nije mi jasno zašto brodari u americi zeleni ako opet sve ide u k…?
zar oni ne znaju da će vozit za kikiriki?
mora da su to neki špekulanti tamo preuzeli stvari u svoje ruke…
dobar dio brodara ima vec pokrivenu(80-90%) 2011 sa ugovorima sa nesto "debljim" vozarinama od ovih, atlanska takodjer vecinu do kraja 1Q/1H 2011, 2-3 ugovora ce isteci do/oko jeseni 2011
[/quote]
da? Molim te onda izlistaj ugovore ovdje ili navedi izvor podataka.
Hvala i pozdrav…
dobar dio brodara ima vec pokrivenu(80-90%) 2011 sa ugovorima sa nesto "debljim" vozarinama od ovih, atlanska takodjer vecinu do kraja 1Q/1H 2011, 2-3 ugovora ce isteci do/oko jeseni 2011
[/quote]
da? Molim te onda izlistaj ugovore ovdje ili navedi izvor podataka.
Hvala i pozdrav…
[/quote]
vidjet ces da ce atpl 1Q poslovat oko 0+, 2Q gubitak od 10-20milj kn (ako do tada ne prodaju niti jedan stari brod), za cijelu godinu gubitak od 60-80milj kn uz prodaju 2 stara broda!
dobar dio brodara ima vec pokrivenu(80-90%) 2011 sa ugovorima sa nesto "debljim" vozarinama od ovih, atlanska takodjer vecinu do kraja 1Q/1H 2011, 2-3 ugovora ce isteci do/oko jeseni 2011
[/quote]
da? Molim te onda izlistaj ugovore ovdje ili navedi izvor podataka.
Hvala i pozdrav…
[/quote]
vidjet ces da ce atpl 1Q poslovat oko 0+, 2Q gubitak od 10-20milj kn (ako do tada ne prodaju niti jedan stari brod), za cijelu godinu gubitak od 60-80milj kn uz prodaju 2 stara broda!
[/quote]
ATPL će sljedeću godinu završiti sa 1-2 miljuna dolara plusa iz redovnog poslovanja ako je vjerovati najavama kap.Jerković iz Du lista, a obzirom da će sigurno prodati min.2 amortizirana broda (spominju se Gundulić i Getaldić) neto dobit će biti min.35 miljuna dolara, što je značajno više od ove godine. Naravno, sve to ne znači da će dionica up, prije predviđam stagnaciju.
dobar dio brodara ima vec pokrivenu(80-90%) 2011 sa ugovorima sa nesto "debljim" vozarinama od ovih, atlanska takodjer vecinu do kraja 1Q/1H 2011, 2-3 ugovora ce isteci do/oko jeseni 2011
[/quote]
da? Molim te onda izlistaj ugovore ovdje ili navedi izvor podataka.
Hvala i pozdrav…
[/quote]
vidjet ces da ce atpl 1Q poslovat oko 0+, 2Q gubitak od 10-20milj kn (ako do tada ne prodaju niti jedan stari brod), za cijelu godinu gubitak od 60-80milj kn uz prodaju 2 stara broda!
[/quote]
ATPL će sljedeću godinu završiti sa 1-2 miljuna dolara plusa iz redovnog poslovanja ako je vjerovati najavama kap.Jerković iz Du lista, a obzirom da će sigurno prodati min.2 amortizirana broda (spominju se Gundulić i Getaldić) neto dobit će biti min.35 miljuna dolara, što je značajno više od ove godine. Naravno, sve to ne znači da će dionica up, prije predviđam stagnaciju.
[/quote]
bumo vidjeli, nije kap Jerkovic Ajatolah:)
bumo vidjeli, nije kap Jerkovic Ajatolah:)
[/quote]
Slažem se, no do sada je pogađao godišnje prognoze kao meteorozi vremensku prognozu za sutra, doduše oni koriste satelitske snimke, a on očito zna ono što nama nije dostupno. Obično kažu "najpametniji je onaj što ima najviše informacija", pa sad netko infisa da je Ajatolah, ne mislim ovdje na kap.Jerkovića. U svakom sluačaju INA nas je podigla, idemo sad to spiskati dva tjedna na snijegu u Austriju, svim kolega na forumu puno uspijeha na burzi u 2011, uživajte.
dobar dio brodara ima vec pokrivenu(80-90%) 2011 sa ugovorima sa nesto "debljim" vozarinama od ovih, atlanska takodjer vecinu do kraja 1Q/1H 2011, 2-3 ugovora ce isteci do/oko jeseni 2011
[/quote]
da? Molim te onda izlistaj ugovore ovdje ili navedi izvor podataka.
Hvala i pozdrav…
[/quote]
vidjet ces da ce atpl 1Q poslovat oko 0+, 2Q gubitak od 10-20milj kn (ako do tada ne prodaju niti jedan stari brod), za cijelu godinu gubitak od 60-80milj kn uz prodaju 2 stara broda!
[/quote]
ATPL će sljedeću godinu završiti sa 1-2 miljuna dolara plusa iz redovnog poslovanja ako je vjerovati najavama kap.Jerković iz Du lista, a obzirom da će sigurno prodati min.2 amortizirana broda (spominju se Gundulić i Getaldić) neto dobit će biti min.35 miljuna dolara, što je značajno više od ove godine. Naravno, sve to ne znači da će dionica up, prije predviđam stagnaciju.
[/quote]
bumo vidjeli, nije kap Jerkovic Ajatolah:)
[/quote]
intervijui kap. Jerkovića su uvijek bili konzervativni,znači može biti samo bolje od najavljenog.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $20399 (DOWN 820)
BPI Average of the T/C routes $14804 (DOWN 134)
BSI Average of the T/C routes $15858 (DOWN 232)
BHSI Average of the T/C routes $12229 (DOWN 22)
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $20399 (DOWN 820)
BPI Average of the T/C routes $14804 (DOWN 134)
BSI Average of the T/C routes $15858 (DOWN 232)
BHSI Average of the T/C routes $12229 (DOWN 22)
srusilo se sve
http://www.dryships.com/pages/report.asp
ove godine, panamax+supramax=Panamax 2009(28620$)
gdje je dno?
gdje je dno?
Kaj pitaš kad si posto graf na kojem se vidi.Ovo je negdje dno ili oko dna.A zna se kaj ide poslje dna.
Kaj pitaš kad si posto graf na kojem se vidi.Ovo je negdje dno ili oko dna.A zna se kaj ide poslje dna.
[/quote]
ovaj pad je unatoc svemu(novogradnje, lose vrijeme+ zabrana izvoza rudace u Indiji) prevelik, a jeli to znak da ww gospodarstvo usporava(poticaji gospodarstvu se istopili?) ili blagdansko usporavanje vidjet cemo vec u veljaci