ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

mislim da ovu dionicu nećemo gledati ispod 700 … svojevremeno kad je pala na ispod 500 bilo je doba krize koja je tek počela pokazivati zube i nitko nije mogao prognozirati kraj iste … gubici su bili neminovni a svjetska ekonomija pred kolapsom…sada je priča posve drugačija … ekonomije su ponovno u zamahu, cijene padaju samo zbog povećane ponude prostora i samo je pitanje vremena kad će se postići ravnoteža, ovim se prisiljava stare krame u rezalište i oslobađa prostor za nove brodove koji su stigli ili će tek stići…uglavnom AP neće poslovati sa gubitkom a hoće li kriza potrajati godinu, dvije ili tri to nitko ne može biti siguran, na kraju svega imat ćemo firmu sa vrlo mladom flotom koja će doći do izražaja kad stvari krenu na bolje…


mislim da ovu dionicu nećemo gledati ispod 700 … svojevremeno kad je pala na ispod 500 bilo je doba krize koja je tek počela pokazivati zube i nitko nije mogao prognozirati kraj iste … gubici su bili neminovni a svjetska ekonomija pred kolapsom…sada je priča posve drugačija … ekonomije su ponovno u zamahu, cijene padaju samo zbog povećane ponude prostora i samo je pitanje vremena kad će se postići ravnoteža, ovim se prisiljava stare krame u rezalište i oslobađa prostor za nove brodove koji su stigli ili će tek stići…uglavnom AP neće poslovati sa gubitkom a hoće li kriza potrajati godinu, dvije ili tri to nitko ne može biti siguran, na kraju svega imat ćemo firmu sa vrlo mladom flotom koja će doći do izražaja kad stvari krenu na bolje…


sviju briju dionica ovo, ono
ovaj pad BDI-a moze biti nesto puno vise od kretanje dionice atpl
ako BDI ode ispod 1600 osobno cu se zabrinut za ww ekonomiju
jer neki klinac se dogadja, a to nisu novogradnje i etc, pre ostar pad, ove vozarine sam ocekivao 2012 pre rano

a cijena scrapa na najvišim razinama unazad 2 godine….zaključite što će biti sa starim brodovima…

Kolega brodovi se ne prodaju jer se mogu dobro prodati u scrap. U scrap idu kad navrše dob da se više ne mogu produžiti dokumenti odnosno da je ulaganje u to neisplativo. Prodaju se kad dođu u godine i ne rade sa profitom pa je povoljna opcija scrap ( 25 godina +). Još je jedna stvar koju bi trebali znati. Cijene scrapa rastu kad je nedostatak brodova za rezanje. I zato vaša teorija po mom mišljenju ne drži vodu.

Poštovane kolege želim vam čestit Božić i sretnu Novu 2011 sa nadom u bolji Crobi (i BDI). [smiley]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Svima puno zdravlja i isto toliko sreće . Btw jel netko dobio kalendar? Pa to je investicija od 200 000 kuna, jel ima netko objašnjenje?

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

I tebi Kormilaru..kalendare i časopis dobili jesmo, a ono što ja osobno čekam – to je NOVI PREDSJEDNIK UPRAVE, za kojeg se nadam da će uspjeti vratiti staru slavu ovoj vrijednoj dionici!

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Ja sam dobio samo časopis?
Svako dobro svim ljudima dobre volje za Božićne blagdane ,zdravlja prije svega…
[smiley]

http://www.bloomberg.com/news/print/2010-12-25/china-raises-interest-rates-by-25-basis-points-in-bid-to-curb-inflation.html

stezanje remena se nastavlja

http://www.cnbc.com/id/40807393

http://www.hellenicshippingnews.com/new/2010/12/27/dry-bulk-carriers-orderbook-remains-unchanged-in-2010-despite-flurry-of-newbuildings-delivered/#more-18606

http://www.hellenicshippingnews.com/new/2010/12/27/analysts-gloomy-on-asian-shipping-stocks/#more-18573

http://www.hellenicshippingnews.com/new/2010/12/27/panamax-rates-to-fall-further/#more-18587

There were around 70 million dead weight tons of new orders for dry bulk ships in 2010, they said, which is equivalent to around 14% of the existing fleet.
“Even with demand growing at a healthy 5% to 6% per annum, we see little hope that the market can absorb the 41% theoretical fleet growth over the next three years,”

The UBS analysts also believe that there are risks on the demand side and they expect demand for iron ore to slow due to policy tightening and structural changes in the Chinese economy.

Zbog čega ovoliki pad?


Zbog čega ovoliki pad?

To se i traži


Zbog čega ovoliki pad?

Zbog pada slanosti mora koje za posljedicu imaju manje rđanje bulkera (a to znači više brodova na istu količinu robe), a i Kina neće više izvoziti nego će samo zbog unutrašnje potražnje i razvoja uposliti vlastite brodove za dužobalnu plovidbu.

New Report

Close