ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@ gardist

Kolega sve 5. Šta mislite koliko je forumaša spremno čekati bolji život dvije godine sa neizvjesnim ishodom?

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Kolega uz dužno poštovanje ne razumin šta ste tili reč? [sad]

Trenutni problemi u isporuci australske željezne rude i ugljena ne moraju nužno značiti probleme za brodare i smanjenje vozarina. Kratkoročno možda i mogu, ali upravo suprotno, mogu potaknuti rast cijena rudače i smanjenje zaliha, prijevoz iz udaljenijih izvora i življu trgovinu rudom, a kasnije i nadoknađivanja, pa i povećanje zaliha iste, što za posljedicu može imati više posla za brodare po višim cijenama vozarina, jer zašto bi netko vozio skupu robu za manje novca?

Ako sada brodari trpe smanjenje narudžbi, o čemu zapravo nemamo pravih podataka već samo nagađanja, a bulkeri srećom nisu angažirani jedino za prijevoz rude, već i drugih tereta poput žita i cementa, vjerujem da će nakon poplave jedno vrijeme imati više posla po višim cijenama vozarina. Uostalom, to je samo moje nagađanje koje može biti potpuno pogrešno.
Ovdje piše nešto više, iako se ne mogu otvarati članci jer se treba registrirati, no naslovi su znakoviti, a ima i zgodnih članaka:

http://www.umetal.com/en/ore.html
http://www.steelonthenet.com/feeds/raw_materials.php
http://www.mbironoreindex.com/Article/2743579/Channel/18830/Goa-iron-ore-exporters-face-force-majeure-as-contractors-demand-higher-transport-fees.html
http://wotnews.com.au/news/Iron_ore/
http://mining.einnews.com/news/iron-ore-prices

Uostalom, ne raste samo cijena ugljena i željezne rude, već i žitarica:
http://money.cnn.com/data/commodities/
http://www.bloomberg.com/markets/commodities/futures/
http://www.indexmundi.com/commodities/

Eto, dao sam si truda, ali sve to skupa po meni nema velikog utjecaja na kretanje cijene dionice ATPL-R-A, već je najveće pitanje da li će se fondovi, traderi i špekulanti ubaciti u brodarske dionice ako nastave podizati CROBEX ili neće.

Lp

halfte trinken, halfte Šarcu geben

@ Jubito

Kolega svaka čast na trudu. Pretpostavljam da niste iz tehničke struke. U proizvodnji čelika nema nadoknađivanja. Visoke peći ili rade u režimu 24/7 ili stoje. Nema dodatne treče smjene koja če nadoknađivat gubitak i time povečati potrebu za brodskim prostorom. Ono šta je otišlo je izgubljeno. I samo je pitanje koliko će ova nepogoda trajati. Po onome što smo mogli sinoć vidjeti na TV izgleda grdo.

Dalje, slažem se da bulkeri voze i druge terete. No isto tako znate da je volumen tih tereta i brodskog prostora na svjetskom tržištu nekako izbalansiran i da taj omjer kreira vozarine. Jednostavnim riječnikom manje tereta manje vozarine, više brodova manje vozarine i obrnuto. Stvori li se na svjetskom tržištu manjak tereta kao što imamo trenutnu situaciju to se automatski odražava na vozarine jer brodari nastoje uposliti svoje brodove na postoječim teretima. Stvara se pritisak na brokere koji umjesto da npr za jedan teret imaju uobičajenu konkurenciju od 5-6 brodova sad imaju izbor od 10 brodova. E sad brodari da bi bili konkurentniji snižavaju cijene. I to je lančana reakcija.

U uredu gdje sam nekad radio bio je i chartering. Da bi se zaključio jedan teret radilo se i po 15-20 dana, cjenkalo, pregovaralo i stiskalo nas gdje se stiglo. Kad bi došao kraj godine i kad su istjecali akreditivi, godišnji ugovori i sl mi smo bili ti koji su postavljali uvjete i postizali puno bolje uvjete. Jednom riječju tržište.

I da rezimiramo. Kažete da nema podatka o padu vozarina. Ovo je podatak od 04.01.2011.

Quote

FLOODS ravaging Australia’s state of Queensland are causing freight rates to continue dropping as large dry bulk carriers wait for the country’s coal export industry to get back on its feet and create cargoes again.

Unquote

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



Jel to znači da će cijene ruda ić debelo gore? Pa valjda bude onda išla i cijena prevoza jel tak?

