Dragi moj james ja sam ju kupovao i na 1800 nekada ,ali ovo je čista realnost.Moj primjer je IGH u kojem sam zarobljen i na kojem sam sa dokupom uspio skinuti na 2800,a pogledaj kolika je danas cijena IGH.Ali sam pao sam se ubio,INGREimam uhuhuhuhu komada-zaštopan.To su dionice koje ostaju mom sinu kad naraste.A preostali živi keš -a ima ga fest,je u hrani,a dio čeka ili dokup ili po asku.Ne plujem po ATPL NEGO SAM OPREZAN-pa usporedi si grafove na forumu gore desno pogledaj ATPL,i usporedi sa VIROM,bit će ti sve jasno.Na VIRI čuvam lovu i čekam trenutak da ATPL dotakne dno,za koje ni dragi bog ne zna gdje je,jar da znamo gdje je dno-ajoj para ko blata.Brodari su inače dionice koje volim i dale su lijepih novaca ali uz stalni pad vozarina i situaciju kod nas….čekam-čekam ATPLna 500 ,a možda i niže.I još samo nešto iduća godina je izborna i tu vidim šansu za uzlet kompletne naše burze,i oslobađanje velikog dijela zarobljenog kapitala nas malih.A poslije ko koga opravi.SRETNO BAUŠTELCIMA ,BRODARIMA….MA SVIMA.
Mlatite praznu slamu svi smo u minusu, to da će ATPL pasti 50-60% a sve ostale dionice ostat kako je sad, su priče za malu djecu tek kad ce cijeli crobi pokrene tek ćemo onda govorit o nekoj zaradi.
peyo
pretjeruješ sa očekivanjima, razmisli malo i u najgorim vremenima za brodare sa krizom u skoro cijelom svijetu, vozarinama od 3000 $ i gubicima za vratom AP nije zatvorila ispod 500 kn … ti bi sada kad firma posluje sa dobiti, svijet grabi naprijed i dolazi 7 novih brodova u slijedeće 2 godine opet htio po 500…sumnjam da je moguće…budimo realni
čitajući tvoje muke po burzi vidim da si kao većina malih ostao zarobljen i ne želiš se pomiriti sa gubitkom, slično je i meni, samo ja ne šaram i ne trošim novac na brokere već strpljivo čekam u perspektivnoj dionici… najgore što se može desiti malom dioničaru je da prodaje u nadi kako će u drugoj dionici proći bolje pa ta druga još potone dok ova koju je prodao skoči…ne želim si takve stresove i zato uporno čekam…dokle god Kina i Indija grabe prema naprijed mene optimizam ne napušta
pozdrav i sretno
U pravu ste kolega inače sam optimista ali……………..već je danas bolje čim se croby zeleni-trenutak depresije,bilo prošlo idemo naprijed-SRETNO SVIMA
Dragi moj james ja sam ju kupovao i na 1800 nekada ,ali ovo je čista realnost.Moj primjer je IGH u kojem sam zarobljen i na kojem sam sa dokupom uspio skinuti na 2800,a pogledaj kolika je danas cijena IGH.Ali sam pao sam se ubio,INGREimam uhuhuhuhu komada-zaštopan.To su dionice koje ostaju mom sinu kad naraste.A preostali živi keš -a ima ga fest,je u hrani,a dio čeka ili dokup ili po asku.Ne plujem po ATPL NEGO SAM OPREZAN-pa usporedi si grafove na forumu gore desno pogledaj ATPL,i usporedi sa VIROM,bit će ti sve jasno.Na VIRI čuvam lovu i čekam trenutak da ATPL dotakne dno,za koje ni dragi bog ne zna gdje je,jar da znamo gdje je dno-ajoj para ko blata.Brodari su inače dionice koje volim i dale su lijepih novaca ali uz stalni pad vozarina i situaciju kod nas….čekam-čekam ATPLna 500 ,a možda i niže.I još samo nešto iduća godina je izborna i tu vidim šansu za uzlet kompletne naše burze,i oslobađanje velikog dijela zarobljenog kapitala nas malih.A poslije ko koga opravi.SRETNO BAUŠTELCIMA ,BRODARIMA….MA SVIMA.
Mlatite praznu slamu svi smo u minusu, to da će ATPL pasti 50-60% a sve ostale dionice ostat kako je sad, su priče za malu djecu tek kad ce cijeli crobi pokrene tek ćemo onda govorit o nekoj zaradi.
