ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Brodari u Hrvata kaskaju za brodarima vani,za CROBEX-om,kaskaju za svime za čim se kaskat može.A činjenica je da se posluje sa dobiti i da će se taj trend nastaviti i dalje i bilo bi realno da ATPL barem prati CROBEX.Recesija je vani već praktički past tense i svjedoci smo rasta burzi,a na tom i takvom tržištu ATPL radi i zarađuje i pitanje je vremena kad će to biti adekvatno valorizirano.Je ,slažem se ,BDI u padu,tovarnog prostora masu,a bit će ga i više,no pitam se pa koji to naivci vode svijetske brodarske kompanije pa su naručili toliko novogradnji…?Pa koji im je vrag,zar ne čitaju PD forum….?Imaoci ove dionice mogli bi doći u iskušenje da prodaju da bi uskočili u jedan od vlakića što ih ZSE nudi u zadnje vrijeme i to bi moglo da bude uzrokom stagnacije cijene dionice,međutim za očekivati je da dionica ATPL nadoknadi zaostatak za CROBEX-om u skorije vrijeme.I sam sam u iskušenju da prodam i uđem u neke druge dionice ,al sjećam se ovakvih trenutaka iz prošlosti i nisu mi ostali u lijepoj uspomeni,stoga se ovaj put odlučujem na hold pa šta bude.

kolega.. jako lijepo, na ovakav post ste se trebali i potpisati 🙂

Blago siromašnima duhom...

a šta se bunite, evo trenutno ATPL pobjeđuje CROBEX, danas skočila malo preko 1%, a CROBEX raste malo ispod 1%…

@ amaru
hvala za info, nisam točno skužio koja od te dvije cifre tj. pretpostavljamo da su ono prvo dolari ali u svakom slučaju to je za današnju situaciju sasvim lijepa cifra s obzirom na to da su kupljeni još prije puno godina za samo 16 mil po komadu.

Svi naručuju jer A. imaju love B. baš su pale cijene novogradnji C.kad budu imali duplo brodova moći će ostvariti dobit približno kao iz 2008. i s mnogo nižim vozarinama nego što su bile onda. O višku ponude prostora priča se već dvije godine a svejedno je globalni orderbook na kraju 2010. nakon svih isporuka u godinu dana bio i opet isti tj. čak za sitnicu veći nego na kraju 2009. Jasno da to nije bez veze.


a šta se bunite, evo trenutno ATPL pobjeđuje CROBEX, danas skočila malo preko 1%, a CROBEX raste malo ispod 1%…

@ amaru
hvala za info, nisam točno skužio koja od te dvije cifre tj. pretpostavljamo da su ono prvo dolari ali u svakom slučaju to je za današnju situaciju sasvim lijepa cifra s obzirom na to da su kupljeni još prije puno godina za samo 16 mil po komadu.

tako je, 15k$ je brojka koja mi je u glavi, ali preporučam da prelistaš par članaka na temu "teškaša" jer ne garantiram za cifru.
(Moram komentirat današnji dan koji je ili 1% u minusu ili 1% u plusu – što nije beznačajno, ali je ipak i tebi i meni i svima tu irelevantno===…
Zbog 1% nitko neće ni propast ni prosperirat, a dok gledam stagnaciju ne bunim se dok je to oko 730-730, znajući da su oko 700 najnize razine u godinu dana, dok je gornja granica u istom razdoblju cca 1050 (ako se ne varam).

Prošlost me naučila da to nije nikakva garancija održavanja cijene, ali draže mi je znati da je većina prometa ostvarena puno iznad ovih razina

Blago siromašnima duhom...


a šta se bunite, evo trenutno ATPL pobjeđuje CROBEX, danas skočila malo preko 1%, a CROBEX raste malo ispod 1%…

Evo urekao sam je izgleda, zatvorila opet gdje i jučer.



a šta se bunite, evo trenutno ATPL pobjeđuje CROBEX, danas skočila malo preko 1%, a CROBEX raste malo ispod 1%…

Evo urekao sam je izgleda, zatvorila opet gdje i jučer.
[/quote]

I meni ju je draže vidjet zatvorenu bliže najvišoj dnevnoj, ali nisi ti ništa urekao. Šamarali su se malo po asku, malo po bidu i završilo je ko na ruletu – mi na crveno, ona na crno 🙂

Blago siromašnima duhom...


