Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Ne znam, ali mi je igrom slučaja poznato kako se cijena polovnog MD 80 u 2005. godini kretala oko 3.500.000,00 $, pa je za pretpostaviti da će prodajom tri takva aviona pokriti barem 1/2 ili 2/3 cijene nova dva aviona.
[/quote]
Kažu da je cijena novog Airbusa A320 od 55m $
The cost of the Airbus A320 is cost between US$55 million to US$65 million, depends on inner cabin layout, choice of engines, etc..
mislim da bi bilo bolje unajmiti
[/quote]
Ako je ovo što si objavio približno točna cijena novih A320, onda sam promašio "ceo fudbal" i svima se ispričavam na svojoj neupućenosti !
Čini mi se da sam malo pretjerao sa piskaranjem na ovoj temi, pa ću se disciplinirati i isključiti na nekoliko dana, osim ako se ne dogodi nešto bitno.
Ne znam, ali mi je igrom slučaja poznato kako se cijena polovnog MD 80 u 2005. godini kretala oko 3.500.000,00 $, pa je za pretpostaviti da će prodajom tri takva aviona pokriti barem 1/2 ili 2/3 cijene nova dva aviona.
[/quote]
Kažu da je cijena novog Airbusa A320 od 55m $
The cost of the Airbus A320 is cost between US$55 million to US$65 million, depends on inner cabin layout, choice of engines, etc..
mislim da bi bilo bolje unajmiti
[/quote]
Kapetan Ante Jerković je u jednom od zadnjih intervjua,mislim da je Bulletin, spomenuo da če zbog velikih troškova održavanja prodati tri stara aviona te uzeti u najam nove zrakoplove,dok je Zeno Singer također najavio prodaju tri stara zrakoplova te kupovinu dva Airbusa 320.E sad kome čemo vjerovati,vjerovatno Jerkoviću ali tko zna…
Ne znam, ali mi je igrom slučaja poznato kako se cijena polovnog MD 80 u 2005. godini kretala oko 3.500.000,00 $, pa je za pretpostaviti da će prodajom tri takva aviona pokriti barem 1/2 ili 2/3 cijene nova dva aviona.
[/quote]
Kažu da je cijena novog Airbusa A320 od 55m $
The cost of the Airbus A320 is cost between US$55 million to US$65 million, depends on inner cabin layout, choice of engines, etc..
mislim da bi bilo bolje unajmiti
[/quote]
Ako je ovo što si objavio približno točna cijena novih A320, onda sam promašio "ceo fudbal" i svima se ispričavam na svojoj neupućenosti !
Čini mi se da sam malo pretjerao sa piskaranjem na ovoj temi, pa ću se disciplinirati i isključiti na nekoliko dana, osim ako se ne dogodi nešto bitno.
[/quote]
Ma samo ti piši… nisam ni ja znao cijenu dok nisam pogledao šta kažu "znalci"…
Ima A320 čak i po 81m$ – a to je valjda super delux za Emirates?!
Ja bi rađe 2-3 panamaxa 🙂
Znaš li kolika je cijena jednog novog airbusa A320? Vjerujem da se tu radi o najmu a ne o kupovini.
Ne znam, ali mi je igrom slučaja poznato kako se cijena polovnog MD 80 u 2005. godini kretala oko 3.500.000,00 $, pa je za pretpostaviti da će prodajom tri takva aviona pokriti barem 1/2 ili 2/3 cijene nova dva aviona.
[/quote]
Ovo je za sada najjači "biser" u ovoj godini na forumu, ajde malo odmori, popi čašu vrhunskog crnog vina i pođi na masažu, koristiti će ti. Tri stara aviona mogu eventualno prodati za 30% nabavne cijene iz doba kad su ustrojavali DA, dobro su tu "popušili".
Btw, temeljito se akumulira. [thumbsup]
od 2007, kad je DUairl ostvario 2,3 milje eur dobiti nakon oporezivanja, avioprijevoz je u konstantnom pušingu…
jeli stručnjaci probijamo li konačno ozbiljnije ovo 780+/- ili opet dolje pa još jedan krug ?
Kaj BDI-a danas nema ili?
jeli stručnjaci probijamo li konačno ozbiljnije ovo 780+/- ili opet dolje pa još jedan krug ?
Šta nema bdi
jeli stručnjaci probijamo li konačno ozbiljnije ovo 780+/- ili opet dolje pa još jedan krug ?
Mislim da bi ipak mogli…ali samo uz bar mali preokret Bdi-a…
Ask već dugo vremena nije bio tako jak…al pošto je jako puno pokupovano na razini 720-750,preko 800-820 će jako teško…odn.tu će već mnogi uzimat svojih 10% i bay,bay do novog kruga..