ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Uskoković Ž.
15.10. 67,410
30.10. 59,410
– 8,000
Valda se istovario koliko je mislio..


Uskoković Ž.
15.10. 67,410
30.10. 59,410
– 8,000
Valda se istovario koliko je mislio..

o da još početkom tjedna se istovario…

01.11.

Baltic Dry -1,1%
Capesize -0,9%
Panamax -1,6%
Handysize -1,0%
Supramax -1,2%

koliko vidim ođe sve po starom prodaja ne jenjava i koje je objašnjenje?
može netko suvislo osim drukera
odnosno zbog čega je ovaj beton na + – 800
hvala

mi smo ipak zemlja slučaj

Baltic Exchange Dry Index TM 2600 (DOWN 48)
Baltic Exchange Capesize Index TM 4165 (DOWN 66)
Baltic Exchange Panamax Index TM 2313 (DOWN 58)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1705 (DOWN 25)
Baltic Exchange Handysize Index TM 879 (DOWN 8)


koliko vidim ođe sve po starom prodaja ne jenjava i koje je objašnjenje?
može netko suvislo osim drukera
odnosno zbog čega je ovaj beton na + – 800
hvala

izgleda da je ovaj put uporište pada cijene dionice u padu BDI-a…. svaki razlog dobar je lupežima da zatuku cijenu dolje [angry]

moje pisanje nije poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

do sada nije protrgovano niti 100 dionica u 11 transakcija.
promet kao u boljem kiosku.
ne tiska, da se razumijemo…


Baltic Exchange Dry Index TM 2600 (DOWN 48)
Baltic Exchange Capesize Index TM 4165 (DOWN 66)
Baltic Exchange Panamax Index TM 2313 (DOWN 58)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1705 (DOWN 25)
Baltic Exchange Handysize Index TM 879 (DOWN 8)

Znači imamo :
– konstantni pad vozarina,naročito panamaxa koji su najvažniji za ATPL
– većeg iskrcivača koji očito ima još dosta toga za prodat
– sve manje svježeg keša na burzi
-dolazak sve više novogradnji pred kraj godine,koje će stvarati još dodatni pritisak na već ionako niske vozarine…
-dolazak razdoblja kada će sve u ATPL ,osim možda brodova donijeti priličan gubitak,naročito avioni..

Pa zar s obzirom na sve ovo ima još neko ko očekuje neki rast ove dionice..nema šanse…
Budimo realni – ide to još down,down,down prema 720 ili možda čak prema 650 ? [smiley]



koliko vidim ođe sve po starom prodaja ne jenjava i koje je objašnjenje?
može netko suvislo osim drukera
odnosno zbog čega je ovaj beton na + – 800
hvala

izgleda da je ovaj put uporište pada cijene dionice u padu BDI-a…. svaki razlog dobar je lupežima da zatuku cijenu dolje [angry]
[/quote]
a zašto su to lupeži, pa svako tko vjeruje u svoju dionicu trebao bi se veseliti padu i mogućem jeftinijem dokupu, ja se nadam da će ispod 700 ili barem 720



Baltic Exchange Dry Index TM 2600 (DOWN 48)
Baltic Exchange Capesize Index TM 4165 (DOWN 66)
Baltic Exchange Panamax Index TM 2313 (DOWN 58)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1705 (DOWN 25)
Baltic Exchange Handysize Index TM 879 (DOWN 8)

Znači imamo :
– konstantni pad vozarina,naročito panamaxa koji su najvažniji za ATPL
[/quote]

PANAMAX MARKET – The Baltic Panamax Index (BPI) closed on Friday the 29th of October 2010 further below the 2,500 point mark at 2410 points which represents a strong weekly gain of
8.61% or 191 points compared to 2219 which was the closing valueThe Panamax market has clearly gained dynamics, there is improved demand for Panamax ships, and the “paper” FFA market has
also aided and assisted the positive sentiment underpinning his size segment. The demand increase is also evident by the positive number of T/C fixtures that we had this week too, 61 timecharter and period charters for Panamax vessels compared to last week’s 60 fixtures. 13 period fixtures with an average of $22,500 per day, with 48 timecharter fixtures averaging $20,900 (both figures improved
from last week).12 month period pay about $22,500 whereas 4-6 months pay $23,300 per
day.
The Panamax T/C average rate as calculated by N. Cotzias Shipping Consultants improved
and has gone up by 5.42% to $21,400 from $20,300 which was last week’s Panamax T/C
average

The last time the Handysize indice was below the 900 level was the second week of November 2009. The Panamax fleet is possibly benefitting some by the supposed option of Cape swaps. The spot rates at present suggest a charterer can rent a single Cape for $43,563 or fix two Pannies totaling $38,828. The practicality of this swap currently is questionable but worth keeping an eye on.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham




koliko vidim ođe sve po starom prodaja ne jenjava i koje je objašnjenje?
može netko suvislo osim drukera
odnosno zbog čega je ovaj beton na + – 800
hvala

Slažem se….. Ali ! Vrijeme je novac, i taj -novac- se pohlepnima svaki dan obija o glavu.

izgleda da je ovaj put uporište pada cijene dionice u padu BDI-a…. svaki razlog dobar je lupežima da zatuku cijenu dolje [angry]
[/quote]
a zašto su to lupeži, pa svako tko vjeruje u svoju dionicu trebao bi se veseliti padu i mogućem jeftinijem dokupu, ja se nadam da će ispod 700 ili barem 720
[/quote]

Najskupljom slikom moglo se izgraditi 2000 kuća..usporedba funckionalnosti jedne "umjetničke" slike i 2000 kuća, snobizam=zlo

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=128092&Itemid=31

New Report

Close