ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 21.11.2024. u 23:23
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Dry bulk market all set to reach 3,500 points in the coming days
Tuesday, 07 September 2010
The dry bulk market is looking well after the crash it experienced during the whole of June and up until the middle of July. According to John Pachoulis, the President of the Hellenic Shipbrokers Association, the so called “China factor” was the main mobilizing force of the market. In an interview with Hellenic Shipping News Worldwide, Mr. Pachoulis estimates that the market could very well reach 3,500 points during the following weeks, with the possibility of reaching 4,000 points by the end of the year, should Chinese steel mills keep their buying spree.

During the past few sessions of the BDI, we’ve been witnessing yet another rise of the dry bulk market.

Innlegg av: Dåsemannen (07.09.10 13:50 ), lest 116 ganger
BDI tysdag 7.september
Ska me sjå…

BDI stig idag med 12 punktar. Eg ser det i kaffigruten!

Samby, koji ti je to Dåsemannen?

Netko nama sličan , ali prvi sazna.

Baltic Dry +1,3%
Capesize +1,2%
Handysize +0,1%
Supramax +0,6%
Panamax +2,6%

Baltic Exchange Dry Index TM 2918 (UP 37)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3901 (UP 44)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3307 (UP 85)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2010 (UP 11)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1067 (UP 1)


boss1=split
po druku identičan lik a ne ide mu atlanska dole pa ne ide [proud]

Ma koji split,koji druk,samo realno pisanje… [wink]…vidiš da ipak ide atlantska danas dolje…
Jučer su je dečki kupovali čak preko 850,a danas je fino imaju po 830 od HFP-a…
Ide to još dolje…hm a možda i ne…izgleda da su FFA-s malo promašili,sudeći prema današnjem rastu BDI-a,al vidjet ćemo sutra…

boss
pogledaj na kojem mizernom prometu idemo dolje…ne očekuj neki spektakularan pad prije bih rekao da je ovo hlađenje pred ponovni rast…jesen je vrijeme brodara, prošlu jesen smo stagnirali mislim da ovu nećemo…sada je vrijeme za kupovinu tko može


boss
pogledaj na kojem mizernom prometu idemo dolje…ne očekuj neki spektakularan pad prije bih rekao da je ovo hlađenje pred ponovni rast…jesen je vrijeme brodara, prošlu jesen smo stagnirali mislim da ovu nećemo…sada je vrijeme za kupovinu tko može

Pa, naravno da je mizeran,pa sve je manje naivnih koji zbog HFP-a moraju prodavat po ovim cijenama,u biti prodaju samo oni koji moraju i HFP..
A da je jesen vrijeme brodara slažem se ,al to i svi drugi znaju koji su ostali zarobljeni iznad 900 pa čak i iznad 1000kn i žive u nadi da će u 10 ili 11mj kad bi mogao BDI postići svoj polugodišnji high cijena doći opet na te razine da se konačno izvade iz minusa…al vidjet ćemo…1000 je maximum po meni za ovu godinu…i to ako…


boss
pogledaj na kojem mizernom prometu idemo dolje…ne očekuj neki spektakularan pad prije bih rekao da je ovo hlađenje pred ponovni rast…jesen je vrijeme brodara, prošlu jesen smo stagnirali mislim da ovu nećemo…sada je vrijeme za kupovinu tko može

Bit će tu dobrih zarada, samo malo strpljenja.

Podsjetnik:
Očekivano poboljšanje tržišta iskoristili smo i za neke dugoročnije poslovne poteze – dvije otkazane novogradnje u Kini ponovo smo ugovorili, ali sada za 13 milijuna dolara manju cijenu po brodu. U Južnoj Koreji smo uz neznatnu doplatu konačno zamijenili dva tankera za tri bulkcarriera po 57.000 tona nosivosti. Od ovih sedam novogradnji jedna će biti isporučena koncem 2011. godine, a preostalih šest tijekom 2012. godine. Tada većina prognostičara i analitičara očekuje konačno smirivanje i ujednačavanje tržišta.

Da li su svi, ali baš svi dobili dividendu ili još neki nisu?

[b]I ovak i onak![/b]

New Report

Close