Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
lanica: “prestani dangubit i rađe operi čaše da možeš ranije doma ”
Lanice, mislim da kolega SLK ničim ne zaslužuje ovak način komunikacije. Prije svega u ovom forumu sudjeluje s mnoštvom korisnih linkova i savjeta, a slabost, neodgoj i neobrazovanost drugih se očituje obično u životu tako da galame i vrijeđaju, tako da malo poradiš malo na svom bon-tonu Lanice. Ja nisam ekonomske struke, inženjer sam, tako da mi je svaki dobronamjeran savjet kolega s foruma koristan, a njegovi postovi to svakako jesu. POzdrav SLK.[smiley2]
Vidim da ima nekoliko mutikaša i smutljivaca kojima nikako nije jasno kako to da je Atlantska narasla 40%
u 10 dana.
I pošto oni naravno nisu kupili kad su pametni kupovali sad se jako brinu za naše zdravlje i puni su savjeta i
ozbiljnih analiza.
Savjet vama je da pripremite novce,sutra lupite po asku i pridružite se dok možete.
Jer prvo i osnovno pravilo trgovanja na burzi je:
Ne bori se protiv tržišta
Ententinis, lijepo si to napisao, nema šta!
Samo, pitam se, po čemu će oni to lupati kad je do sutrašnjeg trgovinskog limita (= 2.572 kn) na tržištu ostalo svega 286 komada što je, morat ćemo priznati, svojevrsni kuriozitet za ovu dionicu? [smiley11]
Evo, ne bi li potkrijepio tvoje tvrdnje prilažem sljedeće:
1. prikaz dionica s najvećim rastom cijene na tržištu u zadnjih mjesec dana, ATPL +41,12%
2. prikaz kretanja dionice ATPL, obratite pažnju na Posejdonov prst u obliku munje koji kao da pokazuje smjer daljenjeg kretanja cijene… [smiley2]
3. prikaz rasta DryShips Inc., sličnog brodara (nešto veći je, ima 35 brodova) na NASDAQ-u, obratite pažnju na najnižu cijenu i najvišu cijenu u zadnjih godinu dana, za godinu dana uvećana je 6 x, dakle, ne radi se samo o našem tržištu nego o svjetskom tržištu brodara…
ja ne bih bio baš tako hrabaro davao savjete drugima što da rade.
no, u prilog rasprave oko ocjenjivanja i kako je tu teško vidjeti kako posloju iz samih vozarina: isječak iz godišnjeg 2006:
U promatranom razdoblju značajniji događaji bili su: kupnja brodova “Atlant Trina”, “Atlant Regine”, “Atlant Svenja” nosivosti po 7.380 DWT, “Miho Pracat” nosivosti 71.242 DWT, preuzimanje novogradnje “Mokošica” nosivosti 1.810 DWT, te prodaja brodova “Lapad” nosivosti 1.970 DWT, “Love Song” nosivosti 8.592 DWT, “Love Letter” nosivosti 8.586 DWT, “Orašac” nosivosti 1.140 DWT i “Pelješac” nosivosti 71.229 DWT, kupnja četvrtog (tip MD-82) i petog zrakoplova (tip MD-83)…
koliko je tu brodova kupljeno i prodano? nije ni čudo što im to ide u poslovne prihode i rashode a ne u izvanredne pa čak ni ostale, kako ide ULPLu i JDPLu.
no, čitajući stare postove po forumima s brodarima treba biti oprezan. vozarine idu gore a mogu i dolje. kinesko rastuće gospodarstvo se spominjalo i prije 2 godine, pa su vozarine išle i gore i dolje. ATPLu su zadnjih par godina i prihodi i dobit i kapital rasli, ali to ne ide baš pravolinijski.
Tuna ti to ozbiljno ili se šališ?
Kao prvo nemoj čitati stare postove jer to je bilo i prošlo.
Analitičari brodarskog sektora koji rade za vodeće financijske institucije na Wall Street-u daju prognoze
da će do 2017 rast biti nezaustavljiv a godišnja stopa rasta narudžbi dry bulk brodova je oko 10% godišnje.
Pa jel vi ljudi znate šta to znači?
To znači da je potražnja mnogostruko veća od ponude i svi faktori ukazuju na nesmetani rast u godinama ispred nas.
Jedna od najjačih brodarskih firmi u svijetu je upravo objavila namjeru da napravi IPO i ponudi 500 milijuna dolara dionica da bi povećala flotu dry bulk brodova.
Pa tko bi to radio da nije apsolutno siguran u enorman rast ovog segmenta u slijedećih 10 godina.
Kina i Indija ne posustaju i neće posustati od potražnje za željeznom rudom i ugljenom, Australske luke su pretrpane i dnevno je oko 200 brodova na čekanju a cijene rastu.
Šta mislite zašto Tankerska i Uljanik Plovidba užurbano prodaju svoje tankere i kupuju bulkere?
Pa zato jer je tu lova.
Tankerska će još malo morati promijeniti ime firme, ha,ha
Atlantska je lider u sektoru što pokazuju i tržišni rezultati, a očekujem da će tu svoju poziciju svake godine ojačati.
Tržište je pokazalo kojim smjerom i kojim tempom ide ova dionica a ono što mene zanima je:
Kad će IPO?
Jedna od najjačih brodarskih firmi u svijetu je upravo objavila namjeru da napravi IPO i ponudi 500 milijuna dolara dionica da bi povećala flotu dry bulk brodova.
Koja to firma Enntentinis?
Vidim da neki povlače pitanje nešto manjih prihoda u 2q u odnosu na 1q.
Ne bi bilo zgorega ponoviti moj post od 28.6.07. Tu vam sve piše
Nakon što je panamaxu Konvle 28.02. istekao bareboat charter, otkupljen je i poslan na dokovanje. Prvi ukrcaj (rudače) je bio 07.05.. Skoro pola 2. kvartala nije ostvarivao prihod. Panamax Petka je na dokovanju bio od 05.05 (Gdansk) do 08.06. Dakle, mjesec dana bez prihoda. Handymax Sv. Vlaho je na dokovanju od 12.05 do sutra tj 26.06. (dolazak u Hong Kong). Isto mjesec i nešto bez prihoda.
Što to ono znači za 3q? 🙂
To znači da će bar ta tri broda radit i zarađivat.[smiley1] Correct?
ne kolega, to znači da oni već rade i zarađuju. [smiley2]