ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


kako je krenulo do ljeta idemo prema 10000$
to bi za ATPL znacilo dnevni gubitak od cca 130000$!!!!

strašno, gore nego 2008-2009…

Kune nisu problem, kuna nema

Ovdje upišite svoj komentar… [bye]



kako je krenulo do ljeta idemo prema 10000$
to bi za ATPL znacilo dnevni gubitak od cca 130000$!!!!

strašno, gore nego 2008-2009…
[/quote]
pa da, jer je vecina brodara stigla reagirat i odgodit narudzbe na 2011-2013
do 2014 mozemo ocekivat 70 milj tona novih kapaciteta godisnje(ukalkulirano rezanje/demolition i 30% raskid ugovora za novogradju)
cca 210 milj tona novih kapaciteta




kako je krenulo do ljeta idemo prema 10000$
to bi za ATPL znacilo dnevni gubitak od cca 130000$!!!!

strašno, gore nego 2008-2009…
[/quote]
pa da, jer je vecina brodara stigla reagirat i odgodit narudzbe na 2011-2013
do 2014 mozemo ocekivat 70 milj tona novih kapaciteta godisnje(ukalkulirano rezanje/demolition i 30% raskid ugovora za novogradju)
cca 210 milj tona novih kapaciteta
[/quote]
Ukratko, narednih godina ovu dionicu očekuje veoma perspektivna budućnost…naravno za izgubit novce…a ovi pozitivci i zarobljenici iznad 900,1000…mislim da bi mogli jedno duže razdoblje samo bespomoćno promatrat trgovanje ovom dionicom jer teško da će u nekoj bližoj budućnosti cijena doći na te razine…
Možda se u slijedećoj godini otvore jedna ili dvije prilike za izać po spomenutim cijenama, al naravno onda opet mnogi to neće znati iskoristiti i neće izaći, očekujući još veći rast do kojeg po meni teško da će doći…možda tamo par mjeseci prije ulaska u EU…al to je još daleko.. [smiley]





kako je krenulo do ljeta idemo prema 10000$
to bi za ATPL znacilo dnevni gubitak od cca 130000$!!!!

strašno, gore nego 2008-2009…
[/quote]
pa da, jer je vecina brodara stigla reagirat i odgodit narudzbe na 2011-2013
do 2014 mozemo ocekivat 70 milj tona novih kapaciteta godisnje(ukalkulirano rezanje/demolition i 30% raskid ugovora za novogradju)
cca 210 milj tona novih kapaciteta
[/quote]
Ukratko, narednih godina ovu dionicu očekuje veoma perspektivna budućnost…naravno za izgubit novce…a ovi pozitivci i zarobljenici iznad 900,1000…mislim da bi mogli jedno duže razdoblje samo bespomoćno promatrat trgovanje ovom dionicom jer teško da će u nekoj bližoj budućnosti cijena doći na te razine…
Možda se u slijedećoj godini otvore jedna ili dvije prilike za izać po spomenutim cijenama, al naravno onda opet mnogi to neće znati iskoristiti i neće izaći, očekujući još veći rast do kojeg po meni teško da će doći…možda tamo par mjeseci prije ulaska u EU…al to je još daleko.. [smiley]
[/quote]
na čemu temeljiš ovu tvoju izjavu?evo danas su opet vozarine pale a dionica skoro nije uopće reagirala.a dok je bdi bio iznad 2500 dionica je bila malo iznad 700 kuna.

Be greedy when others are fearful, be fearful when others are greedy. Toliko jednostavno, a toliko istinito, sad se kupuju dionice, kad je perspektiva mala, kad ljudi gledaju crno.

Jer kad će ljudi gledati ovako: "Kinu očekuje nastavak strašnog rasta, a Indija se pokreće i stvarat će godinama sve veću i veću potražnju za sirovinama te vozarine će rasti" onda je vrijeme misliti o prodaji, a svi će kupovat.

Pozdrav i uživajte!