Brodari u Hrvata kaskaju za brodarima vani,za CROBEX-om,kaskaju za svime za čim se kaskat može.A činjenica je da se posluje sa dobiti i da će se taj trend nastaviti i dalje i bilo bi realno da ATPL barem prati CROBEX.Recesija je vani već praktički past tense i svjedoci smo rasta burzi,a na tom i takvom tržištu ATPL radi i zarađuje i pitanje je vremena kad će to biti adekvatno valorizirano.Je ,slažem se ,BDI u padu,tovarnog prostora masu,a bit će ga i više,no pitam se pa koji to naivci vode svijetske brodarske kompanije pa su naručili toliko novogradnji…?Pa koji im je vrag,zar ne čitaju PD forum….?Imaoci ove dionice mogli bi doći u iskušenje da prodaju da bi uskočili u jedan od vlakića što ih ZSE nudi u zadnje vrijeme i to bi moglo da bude uzrokom stagnacije cijene dionice,međutim za očekivati je da dionica ATPL nadoknadi zaostatak za CROBEX-om u skorije vrijeme.I sam sam u iskušenju da prodam i uđem u neke druge dionice ,al sjećam se ovakvih trenutaka iz prošlosti i nisu mi ostali u lijepoj uspomeni,stoga se ovaj put odlučujem na hold pa šta bude.

Pa normalno da treba biti na hold…pa nećeš valjda sad na dnu prodavati i ulazit u dionice koje su već odradile priličan rast…
Ovdje rast barem do 800 uskoro slijedi…samo kad vozarine okrenu trend…
Evo danas se polako rješavamo i zadnjih većih iskrcivača..hm valjda…te i sama činjenica da je BDI danas nastavio sa potopom koji bi već pomalo mogao zabrinjavati,a dionice brodara više ne padaju,govori da čim se trend vozarina okrene, brodari bi uz odlična izvješća koja slijede mogli napraviti jedan fini rast od barem 10% , a neki vjerojatno i puno više…pogotovo luke…
Uglavnom strong hold !!!
Po meni fondovi bi do 4-5 mjeseca mogli napucati crobi barem do 2300,a tu bi i brodari s obzirom na ove trenutne cijene mogli dobro proći…
Samo da opet neki ne zaborave da tad treba nešto i prodati,uzeti zaradu i otići na podulji ljetni godišnji,te malo uživati u životu bez burze i kompjutera… [smiley]

…pa nećeš valjda sad na dnu prodavati i ulazit u dionice koje su već odradile priličan rast…

Priznajem…..svojevremeno sam i takve stvari radio i naravno,griješio.Priča o školi i skupoj šoklarini……….drago mi je da se slažemo da je HOLD trenutno najbolja opcija! [thumbsup]


Svi naručuju jer A. imaju love B. baš su pale cijene novogradnji C.kad budu imali duplo brodova moći će ostvariti dobit približno kao iz 2008. i s mnogo nižim vozarinama nego što su bile onda. O višku ponude prostora priča se već dvije godine a svejedno je globalni orderbook na kraju 2010. nakon svih isporuka u godinu dana bio i opet isti tj. čak za sitnicu veći nego na kraju 2009. Jasno da to nije bez veze.

Kolega nisi u pravu. Order book je veći jer su brodari i banke kako bi spasili downpayment 2008 i 2009 odgađale isporuku za 2010/11 u nadi da će se tržište do tada oporaviti. To je odgovaralo i škverovima jer će brodove na kraju ipak graditi.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



Svi naručuju jer A. imaju love B. baš su pale cijene novogradnji C.kad budu imali duplo brodova moći će ostvariti dobit približno kao iz 2008. i s mnogo nižim vozarinama nego što su bile onda. O višku ponude prostora priča se već dvije godine a svejedno je globalni orderbook na kraju 2010. nakon svih isporuka u godinu dana bio i opet isti tj. čak za sitnicu veći nego na kraju 2009. Jasno da to nije bez veze.

Kolega nisi u pravu. Order book je veći jer su brodari i banke kako bi spasili downpayment 2008 i 2009 odgađale isporuku za 2010/11 u nadi da će se tržište do tada oporaviti. To je odgovaralo i škverovima jer će brodove na kraju ipak graditi.
[/quote]

kolega, točno da su odgađali, to su oni koji su u orderbooku stajali i prije godinu dana i danas. ali velik ih je broj ipak i isporučen tokom 2010., mislim da ćeš ti točnije od mene znati koliko. a poanta je da je tokom 2010. u orderbook ušlo više novih narudžbi nego što je zbroj svega što je tokom 2010. isporučeno ili otkazano. Ne kažem da je to baš racionalno, ali tu imamo neku varijantu zatvorenikove dileme.

Dubrovački list 02.01.2011. god:

http://dulist.hr/content/view/11950/96/

halfte trinken, halfte Šarcu geben

http://www.njuskalo.hr/motorni-brodovi/bulk-carrier-55000-dwt-oglas-1999198

🙂

Blago siromašnima duhom...

New Report

Close