Od prvih 25 dionica po likvidnosti danas na ZSE jedino "puše" ATPL i Ingra, to im i treba kad neselektivno biraju društvo, nek uče.
The Baltic Dry Index is expected to slip towards 1,700 this week, as its trending signal has turned bearish.
The index failed to develop an uptrend around a key support level at 2,060.
As the following drop seems to be accelerating, it becomes less possible for the index to rise in the medium term.
A bearish head-and-shoulders pattern formed on its daily chart, with the index having completed a pullback to the neckline resistance at 2,980, the downtrend resumed towards the Dec 5, 2008, low at 663.
Resistance is at 2,179, and a rise above would open the way towards 2,829.
Source: Reuters
Evo jedan optimističan (iako je preko mjesec dana star) članak…
Nitko nije komentirao kako je vrlo nizak BDI (eventualno i niži) samo još jedna prilika za veći rast 🙂
Pošto je neizvjesnost pratilja bilo kakvog rizičnog ulaganja, nije zahvalno govoriti o bilo kakvim čvrstim indicijama da će se nešto dogoditi. No, ovo će razdoblje svakako biti jaaaako dobra prilika da se nakrcate (ili nakrcamo) dionicama na ovim (ili i nižim razinama).
http://www.top-stocks-pick.com/stocks/201011/shipping-stocks-are-starting-to-rebound.html
"Ukoliko svijet ne prestane jesti ili graditi, postoje opaki izgledti da BDI krene prema gore"
🙂
Mislim da na ATPL treba imati na umu dvije stvari. Prvo, da će ove godine, ako ne bude velikih skokova u globalnoj ekonomiji, sigurno underperformati CROBEX i zato sada nije u fokusu i još će biti vremena za kupovinu. Drugo, da će im sa 7 novih brodova od sljedeće godine samo na panamaxima i supramaxima sa svakih 1000$ povećanja vozarina iznad breakevena čista dobit rasti za oko 40 milja kuna godišnje.
Btw jel ima ovdje nekoga tko zna koliko zarađuju heavy lifteri, dnevno, godišnje?
Mislim da na ATPL treba imati na umu dvije stvari. Prvo, da će ove godine, ako ne bude velikih skokova u globalnoj ekonomiji, sigurno underperformati CROBEX i zato sada nije u fokusu i još će biti vremena za kupovinu. Drugo, da će im sa 7 novih brodova od sljedeće godine samo na panamaxima i supramaxima sa svakih 1000$ povećanja vozarina iznad breakevena čista dobit rasti za oko 40 milja kuna godišnje.
Btw jel ima ovdje nekoga tko zna koliko zarađuju heavy lifteri, dnevno, godišnje?
hm..bilo bi oko 15k dnevno, mislim da nešto ispod 10 tisuća EUR po danu
Baltic Dry -4,5%
Capesize -6,6%
Panamax -2,7%
Handysize -2,9%
Supramax -4,8%
Baltic Dry -4,5%
Capesize -6,6%
Panamax -2,7%
Handysize -2,9%
Supramax -4,8%
od kada su ovi podaci ?
od kada su ovi podaci ?
[/quote]
današnji
Brodari u Hrvata kaskaju za brodarima vani,za CROBEX-om,kaskaju za svime za čim se kaskat može.A činjenica je da se posluje sa dobiti i da će se taj trend nastaviti i dalje i bilo bi realno da ATPL barem prati CROBEX.Recesija je vani već praktički past tense i svjedoci smo rasta burzi,a na tom i takvom tržištu ATPL radi i zarađuje i pitanje je vremena kad će to biti adekvatno valorizirano.Je ,slažem se ,BDI u padu,tovarnog prostora masu,a bit će ga i više,no pitam se pa koji to naivci vode svijetske brodarske kompanije pa su naručili toliko novogradnji…?Pa koji im je vrag,zar ne čitaju PD forum….?Imaoci ove dionice mogli bi doći u iskušenje da prodaju da bi uskočili u jedan od vlakića što ih ZSE nudi u zadnje vrijeme i to bi moglo da bude uzrokom stagnacije cijene dionice,međutim za očekivati je da dionica ATPL nadoknadi zaostatak za CROBEX-om u skorije vrijeme.I sam sam u iskušenju da prodam i uđem u neke druge dionice ,al sjećam se ovakvih trenutaka iz prošlosti i nisu mi ostali u lijepoj uspomeni,stoga se ovaj put odlučujem na hold pa šta bude.