Be greedy when others are fearful, be fearful when others are greedy. Toliko jednostavno, a toliko istinito, sad se kupuju dionice, kad je perspektiva mala, kad ljudi gledaju crno.

Jer kad će ljudi gledati ovako: "Kinu očekuje nastavak strašnog rasta, a Indija se pokreće i stvarat će godinama sve veću i veću potražnju za sirovinama te vozarine će rasti" onda je vrijeme misliti o prodaji, a svi će kupovat.

Pozdrav i uživajte!

upravo tako……sada se kupuje/prodaje ovisno o očekivanjima za 2012.g……….i godine iza tih…..
2010. godina završava sa vrlo dobrim rezultatima…….
u 2011. dobit bi trebala biti opet solidna s obzirom da se očekuje prodaja 1-2 broda ukoliko se postigne dobra cijena……..

http://www.hellenicshippingnews.com/new/2010/12/21/worldsteel-november-2010-crude-steel-production/

rekordna proizvodnja, potraznja za rasutim teretima ne manjka ,a vozarine u padu?
prevelik broj novogradnji je definitivno ubojica vozarina
sto ako jos proizvodnja celika u 2011 padne za 1-2%?

neki na forumu od sume ne vide drvo:)

ne govorim o dionici ,ali oporavak vozarina ne prije 2016

79,600 BLT 10 ZHOUSHAN/RICHARDS BAY 21-24/12.2010 USD 6,000 DAILY VIA BUNBURY BHP BILLITON
CORONADO

75,706 BLT 00 KAOHSIUNG/S.KOREA 20-30/12.2010 USD 10,000 DAILY VIA TANJUNG BARA SW SHIPPING

ovdje, na istom mjestu se pričalo, mantralo, perpetuiralo, logoroično propovjedalo, da će brodari "predvoditi svjecki rast". Pošto do rasta vozarina i brodara nije došlo, znači da još ni svjecki rast nije počeo, tj ovo što se oporavilo je samo uvertira pravog oporavka, pa niti do pada proizvodnje čelika od 1-2% ne može doći, pa onda znači da vozarine mogu samo rasti.

ako lažem ja , lažu i svi oni bardovi koji su ovdje lamentirali prije mene.

GOGL__Newbuilt k’sarmax Golden Endeavour $ 6,000 a day __
: :
Nybygget Kamsarmax Golden Endeavour får kun 6.000 usd/dagen på sin første reise The new building Kamsarmax Golden Endeavour receives only 6000 usd / day on his first trip

http://www.goldenocean.no/?menu=64 http://www.goldenocean.no/?menu=64

BHP Billiton has spent just $6,000 a day moving the 80,000-dwt Golden Endeavour (built 2010) from China to Australia and on to South Africa soon. BHP Billiton ha excited just $ 6,000 a day moving the 80,000-dwt Golden Endeavour (built 2010) from China two Australia and on to South Africa soon.

Platou, Oslo 21.12.2010 Platou, Oslo 21.12.2010

Kamsarmax GOLDEN ENDEAVOUR Kamsarmax GOLDEN ENDEAVOUR
79,600 BLT 10 ZHOUSHAN/RICHARDS BAY 21-24/12.2010 USD 6,000 DAILY VIA BUNBURY BHP BILLITON 79,600 BLT 10 Zhoushan / RICHARDS BAY 21-24/12.2010 USD 6,000 DAILY VIA Bunbury BHP Billiton

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

MIHO PRACAT
Ship Name MIHO PRACAT
DWT 79964
Built 2008-12
Flag CRT
Draft 14,58
79,964 BLT 08 NORDENHAM/UKC 15-20/12.2010 USD 28,000 DAILY VIA BALTIC NORDEN

Supramax and handymax rates hit by India iron ore ban

* Thursday 16 December 2010, 18:24
* RSS feed
* Dry Cargo

INCREASED domestic use of iron ore for steel production in India and the ban of exports from Karnataka state this year has seen the volume of cargoes available for supramax and handymax bulk carriers in the region drop substantially.Combined with the impact of a record 271 newbuildings

New Report

Close