Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
40ak kuna po dionici…premalo… :-/
Ide to jos dolje nakon sto prodje ovaj val s INA-om. Dobra prilika za iskrcavanje.
Hm,slažem se…samo treba odredit kad se iskrcat..mislim da bi se tu mnogi trejderi mogli opeći…
-jer činjenica je da je zahvaljujući INI započeo po meni jedan dulji rast koji bi mogao trajati sve do sredine ili kraja 4 mjeseca,jer novac od INE dolazit će na burzu još sigurno par tjedana,ako ne i mjeseci..
Tako da za nas koji smo kupovali brodare prije tjedan, dva na dosta nižim razinama od sadašnjih mislim da još nije vrijeme za izać..mada trenutna zarada izgleda predobro i vuče mnoge da bar skrate pozicije i uzmu lijepu zaradu,al brodari uz građevinare imaju još dosta prostora za rast…a i vozarine vjerojatno više ne mogu puno pasti…a u 1 mjesecu slijedi vrlo vjerojatno malo jači rast BDI-a…
Uglavnom da sad ne pišem litanije i hvalospjeve, svima koji su danas omogućili ovaj rast-hvala vam ,te čestitke svima koji su ostali u dionicama i još ne misle prodavati-mislim da ćete u narednom razdoblju biti nagrađeni…
A za one koji misle prodavat brodare mislim da bi jedan vrh mogli imati sredinom idućeg tjedna…dno za kupnju između božića i nove god….novi još viši vrh sredinom ili krajem 1 mjeseca…dno za kupnju u drugom ili trećem mjesecu…te novi najviši vrh krajem 4 mjeseca kad treba po meni obavezno izaći,nagraditi se sa dobrim i dugim ljetnim odmorom, i reći doviđenja burzi do 7-8 mjeseca… [smiley]
A sad idemo malo slavit…jer ovakve zarade ko danas se ne događaju baš svaki dan… [smiley]
[/quote]
jednostavno sam se morao prijaviti i dati ti jedinicu.
da prodat nakon par % rasta,,,, pa daleko smo još poprilično od neke fer vrijednosti same vrijednosti kompanije bez ikakve zarade-gubitka od poslovanja i dividendi,,,,,
A fer vrijednost je?
[/quote]
Fer vrijednost je ovo sada +odmak Ine.
To je jedina trenutna fer vrijednost na ovom našem tržištu
A fer vrijednost je?
[/quote]
Fer vrijednost je ovo sada +odmak Ine.
To je jedina trenutna fer vrijednost na ovom našem tržištu
[/quote]
Zadnji put jedna je etablirana londonska brokerska firma u 2004. godine procjenila vrijednost dionice na 900 kuna, nakon toga nije bilo službenih procjena, no jasno je da je to danas puno jače d.d. a time i puno vrijednije. Btw, na Radio Dubrovniku objavljeno je neto dobit od core businessa u 2010. od 12 miljuna dolara, dok u narednoj godini iz ATPL očekuju manju dobit (super, dakle opet dobit) zbog velikog broja novogradnji što će se uključiti na market.
Baltic Exchange Dry Index TM 2047 (DOWN 22)
Baltic Exchange Capesize Index TM 2687 (UP 11)
Baltic Exchange Panamax Index TM 2234 (DOWN 55)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1659 (DOWN 19)
Baltic Exchange Handysize Index TM 835 (DOWN 1)
@gardist: You’ve got mail! [rolleyes]
http://dulist.hr/content/view/11730/65/
cestitke na dobrim rezultatima za 2010, drago mi je da je uprava puna optimizma
"Atlantska plovidba ima u gradnji naručenih 7 brodova ukupne nosivosti 490 000 tona, ukupne vrijednosti 275 milijuna dolara. Kada taj program bude završen u drugoj polovici 2012"
kako ovo sve financirat, ako vozarine krenu prema 10000$ (2011-2012)
On the other hand continued deliveries of so many new ships that have been added to the active fleet, is a seriously alarming problem that we feel has not been faced with the
amount of seriousness and adequate severity. Many new ships almost 2 ½ ships Bulk Carriers have been delivered each day for the whole year with 11 months completed, and that
ends up bringing the active fleet over 70 mil tones tallying a massive total 617 mil tones of carrying capacity. There are still pending for the remainder of 2010 (27 days!!!!) 730 ships
of 16.3 mil tones that in theory have to be delivered by end of 2010. Of course it goes without saying that most of these will not and can’t be delivered later this year and will be
transferred to the already strained orderbook waiting for 2011, where the expected dry cargo ships amount to 1851 ships of a total capacity of 129 mil tones. We are of the
considered opinion that there was a significant increase in the world fleet during 2010 and many more analysts feel that this influx of tonnage has “somewhat dampened” the
overall positive effects of China’s growing demand.
