ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 22:09
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


BPI pada , BSI se drži.

samo neka osatni BDI na razinama 9000 — 11000 ..i mi svi zadovoljni[thumbsup]


na tisuće komada je istovario zadnjih mjesec, i ne moze mu nitko u trag, da se otkrije tko je, ne moze imati bezgranično, [pray][pray] valjda je pri kraju, mora biti, inače bi to bio netko iz top 10

to fond/ovi kontrolirano dižu cijenu.[sealed]

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

Zao mi je sto cu te razocarati – u krivu si. To netko izlazi van. I jos neki fond. Pitaj Basila tko je to.

Ivek, kaj to pise u Lideru str. 121? Ako je ona glupost sa izlaskom ATPL s burze, upozori me da si pripremim kantu za povracanje….

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Ivek, kaj to pise u Lideru str. 121? Ako je ona glupost sa izlaskom ATPL s burze, upozori me da si pripremim kantu za povracanje….
[/quote]

Nije to kolega, piše ovako:
Realna očekivanja o rekordnim rezultatima u 2008g.
Piše da je realno očekivati rekordne rezultate u 2008, priča o novogradnjama, te se govori o suradnji s Ingrom(marina u dubrovniku i rekonstrukcija hotela Laspad), uglavnom sve naj naj.
pozdrav

&

Zao mi je sto cu te razocarati – u krivu si. To netko izlazi van. I jos neki fond. Pitaj Basila tko je to.

Ivek, kaj to pise u Lideru str. 121? Ako je ona glupost sa izlaskom ATPL s burze, upozori me da si pripremim kantu za povracanje….


Pise da bu 2008 lom u pozitivnom smislu sto se tice ATPL. Ocekuju se rekordi na svakom polju. Hebi ga na aerodromu sam inace bi skenirao i puko to na forum. Velim ti. Ingra medju brodarima. [thumbsup]

skype - ivek1234

pardon, upadam, mislio sam da te nema

&

fala momci…kanta je svejedno uz mene. Nakon nesuvislog teksta o nekakvom “izlasku” ATPL s burze, sada ih se dize u nebesa. Ako je i od njih, previse je….

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


čemu možemo zahvaliti ovoliku euforiju ??? ne pamtim kad je atpl toliko narasla u jednom danu[wink]

Slabo te služi pamćenje, ili si ovdje tek od nedavno?
Evo jedan bolji dan od današnjeg:

Datum – Zadnja – Najviša – Najniža – Promjena % – Količina – Promet
21.9.2007 – 3.000,00 – 3.000,00 – 2.620,00 – 14,85% – 8.843 – 23.749.488,12

Iz prošlosti se može izvući samo pouka, da ljudi nikad neće izvući pouke iz - prošlosti. wb

Evo sa stranice http://www.dubrovnikairlines.com
Ovog trenutka, Dubrovnik Airline ima u svom vlasništvu pet zrakoplova (2 MD 83 i 3 MD 82), te zapošljava preko 200 ljudi. Dok smo u toku cijele 2006. godine prevezli 380 000 putnika, samo u prvih 8 mjeseci 2007. taj broj iznosi već gotovo 360 000, tako da će do kraja godine prošlogodišnji rezultat biti i znatno premašen. Dapače, tvrtka je planirani rast naleta od 10% premašila u prvih 8 mjeseci za čitavih 27% , čime je daleko iznad očekivanja.

cini se da bi dubrovcani mogli za dvije tri godine biti zrakoplovna tvrkta broj jedan u HR.


Evo sa stranice http://www.dubrovnikairlines.com Ovog trenutka, Dubrovnik Airline ima u svom vlasništvu pet zrakoplova (2 MD 83 i 3 MD 82), te zapošljava preko 200 ljudi. Dok smo u toku cijele 2006. godine prevezli 380 000 putnika, samo u prvih 8 mjeseci 2007. taj broj iznosi već gotovo 360 000, tako da će do kraja godine prošlogodišnji rezultat biti i znatno premašen. Dapače, tvrtka je planirani rast naleta od 10% premašila u prvih 8 mjeseci za čitavih 27% , čime je daleko iznad očekivanja. cini se da bi dubrovcani mogli za dvije tri godine biti zrakoplovna tvrkta broj jedan u HR.

Ako smanje broj popravaka i neželjenih događaja , o čemu također informiraju u svojem izvještaju ponosno najavljujući da će pokriti troškove.
Pusti nalete i prelete i putnike. Avio-gorivo ide u nebo , a zračni prijevoznici zbog vrlo jake konkurencije jednostavno ne mogu prenijeti taj trošak na korisnike.Ovdje ne vidim veliku profitabilnost.Mislim da su oni u onoj fazi u kojoj je dry bulk bio prije 5 godina……


fala momci…kanta je svejedno uz mene. Nakon nesuvislog teksta o nekakvom “izlasku” ATPL s burze, sada ih se dize u nebesa. Ako je i od njih, previse je….

U prilogu.

Onda, tko izlazi? Moze i PVT.

Hvala markko na prilogu [thumbsup][thumbsup][thumbsup]

New Report

Close