Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
We are still with 40 days remaining to close
the year, there are 617 Bulkers that total 24.5mil tons of extra
carrying capacity that are pending to be delivered until the year
end. These 617 ships represent 17% of the total orderbook for
bulkers and that consists of more than 3601 Bulkers to be
delivered until 2014 of a total of 252mil dwt carrying capacity. Yes
there is going to be more slippage and even more cancellations,
but we believe that 2010 should have practically looked worse
than what it actually looks like at this present stage. We should
not overlook that 1351 dry bulk vessels have actually entered the
active fleet during these first 325 days of 2010, and that is nearly
4 ships being launched every day, and 79 mil dwt extra has been
added to the 533mil tons that was the carrying capacity of the
active fleet at the year start, pushing the total to 612 mil dwt that
is the present carrying capacity of all the Dry bulk fleet that right
now consists of 23,225 active vessels.
2011 has 1741 bulkers of 125 mil dwt tons to come… god bless
all!! We expect with this gloomy outlook for 2010 that ship prices
may be deflated by at least 25% over the next 12 months period
and that will seriously attract investors in the dry bulk market
http://www.cotzias.gr/reports/weekly/Cotzias_2010_Week_46_Report_19_Nov_10.pdf
kada se ustanovi da broj novogradnji ipak neće biti velik kako se navodi i da uz rezanje starih kanti te rast potražnje za rudačom i ugljenom ne dolazi do prekomjerne ponude brodskog prostora postati ćemo opet IN … 35% bulkera je starije od 20 godina …
jučer sam pročitao kako je od svih novogradnji za 2010. godinu u prvih 9 mjeseci ostvareno tek 40% , očito je kako se podaci o novogradnjama na papiru i u stvarnosti ne podudaraju, osim toga velik broj novogradnji je zaključen pri dosta visokim cijenama i sad dolazi do preispitivanja isplativosti narudžbe pa se mnoge korigiraju u smislu odgode isporuke ili čak odustaje od gradnje…uostalom i AP je mijenjala 3 puta jedan ugovor…
mislim da će nama veći problem predstavljati stanje domaće ekonomije i likvidnost tržišta nego samo poslovanje Atlantske plovidbe…
od svega napisanog slazem se samo da ce biti rast potraznje za ugljenom
visoke cijene zeljezne rudace kao posljedicu ce imat samo smanjenje uvoza Kine i okretanju svojim nalazistima koja su skupa za eksplataciju ,ali ipak isplativa na $170CFR!!
daljna zabrana u Indiji ce imat utjecaja i na cijene vozarina brodova od 45-70000 t nosivosti posto imaju manje portove tako da ce cape-ovi profitirat na ovome(vise ugovora s AUS&BRA)
Iron ore higher as Karnataka ban spurs Indian suppliers to raise offers
Shanghai 23 November 2010 07:57
Iron ore prices rose $2 on Tuesday to $167-168 per tonne cfr China on expectation of tighter Indian supply to the spot market. The uptick in iron ore prices bucked a wider trend in commodities markets, where prices mostly fell sharply. "Steel rebar futures corrected downwards today, but the spot steel market remained strong
Baltic Exchange Dry Index TM 2199 (UP 20)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3593 (UP 8)
Baltic Exchange Panamax Index TM 2112 (UP 51)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1370 (UP 1)
Baltic Exchange Handysize Index TM 779 (DOWN 1)
Panamax star 13 godina (doduše građen u Japanu) prodan je za 27 miljuna dolara, lijepo, tu cijenu mogu samo sanjati second hand brodovi izgrađeni u RH brodogradilištima,toliko o kvaliteti izvedbe.
Obzirom da će, po svemu sudeći, ATPL u narednoj godini prodati min. 2 starija broda,vjerujem da će neto dobit u 2011. biti značajno veća nego ove godine, pa držim da bi nas mogla pogoditi zaslužena dividendica za tekuću i narednu poslovnu godinu. [thumbsup]
Panamax star 13 godina (doduše građen u Japanu) prodan je za 27 miljuna dolara, lijepo, tu cijenu mogu samo sanjati second hand brodovi izgrađeni u RH brodogradilištima,toliko o kvaliteti izvedbe.
Obzirom da će, po svemu sudeći, ATPL u narednoj godini prodati min. 2 starija broda,vjerujem da će neto dobit u 2011. biti značajno veća nego ove godine, pa držim da bi nas mogla pogoditi zaslužena dividendica za tekuću i narednu poslovnu godinu. [thumbsup]
[/quote]
mislim da dobru cijenu starih brodova trenutno drzi jako velika cijena celika na svjetskome trzistu usprkos padu vozarina!
Iron ore cca $170CFR + coking coal cca $230= skup celik 🙂
Panamax star 13 godina (doduše građen u Japanu) prodan je za 27 miljuna dolara, lijepo, tu cijenu mogu samo sanjati second hand brodovi izgrađeni u RH brodogradilištima,toliko o kvaliteti izvedbe.
Obzirom da će, po svemu sudeći, ATPL u narednoj godini prodati min. 2 starija broda,vjerujem da će neto dobit u 2011. biti značajno veća nego ove godine, pa držim da bi nas mogla pogoditi zaslužena dividendica za tekuću i narednu poslovnu godinu. [thumbsup]
[/quote]
gardist
može li se netto dobit imati samo od vozarina? to bi bilo prava dobit.od prodaje starih brodova može se bilježiti kao izvaredna dobit,koja i nije tako česta.
Baltic Exchange Dry Index TM 2199 (UP 20)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3593 (UP 8)
Baltic Exchange Panamax Index TM 2112 (UP 51)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1370 (UP 1)
Baltic Exchange Handysize Index TM 779 (DOWN 1)
Zvecka se oružjem na Korejskom poluotoku tako da će biti interesantno sa BDI-em slijedećih dana. [thumbsup]
buda
vidjeti ćemo kako će se kretati vozarine u budućnosti, na sreću AP je dogovorila nekoliko solidnih ugovora na duži rok pa sve ukupno možda bude sasvim ok… što se tiče zarade na prodaji broda to je sasvim normalna i poželjna pojava kod brodara…brod koji je amortiziran i ima dobru cijenu na tržištu je isplativije prodati nego ga eksploatirati do trenutka kad je za rezalište uz rizik dodatnih troškova remonta i slično…dobit je dobit bila ona od vozarina ili prodaje broda pogotovo što se ne smanjuje broj brodova ni ukupna nosivost …
meni ne bi smetalo da za dvije godine AP ima isti broj brodova kao danas samo s prosjekom starosti 4-5 godina i da sva dobit koja će biti ostvarena u tom periodu bude od prodaje 7 starih brodova, čak i da su s vozarinama na čistoj nuli…
mali update analiza atpl i bdi indexa.na atpl formiranje obrasca H&S mogocueg Gartley obrazca 5-0 koji bi treba dostic razinu od 1.618-2.24 prijasnjeg vala sto bi znacilo da bi se cijena trebala kretat u rasponu od 793-817.obrazac H&S ima target 803 kn.
sto se tice bdi indexa i on ce okrenuti
@gospa1301
da li doista vjerujete da se na ovako malim volumenima vrijedi promjenjivati fibonacci?
meni je on zgodan samo iz razloga sto naprosto mnogi vjeruju u njega pa misle da ce biti onako kako fibo pokazuje….
jedan je nacin da saznamo
@gospa1301
jesmo li saznali ili jos cekamo?