Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Podsjetnik:
Očekivano poboljšanje tržišta iskoristili smo i za neke dugoročnije poslovne poteze – dvije otkazane novogradnje u Kini ponovo smo ugovorili, ali sada za 13 milijuna dolara manju cijenu po brodu. U Južnoj Koreji smo uz neznatnu doplatu konačno zamijenili dva tankera za tri bulkcarriera po 57.000 tona nosivosti. Od ovih sedam novogradnji jedna će biti isporučena koncem 2011. godine, a preostalih šest tijekom 2012. godine. Tada većina prognostičara i analitičara očekuje konačno smirivanje i ujednačavanje tržišta.
upravo na to treba obratiti pažnju kod promišljanja o ulaganju u ovu dionicu…osim što će se ovim novogradnjama pomladiti flota koja je ionako prilično mlada povećati će se ukupna nosivost za nekih 60% ili će dio flote u prodaju pa će opet biti extra profita … uz sve to podsjećam na planiranu izgradnju stambeno-poslovne zgrade u Dubrovniku što opet nosi određenu vrijednost u nekretninama.
Sve u svemu bliska budućnost je svjetla i zato mislim da je sadašnja cijena odlična prilika za kupovinu ( potpuno nebitno par desetaka kn više ili manje ).
Potpuna je besmislica očekivati da će se ovakva kompanija sa svom svojom imovinom tržiti i slijedeću godinu na ovim razinama ili niže…mislim da bi tada postala primamljiv plijen za puno veće igrače od ovih na ZSE…
Podsjetnik:
Očekivano poboljšanje tržišta iskoristili smo i za neke dugoročnije poslovne poteze – dvije otkazane novogradnje u Kini ponovo smo ugovorili, ali sada za 13 milijuna dolara manju cijenu po brodu. U Južnoj Koreji smo uz neznatnu doplatu konačno zamijenili dva tankera za tri bulkcarriera po 57.000 tona nosivosti. Od ovih sedam novogradnji jedna će biti isporučena koncem 2011. godine, a preostalih šest tijekom 2012. godine. Tada većina prognostičara i analitičara očekuje konačno smirivanje i ujednačavanje tržišta.
upravo na to treba obratiti pažnju kod promišljanja o ulaganju u ovu dionicu…osim što će se ovim novogradnjama pomladiti flota koja je ionako prilično mlada povećati će se ukupna nosivost za nekih 60% ili će dio flote u prodaju pa će opet biti extra profita … uz sve to podsjećam na planiranu izgradnju stambeno-poslovne zgrade u Dubrovniku što opet nosi određenu vrijednost u nekretninama.
Sve u svemu bliska budućnost je svjetla i zato mislim da je sadašnja cijena odlična prilika za kupovinu ( potpuno nebitno par desetaka kn više ili manje ).
Potpuna je besmislica očekivati da će se ovakva kompanija sa svom svojom imovinom tržiti i slijedeću godinu na ovim razinama ili niže…mislim da bi tada postala primamljiv plijen za puno veće igrače od ovih na ZSE…
[/quote]
Ajd lijepo si to napisao,sutra svi u kupovinu…po asku naravno…na long pa šta bude…
Hm,FFA za sutra navješćuju priličan rast BDI-a,možda u ovom krugu i prijeđe 3000 prije ponovnog hlađenja…
Možda do 22h još uletim u DRYS…ipak vozarine idu gore…a Drys u padu…hm,ameri su majstori za špekulativne uspone i padove…
S&P MONTHLY REPORT
AUGUST 2010
Da li su svi, ali baš svi dobili dividendu ili još neki nisu?
i mene zanima ova informacija….
Nisu svi dobili dividendu , [sad]
Zvao sam ih danas, kazu da ce u petak isplatit preostali dio !!
No bar su mi dokazali da je moje pismo sa ziro racunom doslo zivo i zdravo [thumbsup]
Nisu svi dobili dividendu , [sad]
Zvao sam ih danas, kazu da ce u petak isplatit preostali dio !!