Naravno Trejdimire ali samo onima koji budu vozili. Na žalost nema za sve.
[/quote]
Ti se kakti kužiš u sektor pa da te onak sa strane pitam jel bi se složil s mojim mišljenjem.Al da mi fakat iskreno odgovoriš bez muljanja i izvlačenja i šema pričam ti priču o poplavama i dvogodišnjim vozarinama po soma dolara dnevno

Atlantska’s financials are in good shape.
Company benefits from a strong management team. Management has been making decisions that are favorable for shareholders.
In terms of financials, Atlantska has low leverage and high profitability. Management has shown good performance through capital allocation decisions and impressive return on capital.
Atlantska has a strong balance sheet, which is a must-have in a highly cyclical industry. The company’s liquidity is the highest in the croatian shipping sector and debt is among the lowest.
Because of a low level of leverage, Atlantska will benefit less in the boom cycle, but will fare better in a bust cycle.
Considering a great deal of uncertainty in the future of dry bulk shipping, I think Atlantska is a safe bet.
An investment in Atlantska at HRK740.00 presents an opportunity of above industry average returns if dry bulk shipping remains grim, and great returns in the event of a turnaround in shipping.

http://www.heroturko.org/movies-dvd/230272-learn-to-do-nude-yoga-in-the-privacy-of-your-home.html

Iskreno? Sliči mi na plačeni oglas.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Iskreno? Sliči mi na plačeni oglas.

A ne sori frende al nečeš se sam tak jeftino izvuč s pol rečenice.
Aj sad imaš sav prostor ovog foruma i reci kaj to ne štima u napisanom.Može i taksativno,meni skroz svejeno.Sam molim s realnim pojašnjenjem a ne iz rukava po šemi baba Vange i sličnih vilenjaka.

http://www.heroturko.org/movies-dvd/230272-learn-to-do-nude-yoga-in-the-privacy-of-your-home.html




Jel to znači da će cijene ruda ić debelo gore? Pa valjda bude onda išla i cijena prevoza jel tak?

Naravno Trejdimire ali samo onima koji budu vozili. Na žalost nema za sve.
[/quote]
Ti se kakti kužiš u sektor pa da te onak sa strane pitam jel bi se složil s mojim mišljenjem.Al da mi fakat iskreno odgovoriš bez muljanja i izvlačenja i šema pričam ti priču o poplavama i dvogodišnjim vozarinama po soma dolara dnevno

Atlantska’s financials are in good shape.
Company benefits from a strong management team. Management has been making decisions that are favorable for shareholders.
In terms of financials, Atlantska has low leverage and high profitability. Management has shown good performance through capital allocation decisions and impressive return on capital.
Atlantska has a strong balance sheet, which is a must-have in a highly cyclical industry. The company’s liquidity is the highest in the croatian shipping sector and debt is among the lowest.
Because of a low level of leverage, Atlantska will benefit less in the boom cycle, but will fare better in a bust cycle.
Considering a great deal of uncertainty in the future of dry bulk shipping, I think Atlantska is a safe bet.
An investment in Atlantska at HRK740.00 presents an opportunity of above industry average returns if dry bulk shipping remains grim, and great returns in the event of a turnaround in shipping.
[/quote]

Interesantno. Gdje je objavljen taj članak?

"Interesantno. Gdje je objavljen taj članak? "

Ne znam gdje je objavljen ovaj članak, no znam da ništa od spomenutog nije laž, ali kako to obično biva, svaki se dobar argument može pobit još boljim.
Ono što je činjenica je da brodari nisu u fokusu i bez obzira na krizu svih sektora, ovaj ispašta makar ima bolje financijske rezultate od mnogih drugih.
Na ovoj temi ima podosta velikih stručnjaka, pa sam ga volio čitati i dok nisam plovio s Atlantskom – no, budite svijesni da nam svo znanje i sve analize ne pomažu u kretanju cijene dionice. Trgujemo na ZSE, koja je svakodnevno puna nelogičnosti. Opće je poznata stvara da nakon većeg pada slijedi rast ili nakon svakog žešćeg rasta slijedi korekcija, ali kod nas u jednom danu neka dionica napravi skok od 15 ili 20%, a već drugi dan pada tih 20%. Ili obrnuto.

Trejdimiru i Techmanu bih poručio da volim čitati postove i od jednog i od drugog. I ne mogu puno puta pobiti ni jednog niti drugog. Ali radije bih da jedan od drugog uče i komentiraju s željom da se nekog uputi u nešto, a ne da komentari imaju izazivački karakter.

Neki dan smo se smijali iz poplava u Australiji, tko kaže da sutra pola svijeta neće biti poplavljeno ili presušeno? Svaki trenutak je neizvjesnost, a da ne govorim kakva je neizvjesnost prisutna na burzi, a još veća ukoliko se gleda jedan vrijednosni papir. Isto tako budite sigurni da svaka glava razmišlja drugačije. Dok se trguje na 730, nekome je to dobra cijena za prodat, a nekome za kupit. Isto će biti na 650, 850 ili 1000.