http://dulist.hr/content/view/11730/65/
cestitke na dobrim rezultatima za 2010, drago mi je da je uprava puna optimizma
"Atlantska plovidba ima u gradnji naručenih 7 brodova ukupne nosivosti 490 000 tona, ukupne vrijednosti 275 milijuna dolara. Kada taj program bude završen u drugoj polovici 2012"
kako ovo sve financirat, ako vozarine krenu prema 10000$ (2011-2012)
On the other hand continued deliveries of so many new ships that have been added to the active fleet, is a seriously alarming problem that we feel has not been faced with the
amount of seriousness and adequate severity. Many new ships almost 2 ½ ships Bulk Carriers have been delivered each day for the whole year with 11 months completed, and that
ends up bringing the active fleet over 70 mil tones tallying a massive total 617 mil tones of carrying capacity. There are still pending for the remainder of 2010 (27 days!!!!) 730 ships
of 16.3 mil tones that in theory have to be delivered by end of 2010. Of course it goes without saying that most of these will not and can’t be delivered later this year and will be
transferred to the already strained orderbook waiting for 2011, where the expected dry cargo ships amount to 1851 ships of a total capacity of 129 mil tones. We are of the
considered opinion that there was a significant increase in the world fleet during 2010 and many more analysts feel that this influx of tonnage has “somewhat dampened” the
overall positive effects of China’s growing demand.
Gle bilo je i gore od tih 10000 $,ipak vjerujem da takav scenarij nečemo gledati.Novi brodovi manji troškovi održavanja,manje ležanja po dokovima.U međuvremenu če se prodati najmanje dva stara broda tako ta nebi trebalo biti problema sa financiranjem.Također u bulletinu kap.Jerković najavljuje prodaju nekoliko najstarijih aviona te unajmljivanje novijih dakle i tu čemo rezati troškove.Nema ovdje velike zime samo treba biti strpljiv…
.
Dobro je da se danas piše i o stvarima 3 godine unapred,
pokazuje trenutačnu razinu interesa ako ništa drugo [cool]
http://dulist.hr/content/view/11730/65/
cestitke na dobrim rezultatima za 2010, drago mi je da je uprava puna optimizma
"Atlantska plovidba ima u gradnji naručenih 7 brodova ukupne nosivosti 490 000 tona, ukupne vrijednosti 275 milijuna dolara. Kada taj program bude završen u drugoj polovici 2012"
kako ovo sve financirat, ako vozarine krenu prema 10000$ (2011-2012)
On the other hand continued deliveries of so many new ships that have been added to the active fleet, is a seriously alarming problem that we feel has not been faced with the
amount of seriousness and adequate severity. Many new ships almost 2 ½ ships Bulk Carriers have been delivered each day for the whole year with 11 months completed, and that
ends up bringing the active fleet over 70 mil tones tallying a massive total 617 mil tones of carrying capacity. There are still pending for the remainder of 2010 (27 days!!!!) 730 ships
of 16.3 mil tones that in theory have to be delivered by end of 2010. Of course it goes without saying that most of these will not and can’t be delivered later this year and will be
transferred to the already strained orderbook waiting for 2011, where the expected dry cargo ships amount to 1851 ships of a total capacity of 129 mil tones. We are of the
considered opinion that there was a significant increase in the world fleet during 2010 and many more analysts feel that this influx of tonnage has “somewhat dampened” the
overall positive effects of China’s growing demand.
