Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Hmm,u prvih 9 miseci 2010. su avioni u minusu 4,2m kn,a hoteli 3,9m kn u plusu.Istovremeno su troškovi avio biznisa učestvovali sa 27% u ukupnoj sumi troškova,a hoteli sa 9%.Dakle moguće da su avioni i više zaradili,al su više i potrošili novaca nego hotel.Za očekivat je da sa novijim avionima budu i manji troškovi,te da će avio biznis biti isplativiji nego do sada.Osim toga avionima Atlantska puni hotelske kapacitete,a Imperial nije jeftino prenoćište.Stari avioni se prodaju ,a dva nova stižu,ok to znači i troškove,rate kredita itd.,no zbog svega gore navedenog to je potez koji ima smisla.I mislim da se avio biznis ne treba gledati zasebno ,već u paru sa hotelskim biznisom,to jednostavno ide jedno s drugim.
To je tužna vijest. Opet zaduživanje ali van core businessa. Danas pored low cost carriera ič gradit avio kompaniju koja to nije ja ne smatram dobrom poslovnom odlukom. Naravno to je samo moje mišljenje jer nemam prave brojke ali nekako zdrava seljačka logika me vodi tom razmišljanju.
A što misliš o nezdravoj logici….
Stvoriti od Dubrovnika kultno mjesto na Jadranu poput Monaca. Imati hrabrosti upustiti se u poduzetnički poduhvat privlačenja bogate elite koja je razmažena i ne zanimaju je low cost rješenja.
Napuniti hotele sa pet zvijezdica i ostatak godine, a ne samo tri ljetna mjeseca.
Biti pionir u stvaranju nove klime koja bi trebala biti podržana i od gradskih vlasti.
Zašto biti brodar poput ostalih???
[/quote]
Kolega falija si ceo fudbal. Bazirati aviokompaniju čija se vrijednost sa novim avionima mjeri u milionima eura na povezivanju Dubrovnika sa svijetom može samo Ero sa onoga svijeta. Da li je ATPL produžena ruka HTZ (Hrvatske turističke zajednice), ustanova koja se bavi humanitarnim radom ili dioničko društvo čija misija treba biti stvaranje nove vrijednosti i profita svojim dioničarima?
kolega, vi mora da se šalite……
gdje ima za kupiti ta kristalna kugla koja sve to kaže?…..
Evo neka ste prije par godina za dionicu dali 1500 i upucali recimo milju kuna. Da ste to dali bankarima uz neku prosječnu kmt 5 % vi bi nakon 10 g imali na računu oko 1 630 000 kuna, a do te cifre će te sa dionicama doći kad ona dođe na 2500 kuna!?. Utrošeno vrijeme na forumu i živce nećemo naplaćivati. Zar mislite da je potrebna kristalna kugla za drukčiju procjenu. Moja procjena je još optimistična s obzirom da je država kao politički pojam u zoni bankrota, tj ni ona gornja opcija nije sigurna ako ste dali banki novac, ali je recimo manje vjerojatna pošto smo članica MMF-a.
Stvoriti od Dubrovnika kultno mjesto na Jadranu poput Monaca. Imati hrabrosti upustiti se u poduzetnički poduhvat privlačenja bogate elite koja je razmažena i ne zanimaju je low cost rješenja.
Napuniti hotele sa pet zvijezdica i ostatak godine, a ne samo tri ljetna mjeseca.
Dubrovnik je svake godine sve tužniji grad u razdoblju prije i poslije 3 ljetna mjeseca, ne znam čime bi to privukao razmaženu elitu. Oni koji nemaju prilike vidjeti uživo, neka stave na program DUTV (ima na MaxTV-u) i pogledaju uživo kako izgleda Stradun. Za blagdane čak ni svjećice nisu upalili na zidinama, nego okitili jednu jelku s koje je većina kugli pokradena prvu noć. Grad izgleda otužno i bez ikakvih sadržaja, svi lokali su zatvoreni i prije ponoći. Ne znam koga bi to privuklo!
Osim toga avionima Atlantska puni hotelske kapacitete,a Imperial nije jeftino prenoćište…
.
I mislim da se avio biznis ne treba gledati zasebno ,već u paru sa hotelskim biznisom,to jednostavno ide jedno s drugim.
Jel možda imate podatak koliko je putnika Dubrovnik airlinea prethodnih godina boravilo u Imperialu, a koliko u jeftnijim hotelima, prenoćištima, privatnim smještajima, tranzit za Međugorje, Crnu Goru…
I kakva je kupovna moć charter putnika Dubrovnik airlinea?
