ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Mora se priznati da je cijena dionice ATPL-R-A u odnosu na izvedbu dionica CROBEX-a prilično loša. Danas je ATPL-R-A u donjem dijelu tablice po promjeni cijene. Dionica je postigla gotovo beznačajan porast zadnjih dana i to je ono što zabrinjava.
Ali i JDPL, ULPL i TNPL jednako tako više-manje miruju. Upravo sam pogledao grafove i zaključio da su grafovi kretanja cijena dionica naših brodara prilično slični.

Bez obzira na kretanje cijena vozarina koje su prilično niske, ali i solidno poslovanje domaćih brodarskih kompanija koje za razliku od velike većine ostalih domaćih poduzeća ostvaruju solidnu dobit i uvećavaju imovinu, brodari su izgleda van fokusa fondova ili tradera i ostaju izvan trenda.

Pitanje je – do kada ?

Ako ovaj rast CROBEX-a potraje, a brodarske dionice ostanu stagnirati, za očekivati je da će se jedan dio nestrpljivijih i nervoznijih dioničara pokušati riješiti balasta kako bi ulovili vlak na drugim izdanjima, no to bi po meni mogla biti greška.
Iskustvo posljednjih godina me uči da se cijene brodarskih dionica počinju oporavljati naglo i bez ikakvog bitnijeg povoda, a obzirom da je brodarska trend linija negativna već jako dugo vremena, bilo bi nerealno očekivati da sve ostale dionice započnu oporavak ili rast, a brodari ostanu u negativnom trendu. Samo, hoće li se ovaj oporavak cijena dionica na ZSE nastaviti ili neće ?

halfte trinken, halfte Šarcu geben

mene više ni nije briga kud če cijena dionice sve dok je poslovanje dobro a ja sam sa 2010. zadovoljan……
još kad bi eventualne slabije vozarine u ovoj godini nadoknadili prihodom od prodaje brodova i u ovoj godini ostverili još puno veču dobit zahvaljujuči prodaji, ja super zadovoljan……a onda još bolja 2012………naravno sve to popračeno dividendom…… [thumbsup]


Evo da i ja malo dosolim ovu diskusiju o poplavi u Australiji i snijegu u Varaždinu sa malo kvazi nauke..

Za Varaždin je vjerovatno samo prirodni fenomen u pitanju, al za Australiju…
..možda to opet Ameri rade na povećanju izvoza.

Naime, ljetos su ih Rusi optužili da koriste tajno oružje za kontrolu vremena (ne kao tik-tak vremena, nego kiša-suša vremena).. Time su kao sabotirali urod žitarica u Rusiji, pa će Ameri više toga izvest.. a kako Ameri obiluju i ugljenom, a ovaj potop u Australiji je nekako pretjeran, možda su Australcima isporučili ono što su oteli Rusima.

http://www.speroforum.com/a/37377/Russians-fear-US-is-testing-climate-weapon

http://www.datelinezero.com/2010/08/18/u-s-govt-using-a-weather-weapon-against-russia/

Eto.. pa se vi mislite, a ja odo čitat Lovca u žitu!

Mel Gibson

A-ha-ha!! Evo Urota je upravo na TV-u, na Novoj:
http://tvprofil.net/show/7764/conspiracy-theory

This is kinda spooky! :)))

Ako se počnu ljudi u odijelima raspitivati o mom identitetu, molim dezinformirajte ih.

DRYS DryShips -5.46%
DSX Diana Shipping Inc. 0.83%
EXM Excel Maritime Carrier… 1.60%
PRGN Paragon Shipping Inc. 0.29%
ESEA Euroseas Ltd. 3.74%
FREE FreeSeas Inc. 0.27%
GNK Genco Shipping & Tradi… 0.90%
EGLE Eagle Bulk Shipping Inc. 0.20%
OCNF OceanFreight Inc. 1.09%
SBLK Star Bulk Carriers Corp. 1.50%
NMM Navios Maritime Partne… 1.54%

Eto, Drys osto u minusu ostalo se zeleni, al baš sve.
Rijetko je za domaće trejdere situacija ko između dva plasta sijena.
Kolko se sjećam ovi iz Drajsa su znali bit muljatori zato im je dijonica i prije skakala ko EKG.
Znam da jedna lasta ne čini proljeće no ovo je prvo malo uvjerljivije zelenilo brodara ove godine 🙂

Za početnike; DRYS kod nas na Poslovnom je kao ono svjecki brodar i on utječe na sve, nešto ko mamić u nogometu. DSX je najsličnija našoj ljepotici ATPL a Gengko i i Eagle je više za štrebere, ko ULPL.

da svemu ovome začinimo i sa predviđanjima analitičara o kretanju bdi-a :

Dry bulk market to range between 1,700 and 2,600 points in the first quarter of 2011, analysts say

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1258:dry-bulk-market-to-range-between-1700-and-2600-points-in-the-first-quarter-of-2011-analysts-say&catid=45:top-story-a&Itemid=105

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Nemojte zaboraviti da je ATPL najsnažnija brodarska kompanija, te je do nedavno bila i najkvalitetnija dionica na tržištu. Istina je, brodari trenutno nisu u fokusu, ali isto tako kao sastavnica CROBEX10, prije će i više rasti nego ostale naše plovidbe kad nestane INA-e. Indexni fondovi (ako nitko drugi) će ju tada imati u fokusu.

Blago siromašnima duhom...

Prvi put čujem da je ATPL najsnažnija brodarska kompanija!A što je s TNPL?!