[/quote]
Hm,pa nismo baš svi u minusu,al dobro..
Trenutno pat pozicija…na asku do 770 nas ima ohoho…a valjda pola od toga su nalozi od Uskokovića…a bid prividno slab…naravno želimo da to što još ima za iskrcati iskrca čim niže…al nije ni on naivan,zna da ovo vrijedi više, al očito mu hitno treba love…
A BDI ga i dalje očito nastavlja roniti,bit će zanimljivo…
Ako BDI nastavi padati ispod 2000,ovo će vjerojatno morati pasti ispod 720…a onda samo Bog zna gdje će kad se aktiviraju margini…
Al ipak ovo je vrlo mala mogućnost..mada bi je osobno ja rado dočekao,al teško…mislim da ipak idemo gore…
Dragi moj james ja sam ju kupovao i na 1800 nekada ,ali ovo je čista realnost.Moj primjer je IGH u kojem sam zarobljen i na kojem sam sa dokupom uspio skinuti na 2800,a pogledaj kolika je danas cijena IGH.Ali sam pao sam se ubio,INGREimam uhuhuhuhu komada-zaštopan.To su dionice koje ostaju mom sinu kad naraste.A preostali živi keš -a ima ga fest,je u hrani,a dio čeka ili dokup ili po asku.Ne plujem po ATPL NEGO SAM OPREZAN-pa usporedi si grafove na forumu gore desno pogledaj ATPL,i usporedi sa VIROM,bit će ti sve jasno.Na VIRI čuvam lovu i čekam trenutak da ATPL dotakne dno,za koje ni dragi bog ne zna gdje je,jar da znamo gdje je dno-ajoj para ko blata.Brodari su inače dionice koje volim i dale su lijepih novaca ali uz stalni pad vozarina i situaciju kod nas….čekam-čekam ATPLna 500 ,a možda i niže.I još samo nešto iduća godina je izborna i tu vidim šansu za uzlet kompletne naše burze,i oslobađanje velikog dijela zarobljenog kapita krivo rezonirate, ćekajući cijenu od 500 kuna nažalost nikada nećete zaradit.jer ta cijena se neće ponovit.
Baltic Exchange Dry Index TM 2164 (DOWN 24)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3496 (UP 4)
Baltic Exchange Panamax Index TM 2063 (DOWN 59)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1431 (DOWN 26)
Baltic Exchange Handysize Index TM 795 (DOWN 9)
peyo
pretjeruješ sa očekivanjima, razmisli malo i u najgorim vremenima za brodare sa krizom u skoro cijelom svijetu, vozarinama od 3000 $ i gubicima za vratom AP nije zatvorila ispod 500 kn … ti bi sada kad firma posluje sa dobiti, svijet grabi naprijed i dolazi 7 novih brodova u slijedeće 2 godine opet htio po 500…sumnjam da je moguće…budimo realni
čitajući tvoje muke po burzi vidim da si kao većina malih ostao zarobljen i ne želiš se pomiriti sa gubitkom, slično je i meni, samo ja ne šaram i ne trošim novac na brokere već strpljivo čekam u perspektivnoj dionici… najgore što se može desiti malom dioničaru je da prodaje u nadi kako će u drugoj dionici proći bolje pa ta druga još potone dok ova koju je prodao skoči…ne želim si takve stresove i zato uporno čekam…dokle god Kina i Indija grabe prema naprijed mene optimizam ne napušta
pozdrav i sretno
brodari ce u 2011 biti pod velikim pritiskom, ocekuje se do 2012 cca 130 milj tona novih kapaciteta cca >30% trenutne flote pa ne vidim razloga za optimizam + mjere poticaja ww vlada za gospodarski oporavak su se istopile do srpnja/kolovoza ove godine pa se moze ocekivat manje ww trgovine u narednim mjesecima
Kina je takodjer pocela stezat remen na monetarnoj razini i smanjili su proizvodnju celika sto ce imat za posljedicu smanjenje uvoza zeljezne rude i metalurskoga ugljena(za 1 tonu celika potrebno je 1,6 tona zeljezne rudace + 0,6 tona met. ugljena)
7 novih brodova moze biti samo dvosjekli mac u ova vremena kad je tesko ocekivat da ce ih se rentat po ekonomskoj cijeni, a racunovodstveno ce se amortizacija strasno povecat + kreditne obveze
ocekujem za 2011 gubitak od cca 70-80 milj kn i razine vozarina za supramax i panamax brodove na razini 14000-18000$
Novi CEO se bas nece proslavit u prvoj godini poslovanja:(
nemojte povlacit usporedbe sa 2008
sad ww dry flota broji 515milj tona 2008 400milj tona, a do 2014 se ocekuje cca 250 tona novih kapaciteta u 5%(optimisticno) povecanje trgovine vozarine ce biti na udaru barem jos 4-5 godina sto dubrovacki brodar moze priustit(dobit 2008 cca 600milj kn)
exploited
vidiš ja očekujem da će AP prodati barem 4 broda u ove 2 godine i da neće biti gubitaka … ali burza ne bi bila zanimljiva da svi isto očekujemo i mislimo…osim toga čak i da se ostvare tvoje crne prognoze misliš li da Atlantska Plovidba sa 1.300.000 tona nosivosti i prosjekom starosti flote od nekih 4-5 godine plus 2 hotela u Dubrovniku i 5 aviona ne bi bila zanimljiva kupovina nekom stranom investitoru ili brodaru po cijeni na koju neki ovdje ciljaju….