Osim toga avionima Atlantska puni hotelske kapacitete,a Imperial nije jeftino prenoćište…
.
I mislim da se avio biznis ne treba gledati zasebno ,već u paru sa hotelskim biznisom,to jednostavno ide jedno s drugim.
Jel možda imate podatak koliko je putnika Dubrovnik airlinea prethodnih godina boravilo u Imperialu, a koliko u jeftnijim hotelima, prenoćištima, privatnim smještajima, tranzit za Međugorje, Crnu Goru…
I kakva je kupovna moć charter putnika Dubrovnik airlinea?
[/quote]
Pa naravno da osim turista koji odsjedaju u Imperialu,stižu i oni drugi,manje platežne moći,no i oni su stigli u Grad,dakle koristili su usluge nekog prijevoznika i na njima se nešto zaradilo,zar ne?Točne brojke nemam,a da budem iskren sad mi se i na da tražit po netu,ali kao što sam napisao dobit u hotelskom biznisu za prvih devet mjeseci 2010 je 3,9m kn dakle bilo je sasvim dovoljno ljudi koji su koristili hotelske kapacitete ATPL-e.Realizira li se marina u Slanome šta mislite kakva će tamo klijentela dolaziti.Marina u Kaštelima kod Splita posluje sasvim pristojno,zašto bi ova u Slanom bila lošija?
Vaš link
moram priznat da se divim pojedincima na forumu pogotovo nekim dipl. ing. …etc…
toliko gluposti napisati moram priznat da i nije lako,zapamtite jednu svetu stvar na burzi jer ne želim prodavati pamet ,ne određuje se cijena samo budućim poslovima ,već i raspoloženjem na burzi i ponudom i potražnjom,rado bi stavio svoje ime umijesto ovoga nadimka ali budući da je ovo moj "potpis" kada su u pitanju humanitarne stvari,ne želim da mi se zna ime,budite mi pozdravljeni
ponude i potraznje UVJEK ima. jedino je pitanje po kojoj cjeni.
ATPL na 900 sutra cisto sumnjam.
avio biznis je biznis ko i svaki drugi ako ga se dobro vodi ima se love.
da se mene pita ja bi osobno pobjego iz avio biznisa na jedno godinu 2 jer sa ovim "low cost" drekima di moras platit za pisanje u avionu mogu ti se nakupit problemi. ali to je osobno misljenje.
s druge strane ako ste kompanija koja posluje po cjelom svjetu uvjek je zgodni imati privatne avione ako negdje treba skoknut.
Stvoriti od Dubrovnika kultno mjesto na Jadranu poput Monaca. Imati hrabrosti upustiti se u poduzetnički poduhvat privlačenja bogate elite koja je razmažena i ne zanimaju je low cost rješenja.
Napuniti hotele sa pet zvijezdica i ostatak godine, a ne samo tri ljetna mjeseca.
Dubrovnik je svake godine sve tužniji grad u razdoblju prije i poslije 3 ljetna mjeseca, ne znam čime bi to privukao razmaženu elitu. Oni koji nemaju prilike vidjeti uživo, neka stave na program DUTV (ima na MaxTV-u) i pogledaju uživo kako izgleda Stradun. Za blagdane čak ni svjećice nisu upalili na zidinama, nego okitili jednu jelku s koje je većina kugli pokradena prvu noć. Grad izgleda otužno i bez ikakvih sadržaja, svi lokali su zatvoreni i prije ponoći. Ne znam koga bi to privuklo!
[/quote]
Generalno Dubrovnik je najviše napredovao u hotelskom smještaju gdje je usluga i kvaliteta hotela na najvećoj svjetskoj razini (svi hoteli sa 5 zvjezdica su super) ostali vanpansionski sadržaji su na razini sredine i kraja prošlog stoljeća pa je Dubrovnik bio i ostao mjesto za masovni a teško za elitni turizam. To je moje mišljenje, a slika sa DU TV i Straduna govori jako puno.
ajde manite se aviona i hotela, dividende se donose samo iz dobrog poslovanja brodarstva. dok ovi prvi samo indirektno utjeću na opće stanje.
jel ima netko uvid na tocan odnos kupnje/prodaje trenutno na burzi pa da stavi.
hvala.
kupnja– 1305
prodaja–5483