante-crta,bježi glavom bez obzira
i ulazak sa oporavkom BDI,ako se pomakne.
Prvi kvartal je počeo katastrofalno loše ali u brodarima uvijek može gore.
…Imate još dovoljno vremena za uteći…
Gore ne može…
Da ja ovako mislim, meni bi ovo bio signal za kupnju dionica, a ne za bježanje!
ah barem graf izgleda kao da ce gore W
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8665 (DOWN 194)
BPI Average of the T/C routes $12725 (DOWN 450)
BSI Average of the T/C routes $14789 (DOWN 137)
BHSI Average of the T/C routes $11232 (DOWN 102)
Baltic Dry -1,8%
Capesize -2,2%
Panamax -3,4%
Handysize -0,9%
Supramax -0,9%
BALTIC DRY-INDEKSEN I POENG, OG SEGMENTER I RATER (USD):
Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
24/01 1.345 8.665 12.725 11.232 14.789
21/01 1.370 8.859 13.175 11.334 14.926
20/01 1.393 9.010 13.646 11.422 15.041
19/01 1.411 9.143 14.166 11.402 15.023
18/01 1.432 9.537 14.676 11.319 14.947
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8665 (DOWN 194)
BPI Average of the T/C routes $12725 (DOWN 450)
BSI Average of the T/C routes $14789 (DOWN 137)
BHSI Average of the T/C routes $11232 (DOWN 102)
Jel ti kolega znaš dal se Bonusi računaju u BDI? Danas u maloj skupini na Platou čak 4 bonusa.To sa bonusima je fino počelo svaki dan uzimati maha na ovakvom BDIju i počinje izgledat bizarno,jel tak ?
MEDI SENTOSA DWT 83690t BLT 08 USG/MED 10-15/2.2011 USD 18,000 DAILY VIA JEDDAH + USD 490000 BB NOBLECHART
TE HO DWT 77000 HOUSTON/ITALY 3-10/2.2011 USD 16,750 DAILY +USD 350000 BB INT PETCOKE RELET
ANTONIS G. PAPPADAKIS DWT 73538 ITAGUAI/SKAW-CPASS 5-8/2.2011 USD 12,500 DAILY +USD 350000 BB 2 LL 1ST VIA PDM/ARGENTINA CARGILL
ARCADIA DWT 50362 SANTOS/BANGLADESH 3-13/2.2011 USD 23,500 DAILY +USD 350000 BB COPENSHIP
Ovo je stvarno čudo. ATPL ne pada gotovo ni za kunu dok BDI pada gotovo slobodnim padom.
Forza ATPL. [thumbsup]
Čini se da je onih 720 kn od nedavno bilo dno dna za ovu dionicu. Očekujem stagnaciju do izvješća i do početka rasta BDI-a, a nakon toga svi znamo što će ovdje uslijediti… [cool]
Nisam se puno bavio ‘bonusima’, no koliko mi je poznato riječ je o "ballast bonusu" koji se plaća kad je riječ o značajnom repozicioniranju broda radi obavljanja čartera. Po meni ne bi smio ulaziti u izračun BDI-a.
Uostalom evo sam proguglao malo:
http://virtualshipbroker.blogspot.com/2009/11/what-is-ballast-bonus.html
E hvala ti za ovaj virtualshipbroker Smootko.Nisam fakat imo pojma a bodu me zadnjih dana u oči počelo ih je bit ko u priči.Šta se mene tiče ako su i bonusi sastavni djelovi vozarina a ima ih već ovolko onda je BDI fakat jako relativan pokazatelj istinitih zarada/per day.
Mislim da se BB češće pojavljuju kad su prisutne značajne razlike u vozarinama na različitim rutama, tj. zemljopisnim područjima. Npr. Atlantic je sada jači od Pacifika, pa moguće da se brodovi iz Pacifika repozicioniraju prema Atlanticu, te ujedno dobiju i BB.
Kažem, nisam se puno bavio time, al mislim da logika ide u tom smjeru.