Blago siromašnima duhom...

Logikom tržišta i ATPL bi morala uskoro prema gore i kao članica CROBEX10 i kao najatraktivnija dionica svog sektora. Unazad mjesec dana prevelik je broj dionica napravio odskok, a ATPL je nekad prednjačila u takvim skokovima. Sad koči i koči… I tako je zbog nepopularnosti brodara, tako je zbog poplava, tako je zbog niskog BDI-a… još sto razloga možemo nabrojati. Činjenica je da može i mora prema gore, no isto tako se bojim ako cijelo tržište krene prema dolje, da će prva tonuti 🙁
Da imam novaca ne bih ni pisao po ovom forumu nego bi gledao Šeherezadu do kraja sezone i onda pogledao cijenu, a ušao sam jer sam očekivao rast nakon prošlogodišnje depresije. Znam da sam dugoročno na dobrom mjestu, a za kratka špekulativna ulaganja imamo barem 10 boljih prilika (no ne i novca 🙂
Bit će brodari opet popularni, samo kako to obično po mom isustvu biva, ja ću tada bit u nekom drugom sektoru (Murphy-jev zakon nikad ne griješi 🙂

Blago siromašnima duhom...


Kolega svaka čast na trudu. Pretpostavljam da niste iz tehničke struke. U proizvodnji čelika nema nadoknađivanja. Visoke peći ili rade u režimu 24/7 ili stoje. Nema dodatne treče smjene koja če nadoknađivat gubitak i time povečati potrebu za brodskim prostorom. Ono šta je otišlo je izgubljeno. I samo je pitanje koliko će ova nepogoda trajati.

Točno ste zaključili, zaista nisam tehničke struke, ali temeljem informacija koje sam čitao posljednjih mjeseci, zalihe željezne rude u Kini su bile poprilične, pa je bilo najava da će se ograničiti uvoz iste, tako da sumnjam kako će uskoro biti značajnijih problema u proizvodnji, a osim toga, ruda se vozi iz drugih, udaljenijih izvora.


I da rezimiramo. Kažete da nema podatka o padu vozarina. Ovo je podatak od 04.01.2011.
Quote
FLOODS ravaging Australia’s state of Queensland are causing freight rates to continue dropping as large dry bulk carriers wait for the country’s coal export industry to get back on its feet and create cargoes again.

Nakon naše rasprave me živo zanima razvoj situacije u odnosu na kretanje zaliha, cijena ruda i vozarina. Biti će zanimljivo pratiti razvoj situacije.

Primjerice, danas je prevladavajuća plava boja:
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

halfte trinken, halfte Šarcu geben


Bit će brodari opet popularni, samo kako to obično po mom isustvu biva, ja ću tada bit u nekom drugom sektoru (Murphy-jev zakon nikad ne griješi 🙂

Ne bi ti želio glumiti investicijskog savjetnika, no sjeti se one" ne sva jaja u istu košaru". Osobno nastojim porfelj podjeliti na 5 dionica po 20%, trenutačno sam u ATPL 40% jer sam lovu od INA prebacio tu. Znam, mogao sam proći puno bolje da sam primjerice dokupio DLKV, i trenutačno je oportunitetni trošak ostajanja u ATPL stravičan, no ako investiranje na burzi doživljavaš kao kapitalno ulaganje onda si na pravom mjestu i kad tad doći ćeš na svoje. Sa druge strane ako si trejder i interesira te dnevna ili tjedna zarada prodaj odmah danas i kupi Apple.



Bit će brodari opet popularni, samo kako to obično po mom isustvu biva, ja ću tada bit u nekom drugom sektoru (Murphy-jev zakon nikad ne griješi 🙂

Ne bi ti želio glumiti investicijskog savjetnika, no sjeti se one" ne sva jaja u istu košaru". Osobno nastojim porfelj podjeliti na 5 dionica po 20%, trenutačno sam u ATPL 40% jer sam lovu od INA prebacio tu. Znam, mogao sam proći puno bolje da sam primjerice dokupio DLKV, i trenutačno je oportunitetni trošak ostajanja u ATPL stravičan, no ako investiranje na burzi doživljavaš kao kapitalno ulaganje onda si na pravom mjestu i kad tad doći ćeš na svoje. Sa druge strane ako si trejder i interesira te dnevna ili tjedna zarada prodaj odmah danas i kupi Apple.

[/quote]

Ja nemam love, da imam 20% u svakoj dionici onda bi u ATPL imao 5 kuna. Investiram samo iz razloga jer mi je to zanimljivo, novca nemam, niti mi je želja obogatiti se. Moji su ideali dragi Bog, obitelj, prijatelji i neprijatelji.

Blago siromašnima duhom...

New Report

Close