No bar su mi dokazali da je moje pismo sa ziro racunom doslo zivo i zdravo [thumbsup]
hvala [smiley]
Podsjetnik:
Očekivano poboljšanje tržišta iskoristili smo i za neke dugoročnije poslovne poteze – dvije otkazane novogradnje u Kini ponovo smo ugovorili, ali sada za 13 milijuna dolara manju cijenu po brodu. U Južnoj Koreji smo uz neznatnu doplatu konačno zamijenili dva tankera za tri bulkcarriera po 57.000 tona nosivosti. Od ovih sedam novogradnji jedna će biti isporučena koncem 2011. godine, a preostalih šest tijekom 2012. godine. Tada većina prognostičara i analitičara očekuje konačno smirivanje i ujednačavanje tržišta.
upravo na to treba obratiti pažnju kod promišljanja o ulaganju u ovu dionicu…osim što će se ovim novogradnjama pomladiti flota koja je ionako prilično mlada povećati će se ukupna nosivost za nekih 60% ili će dio flote u prodaju pa će opet biti extra profita … uz sve to podsjećam na planiranu izgradnju stambeno-poslovne zgrade u Dubrovniku što opet nosi određenu vrijednost u nekretninama.
Sve u svemu bliska budućnost je svjetla i zato mislim da je sadašnja cijena odlična prilika za kupovinu ( potpuno nebitno par desetaka kn više ili manje ).
Potpuna je besmislica očekivati da će se ovakva kompanija sa svom svojom imovinom tržiti i slijedeću godinu na ovim razinama ili niže…mislim da bi tada postala primamljiv plijen za puno veće igrače od ovih na ZSE…
[/quote]
Nekako imam dojam da su brodari jednostvano out, jednimo što masa ima Pavlovljeve refleksa prema njima ko i prema građevinarima, te dok se zabavljaju glodajuć brodarske kosti na nekim trugim dionicama odvija se vrlo živahno trgovane i rast. Moje mišljenej bez ikakvih niskuh primisli ( i sam sam dijelom u brodaru al ne ovom al o ovom se stalnio trubi pa sam zato tude napiso).
Nisu svi dobili dividendu , [sad]
Zvao sam ih danas, kazu da ce u petak isplatit preostali dio !!
No bar su mi dokazali da je moje pismo sa ziro racunom doslo zivo i zdravo [thumbsup]
Hvala na informaciji, čekamo petak.
Nisu svi dobili dividendu , [sad]
Zvao sam ih danas, kazu da ce u petak isplatit preostali dio !!
No bar su mi dokazali da je moje pismo sa ziro racunom doslo zivo i zdravo [thumbsup]
Hvala na informaciji, čekamo petak.
[/quote]
Na d.o.o. i margin još nisam dobio.
Podsjetnik:
Očekivano poboljšanje tržišta iskoristili smo i za neke dugoročnije poslovne poteze – dvije otkazane novogradnje u Kini ponovo smo ugovorili, ali sada za 13 milijuna dolara manju cijenu po brodu. U Južnoj Koreji smo uz neznatnu doplatu konačno zamijenili dva tankera za tri bulkcarriera po 57.000 tona nosivosti. Od ovih sedam novogradnji jedna će biti isporučena koncem 2011. godine, a preostalih šest tijekom 2012. godine. Tada većina prognostičara i analitičara očekuje konačno smirivanje i ujednačavanje tržišta.
upravo na to treba obratiti pažnju kod promišljanja o ulaganju u ovu dionicu…osim što će se ovim novogradnjama pomladiti flota koja je ionako prilično mlada povećati će se ukupna nosivost za nekih 60% ili će dio flote u prodaju pa će opet biti extra profita … uz sve to podsjećam na planiranu izgradnju stambeno-poslovne zgrade u Dubrovniku što opet nosi određenu vrijednost u nekretninama.
Sve u svemu bliska budućnost je svjetla i zato mislim da je sadašnja cijena odlična prilika za kupovinu ( potpuno nebitno par desetaka kn više ili manje ).
Potpuna je besmislica očekivati da će se ovakva kompanija sa svom svojom imovinom tržiti i slijedeću godinu na ovim razinama ili niže…mislim da bi tada postala primamljiv plijen za puno veće igrače od ovih na ZSE…
[/quote]
Na prodaju će ići obalna plovidba Mokošica i Šipan kad napune 5 godina, prije toga se ne smiju prodavat jer su građeni uz državne subvencije.