500 kn * 1.400.000 dionica = 700 milijuna kuna ili ti ni 100 milijuna eura !!!?
pa tu lovu imaju naša dva-tri tajkuna kad se udruže…
exploited
vidiš ja očekujem da će AP prodati barem 4 broda u ove 2 godine i da neće biti gubitaka … ali burza ne bi bila zanimljiva da svi isto očekujemo i mislimo…osim toga čak i da se ostvare tvoje crne prognoze misliš li da Atlantska Plovidba sa 1.300.000 tona nosivosti i prosjekom starosti flote od nekih 4-5 godine plus 2 hotela u Dubrovniku i 5 aviona ne bi bila zanimljiva kupovina nekom stranom investitoru ili brodaru po cijeni na koju neki ovdje ciljaju….
500 kn * 1.400.000 dionica = 700 milijuna kuna ili ti ni 100 milijuna eura !!!?
pa tu lovu imaju naša dva-tri tajkuna kad se udruže…
da prodat ce ove brodove od preko 10 godina starosti i zaradit cca 50-60$milj
7 novogradnji ce ih doci cca 210$milj to je razlika od cca 150$milj
nisam spominjao cijenu dionica samo sam naglasio da ce atpl biti pod pritiskom i da ga slijedecih 5 godina mogu podnijet bez problema ,a kasnije cemo vidjet
da bi atpl poslovala pozitivno, vozarine se moraju kretat u rasponu20000-23000$ uz trenutnu vrijednost $, sve ispod ove razine stvara gubitak kompaniji
7 novogradnji ce biti ogroman pritisak za kompaniju ako vozarine ostanu na ovim razinama, amortizacija brodova je 5% godisnje, a ovih 150$ milj sto ce im trebat za financiranje novogradnji trebat ce se vjerojatno zaduzit i bankama placat kamate sto ce isto biti udar na poslovanje + zaposlit nove ljude za 3-4 broda vise u floti….
dobar dio ugovora ce im isteci do kraja 1Q2011, potencijalna stagnacija ww trgovine ce sigurno spustit vozarine ispod 15000$, a tesko da ce do 1H2011 doci do velikih promjena(otkazivanja) u isporukama novogradnji kojih je naručeno oko cca 80milj tona novih kapaciteta, a radi toga treba biti oprezan sa svim brodarima za rasute terete
Volio bi čuti mišljenje za brodare u nadolazećem periodu od gsp Techmana!
imas nekoliko faktora koji ce odredit smjer dionice
1. prevelik kapacitet tonaze u odnosu na potraznju za rasutim teretima
2. ocekuje se slabljenje $ zbog velikog vanjskoga duga US i slabijeg oporavka nego sto se ocekivalo, prihodi su 90% vezani za $ dok rashodi su dobrim dijelom u Eurima(place pomoraca+ eu lucke takse…) i KN + $
3.stagnacija svjetske trgovine u 2011, smanjenja procjena rasta ww GDP-a za 2011
ukupna svjetska tonaza za rasute terete:
kraj 2008 cca 400milj tona
kraj 2009 cca 445 milj tona
trenutno cca 515 milj tona
procjena za kraj 2011 cca 640 milj tona
ww trgovina bi trebala rasti godisnje min 10% da se zadovolje ovi brojevi!!!