Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Evo meni danas sjela dividenda,
– rekli su : Bit ce u petak, a uplatili u četv. [thumbsup]
– mali dokaz da imaju posten odnos prema dionicarima !!
– sad cu od radosti prebacit novce brokeru….
I povećati broj dionica atpl, naravno. Unaprijed čestitam na pravoj odluci.
PETKA
Ship Name PETKA
DWT 75460
Built 1994-10
Flag CRT
Draft 14,3380
75,460 BLT 94 IMMINGHAM/UKC 15-20/9.2010 USD 29,500 DAILY VIA BALTIC
The Baltic Exchange’s main sea freight index rose by 13 points on Thursday to just below 3,000 as demand held firm at the beginning of the autumn hedging season in Europe and North America, traders said.
The index, which tracks rates to ship dry commodities including iron ore, cement, grain, coal and fertiliser, rose to 2,988 points in its ninth straight session of gains.
There was strong technical indication that the slight dip in late August may have been a technical bull-flag that historically occurs in late summer, just before many traders return from holidays and begin to hedge themselves for the upcoming winter.
"We are reiterating our expectation of stronger earnings in the Fall/Winter based on historic seasonal demand, the impact of the Russian grain ban (October and later) as well as expected lower quarterly iron ore contract rates which should spur increased steel production," Deutsche Bank said in an investor note this week.
Traders also said that the market was being supported by healthy volumes in the iron ore market.
The Baltic’s main index has been erratic this year, as it was in 2009, because of swings in Chinese demand for iron ore, the primary ingredient of steel.
Recently, the improving economy in Europe, and Germany in particular, have helped lift the index.
Ship Name: PETKA
DWT 75460
Built 1994-10
Flag CRT
75,460 BLT 94 IMMINGHAM/UKC 15-20/9.2010
USD 29,500 DAILY VIA BALTIC
NORDEN
Ship Name: PETKA
DWT 75460
Built 1994-10
Flag CRT
75,460 BLT 94 IMMINGHAM/UKC 15-20/9.2010
USD 29,500 DAILY VIA BALTIC
NORDEN
s obzirom na sadašnje cijene iznamljivanja brodova i pogotovo s obzirom na godinu proizvodnje Petke koja je debelo ispod prosjaka starosti flote, i više nego odlična cijena……..
Petka je do sada imala ugovor na 21000 dnevno, tako da je ovaj sada od +8500 $ odličan.
-to je mjesečno četvrt milje dolara više…
Današnja prognoza ,
Innlegg av: Gjest (10.09.10 11:46 ), lest 17 ganger
Ticker: GOGL
RE^1: BDI__OPP ELLER NED
opp 46 pkt , hilsen Offshoresjefen thai
Zaista mio nisu jasni oni što prodaju na ovim razinama što smo imali još u prvoj polovici daleke 2006. kad je firma bila prezadužena i sa starom flotom. Ne treba posebno elaborirati da je prosječna starost flote u 2010. neusporediva sa 2006. a dwt. će u 2012 biti over miljun tona.
Vozarine su vrlo dobre, kako one u t/c tako i za spot, turistička sezona odlična, vrlo je izvjesno da će rezultati za 3Q biti iznad svih očekivanja i prognoza. Dakle, rezultatanta ovih činjenica mogla bi i morala biti povećanje cijene dionice min.20-30% u predstojećem razdoblju.
Ako među nama ima onih što su uvjereni da će S&P 500 na 800-900 onda je to nešto drugo, te shvaćam, no ne djelim to mišljenje.
Zaista mio nisu jasni oni što prodaju na ovim razinama što smo imali još u prvoj polovici daleke 2006. kad je firma bila prezadužena i sa starom flotom. Ne treba posebno elaborirati da je prosječna starost flote u 2010. neusporediva sa 2006. a dwt. će u 2012 biti over miljun tona.
Vozarine su vrlo dobre, kako one u t/c tako i za spot, turistička sezona odlična, vrlo je izvjesno da će rezultati za 3Q biti iznad svih očekivanja i prognoza. Dakle, rezultatanta ovih činjenica mogla bi i morala biti povećanje cijene dionice min.20-30% u predstojećem razdoblju.
Ako među nama ima onih što su uvjereni da će S&P 500 na 800-900 onda je to nešto drugo, te shvaćam, no ne djelim to mišljenje.
3Q prognoza? Moje skromno misljenje, oko 50 mil.kn dobiti, pi x oko. Molim komentare.
Duplo dno, ako se i dogodi je samo dobra prilika za dokup.
Svi koji prodaju, ne bijeze iz dionice nego traze ulaz po nizim cijenama, i to je ok, to je burza.
Uvođenje "tonnage tax" sustava za hrvatske brodare u međunarodnoj plovidbi
http://www.poslovni.hr/vijesti/uvodenje-tonnage-tax-sustava-za-hrvatske-brodare-u-medunarodnoj-plovidbi-157667.aspx
Današnja prognoza ,
Innlegg av: Gjest (10.09.10 11:46 ), lest 17 ganger
Ticker: GOGL
RE^1: BDI__OPP ELLER NED
opp 46 pkt , hilsen Offshoresjefen thai
Baltic Dry +0,2%
Capesize +0,3%
Handysize +0,2%
Supramax +0,5%
Panamax -0,1%
BALTIC DRY-INDEKSEN I POENG, OG SEGMENTER I RATER (USD):
Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
10/09 2.995 41.006 27.312 15.876 21.395
09/09 2.988 40.863 27.329 15.837 21.288
08/09 2.975 40.904 27.028 15.775 21.151
Zaista mio nisu jasni oni što prodaju na ovim razinama što smo imali još u prvoj polovici daleke 2006. kad je firma bila prezadužena i sa starom flotom. Ne treba posebno elaborirati da je prosječna starost flote u 2010. neusporediva sa 2006. a dwt. će u 2012 biti over miljun tona.
Vozarine su vrlo dobre, kako one u t/c tako i za spot, turistička sezona odlična, vrlo je izvjesno da će rezultati za 3Q biti iznad svih očekivanja i prognoza. Dakle, rezultatanta ovih činjenica mogla bi i morala biti povećanje cijene dionice min.20-30% u predstojećem razdoblju.
Ako među nama ima onih što su uvjereni da će S&P 500 na 800-900 onda je to nešto drugo, te shvaćam, no ne djelim to mišljenje.
Nisu tebi bili jasni ni oni koji su prodavali po 1000 kn, ni oni koji su prodavali inu po 1900,ni oni koji su kupovali lkpc po 1600 prije negoje otisla do 2000…