[color=blue][/color]vizionar

Ova BDI prognoza za prvi kvartal 2011 … hm..
Po mojim saznanjima svjetski analitičari nisu optimistični niti što se tiče kretanja BDI, niti brodarskih dionica. Najviše zbog činjenice da će još barem godinu-dvije ovaj sektor patiti od prenapućenosti. Pazite jednu činjenicu – ako potražnja za ovom vrstom prijevoza godišnje raste oko 5% (i to u povoljnim uvjetima), a svjetska flota bi se u slijedeće 2-3 godine trebala povećati za 40-50% , kako će to tržište podnijeti? Isto tako preciznija prognoza BDI za 2011 (i realnija) bi bila 2200, a za 2012 je čak i niža (oko 2000). Ako pogledamo činjenicu da su cijene (u svijetu) brodarskih dionica u jakoj korelaciji sa BDI, onda je jasno da brodarski sektor neće doživjeti pravi oporavak sve do kraja 2012. No, to samo kažu analitičari, a mi Hrvati ipak znamo da kod nas tržište ne prati svjetske trendove. Mi kao pripadnici emerging markets skupine znamo da kod nas dionica u jednom danu bilježi najveći pad, a već drugi dan najveći rast. Zato sve analize mogu biti samo vodilja, ali ja vjerujem da će ATPL napraviti rast koji ja očekujem već u ovom kvartalu, a ne krajem 2012. No, morate znati dvije stvari: 1) jako sam loš prognozer, 2) jako sam skroman i rast koji očekujem nije prevelik

Blago siromašnima duhom...


Prvi put čujem da je ATPL najsnažnija brodarska kompanija!A što je s TNPL?!

Pa ovako.. i TNPL i ATPL imaju tradiciju dugu preko 50 godina, flota TNP je ako se ne varam ispod 20ak plovila, kao i ATPl, a mogu rpiznati da sam ATPL emotivno postavio kao najsnažniju brodarsku kompaniju, no i dobit uprva 3 kvartala je 9 miluja veća (u korist ATPL) – u 2010. još je veća razlika bila u korist ATPL., dugotrajna imovina im je gotovo ista (maaaalo u korist TNPL), dok je kratkotrajna po meni nebitna (možda sitne zalihe , potraživanja ili financ. imovina). E sad, možeš mi reći da je dobit na strani ATPL, a prihodi da su dosta veći kod TNPL, pa je TNPL po tome veća ali je ATPL rentabilnija 🙂

(stvarno sam emotivno naveo ATPL kao najjaču, ali ne mislim da sam nešto jako krivo rekao)

Blago siromašnima duhom...

Rekao si dosta krivo. TNPL ima 20 brodova a prosjek starosti im nije niti četiri godine. TNPL zauzima preko 50% bruto registarskih tona od svih brodara u Hrvatskoj.

[color=blue][/color]vizionar

my,

DRYS DryShips -5.46%
DSX Diana Shipping Inc. 0.83%
EXM Excel Maritime Carrier… 1.60%
PRGN Paragon Shipping Inc. 0.29%
ESEA Euroseas Ltd. 3.74%
FREE FreeSeas Inc. 0.27%
GNK Genco Shipping & Tradi… 0.90%
EGLE Eagle Bulk Shipping Inc. 0.20%
OCNF OceanFreight Inc. 1.09%
SBLK Star Bulk Carriers Corp. 1.50%
NMM Navios Maritime Partne… 1.54%

Eto, Drys osto u minusu ostalo se zeleni, al baš sve.
Rijetko je za domaće trejdere situacija ko između dva plasta sijena.
Kolko se sjećam ovi iz Drajsa su znali bit muljatori zato im je dijonica i prije skakala ko EKG.
Znam da jedna lasta ne čini proljeće no ovo je prvo malo uvjerljivije zelenilo brodara ove godine 🙂

Za početnike; DRYS kod nas na Poslovnom je kao ono svjecki brodar i on utječe na sve, nešto ko mamić u nogometu. DSX je najsličnija našoj ljepotici ATPL a Gengko i i Eagle je više za štrebere, ko ULPL.

Tek sad vidim ovaj post… 🙂 jako dobro 🙂 🙂 🙂

Jedino primjedba – ULPL mi je svojevremeno (prije svih ovih cirkusa i recesije) jako punila džepove onim čestim dokapitalizacijama i strašnim skokovima prije istih. 🙂 Zato će mi ta štreberska dionica uvijek ostati draga 🙂

Blago siromašnima duhom...


Rekao si dosta krivo. TNPL ima 20 brodova a prosjek starosti im nije niti četiri godine. TNPL zauzima preko 50% bruto registarskih tona od svih brodara u Hrvatskoj.

I opet ATPl ima veću dobit. TNPL je najveća brodarska kompanija u Hrvatskoj, a ATPL je opet profitabilnija. plus kad sam rekao da je ATPL najsnažnija brodarska kompanija nisam mislio samo na tvrtku već i na stanje dionice na burzi. TNPL nikad nije niti neće biti niti toliko likvidna (sitina je i da je ATPl likvidnost mizerna zadnje vrijeme), ATPL je UVIJEK bila u stastavu svih mogućih indexa.
I ne slušaš me, rekao sam da sam emotivno spomenuo ATPL kao najjaču, a ti sad grabi po tome kak je TNPL bolja. Hoćeš i ispriku i pusu ili je tapšanje po ramenu dosta?

Blago siromašnima duhom...

New Report

Close