Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
danas milja prometa, vise manje lupa se cijeli dan po bidu, a cijena se nevjerojatno drzi.
cini mi se da ce okret, snazan okret!
Jel to znači da će cijene ruda ić debelo gore? Pa valjda bude onda išla i cijena prevoza jel tak?
Zaključak ti je na mjestu, ali bojim se da štete neće biti tako velike. Milijarda dolara ti je jedna rata Šukerovog kredita ili jedan gablec od Keruma i Mamića
🙂
Jel to znači da će cijene ruda ić debelo gore? Pa valjda bude onda išla i cijena prevoza jel tak?
Naravno Trejdimire ali samo onima koji budu vozili. Na žalost nema za sve.
Dragi moj smotani soli ti koliko očeš ali od istine se ne može pobić. Evo još jedan link na Rvackom da ga svak more razumit.
Štovani kolega, nije svako zlo za zlo.
Da la nisam mislil na štete nego
Jel to znači da će cijene ruda ić debelo gore? Pa valjda bude onda išla i cijena prevoza jel tak?
Zaključak ti je na mjestu, ali bojim se da štete neće biti tako velike. Milijarda dolara ti je jedna rata Šukerovog kredita ili jedan gablec od Keruma i Mamića
🙂
[/quote]
Nisam ja to zaključil tolko nisam pametan [tongue]
ovo sam pročital
The steel group believes that the floods in Australia may drive up the steel price, due to an increase in the cost of coal, German newspaper Die Welt reported, citing a spokesman for the company.
MISLIM DA MOŽE GORE ALI ONO PRVO (nažalost)
U slučaju pada na 650 neću očajavati ali ću dobrano tražiti izvore za dokup.
A šta se tiče BDI-a, imam dva pitanja:
1. Jel može gore????? (ili je ovo dno?)
2. Jel može gore????? (jel može konačno prema gore?)
praćka je dosta nategnuta ovdje [wink]
Dragi moj smotani soli ti koliko očeš ali od istine se ne može pobić. Evo još jedan link na Rvackom da ga svak more razumit.
Štovani kolega, nije svako zlo za zlo.
[/quote]
Kolega uz dužno poštovanje ne razumin šta ste tili reč? [sad]
Pa osnova trgovine je da kad nečeg fali to postaje skuplje, a većina mahera sa foruma će to znalački iskoristiti. Ja sam imao informaciju kad se prva vreća pijeska napunila u Kvislendu, i otad se trpam ovom dionicom. Isto tako kupovao INU po 2830 a sad je lijepo poklanjam za 3200, iako pretpostavljam da će se natrpani fondovi prazniti do 4000, ali nije nikom za vjerovati [yawn].
Jel to znači da će cijene ruda ić debelo gore? Pa valjda bude onda išla i cijena prevoza jel tak?
Naravno Trejdimire ali samo onima koji budu vozili. Na žalost nema za sve.
[/quote]
Cape će prvi biti na udaru, a ekipa iz ATPL ima dugo, čak predugo iskustvo na marketu da bi ih uhvatila panika, pa sam siguran da će brodovi ATPL prevoziti teret (sreća što u floti nemaju novi cape), dok će se konačno i scrap pojačati. Brodarski sektor jednostavno nije in i tako će ostati još dvije godine, o u kojem smjeru će dionica zaista je teško procjeniti jer je jeftina ali perspektiva sektora nije bajkovita, pa su sve solucije moguće.
Inače, što se tiče ugljena iz Australije ima ga za narednih 500 godina i nikad neće biti preskup, jeftina je eksploatacija jer se radi o površinskom iskopu, pa je za očekivati normalizaciju stanja vrlo brzo, samo nek se nebo smiluje. Nije bez razloga Angela Merkel naložila izgradnju 11 novih termoelektrana u Njemačkoj, pametna je to žena, lider kakav je Evropi neophodan, bez nje bi se EU davno raspala.