Gle bilo je i gore od tih 10000 $,ipak vjerujem da takav scenarij nečemo gledati.Novi brodovi manji troškovi održavanja,manje ležanja po dokovima.U međuvremenu če se prodati najmanje dva stara broda tako ta nebi trebalo biti problema sa financiranjem.Također u bulletinu kap.Jerković najavljuje prodaju nekoliko najstarijih aviona te unajmljivanje novijih dakle i tu čemo rezati troškove.Nema ovdje velike zime samo treba biti strpljiv…
[/quote]
da, kratko su se zadrzale oko 10000$
problem je sto potraznja za rasutim teretina postoji, ali velik broj brodova rusi cijenu, nitko ovdje ne prica sto ce se dogodit, ako rast potraznje za rasutim teretima pocme stagnirat(Kina je vec uvela neke mjere za borbu protiv inflacije) u slijedece 3-4 godine
novi brod znaci veca amortizacija(5% godisnje), a to znaci povecani rashodi
ocekujem u 2011 pad vozarina od 5-10% kvartalno!
http://dulist.hr/content/view/11730/65/
cestitke na dobrim rezultatima za 2010, drago mi je da je uprava puna optimizma
"Atlantska plovidba ima u gradnji naručenih 7 brodova ukupne nosivosti 490 000 tona, ukupne vrijednosti 275 milijuna dolara. Kada taj program bude završen u drugoj polovici 2012"
kako ovo sve financirat, ako vozarine krenu prema 10000$ (2011-2012)
On the other hand continued deliveries of so many new ships that have been added to the active fleet, is a seriously alarming problem that we feel has not been faced with the
amount of seriousness and adequate severity. Many new ships almost 2 ½ ships Bulk Carriers have been delivered each day for the whole year with 11 months completed, and that
ends up bringing the active fleet over 70 mil tones tallying a massive total 617 mil tones of carrying capacity. There are still pending for the remainder of 2010 (27 days!!!!) 730 ships
of 16.3 mil tones that in theory have to be delivered by end of 2010. Of course it goes without saying that most of these will not and can’t be delivered later this year and will be
transferred to the already strained orderbook waiting for 2011, where the expected dry cargo ships amount to 1851 ships of a total capacity of 129 mil tones. We are of the
considered opinion that there was a significant increase in the world fleet during 2010 and many more analysts feel that this influx of tonnage has “somewhat dampened” the
overall positive effects of China’s growing demand.
Gle bilo je i gore od tih 10000 $,ipak vjerujem da takav scenarij nečemo gledati.Novi brodovi manji troškovi održavanja,manje ležanja po dokovima.U međuvremenu če se prodati najmanje dva stara broda tako ta nebi trebalo biti problema sa financiranjem.Također u bulletinu kap.Jerković najavljuje prodaju nekoliko najstarijih aviona te unajmljivanje novijih dakle i tu čemo rezati troškove.Nema ovdje velike zime samo treba biti strpljiv…
[/quote]
Ma kakva strpljivost…bezveze…brodari su za trejdanje i točka !
Pogoditi kod perioda pada vozarina dno i ući,a na vrhu rasta izaći i kraj priče…bar ja tako radim već godinama i vrlo dobro zarađujem…naravno bilo je i promašaja al puno,puno manje nego pogodaka…
Evo danas nisam izdržao pa sam se gurao po asku i dobio pošteno po prstima…pomelo mi 65 % ATPL…stvarno nisam mislio da će ić preko 790…i evo stvarno neznam da li je to dobro ili loše što sam danas prodao…jer kod ovakvih okolnosti koje su sada na burzi teško je biti pametan…
Slobodnog keša ima jako puno,te ako vozarine promijene smjer fondovi bi mogli bez problema naglo dignut ovu dionicu i onda će biti kasno za ulaz..al dobro vozarine padaju pa ne vjerujem u daljnji rast…štoviše nadam se padu…da opet vratim prodanu količinu…naravno po što nižoj cijeni..
Evo sutra je čekam na 750…mislim da bi se do tud mogla iskorigirat.
Atpl posluje sa dobiti i kako stvari stoje poslovat će i dogodine…uz sve to u slijedeće 2 godine kapaciteti će narasti za 60% ukoliko ne prodaju neke od starih brodova…vjerojatno će na kraju ciklusa novogradnji završiti sa flotom od preko milijun tona prosječne starosti 5 godina … tada će se i stvari sa odnosom ponude i potražnje lagano dovesti u ravnotežu i u novom rastu potražnje imati će fenomenalnu poziciju, naravno sve to treba dočekati ali budućnost nije upitna…
koliko nam vrijede firme izlistane na ZSE vidjeli smo na primjeru INE…najbolje firme podcijenjene su jednako kao i one koje nemaju nikakve šanse za opstanak ali to je već druga priča…
vrijedit će još i puno više nakon što ih sve prodamo