Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
According to a weekly report prepared by N. Cotzias Shipping Group, the BDI is set to increase before year end and possibly peak beyond the 5,500 points mark. “For this increase to be effective some resistance levels…
zvao službu za dioničare, oni e-mailove uopće nisu otvarali, a imaju još pitaj Boga koliko neotvorenih kuverti,, KATASTROFA
zvao službu za dioničare, oni e-mailove uopće nisu otvarali, a imaju još pitaj Boga koliko neotvorenih kuverti,, KATASTROFA
Kad 8000 ljudi non stop zove i pita tričarije, ako radite iole ozbiljan posao, mailovi i pozivi vas onemogućavaju u obavljanju svakodnevnih obaveza.
nije 8000 ljudi već 9000 i kusur, a za mene je ozbiljan posao kada svi na vrijeme budu isplaćeni za svoj rad, pa tako i ulagači, stoga ova tvoja provokacija ne stoji, ali ništa čudno obzirom od koga dolazi
stigla u pbz. naravno, umanjena za x posto (krizni). da stvar bude interesantna, jako puno njih je tražilo da im se isplati dividena nakon ukinuća kriznog poreza.
to govori puno.
pravi fakeri ne čitaju forum.
uh, sad se sjetih… nije mi namjera preplavljivati forum pisanijama, no zaboravih u prethodnom postu upitati informirane:
šta i kako platiti porez na tom žircu? na dobit, 20%?
imam već neku lovu na žircu a na koju sam već platio porez općom uplatnicom/netom, no ovo mi je ostalo neiskasapljeno.
jel to nešto na kraju godine ide prijavak? pa ako smo zaboravni, neka kaznica? kako to sad?
thx
zvao službu za dioničare, oni e-mailove uopće nisu otvarali, a imaju još pitaj Boga koliko neotvorenih kuverti,, KATASTROFA
Kad 8.000 ljudi non stop zove i pita tričarije, ako radite iole ozbiljan posao, mailovi i pozivi vas onemogućavaju u obavljanju svakodnevnih obaveza. [/quote]
Ovaj post treba uglaviti na vrhu teme i uokviriti zlatnim slovima!
nije 8000 ljudi već 9000 i kusur, a za mene je ozbiljan posao kada svi na vrijeme budu isplaćeni za svoj rad, pa tako i ulagači, stoga ova tvoja provokacija ne stoji, ali ništa čudno obzirom od koga dolazi
Kolega vi će te svoju dividendu dobiti iz samo jednog razloga a to je jer imate xxx dionica Atlanske plovidbe. Normalno da ste prije toga obavili sve potrebne radnje koje ste trebali i zbog kojih se ljutite baš kao i ja jer u ovoj državi sve se komplicira do besvijesti na štetu građana a za ove komplikacije najmanje je kriva Atlanska plovidba jer oni nisu izdali nalog za otvaranje žiro računa već netko drugi. Nije mi ni na kraj pameti provocirati bilo kojeg dioničara jer sam u istom košu očekivanja kao i vi sami. Opet vam velim da se bavim poslom u kojem vas posl. tel pozivi i mailovi naprosto zaustavljaju da u toku radnog vremena nešto pametno napravite. Vjerujem da je to i ovdje slučaj. Pokušajte si zamisliti listu od 5000 mailova ili barem brojite do 5000 pa će te vidjeti u čem je problem. Btw na investoru sam možda među prvima vidio i na forumu pitao o potrebi otvaranja žira, ali tad na to nitko nije ni trepnuo a sad je to eto postao problem. Dakle provokator nisam jer što želim sebi to želim ujedno i svim dinoničarima Atlanske a to je da se cijena vrne tam di joj je i mjesto.
Weekly Commentary
Natasha Boyden: The Capesize sector appeared to level off last week after several weeks of aggressive increases. We suggest the iron ore export ban in the Indian state of Karnataka gave a short-term boost to Capesize ton-mile demand, but it remains to be seen how permanent it is as the Indian government rejected the demand of some states to ban ore exports. Chinese port stocks continued to decline from the record levels set a few weeks ago (see Exhibit 4), while Chinese steel prices faltered (see Exhibit 5). Vale (NYSE: VALE, NC) said on Friday that it could cut iron ore prices for the next quarter by 10%, which could help spur Capesize demand, we suggest. In all, average Capesize rates fell 5% to $28,337 per vessel/day. The Panamax sector was relatively firm on the back of solid demand in the Atlantic basin and exports from the U.S. Gulf, although rates weakened slightly due to negative sentiment, especially from the Capesize sector, later in the week, in our opinion.
Urs Dur: Dry Bulk: A stall here awaiting new quarterly iron ore pricing. Chartering of Capesize ships stalled August 25th (for loading early/mid September) and pricing for spot Australian 62% Fe content iron ore began to drop from near $150/ton. We would expect the quarterly price for iron ore to be set at ~$120/ton and we feel that loading any higher-priced ore today ahead of 4Q may look less attractive, especially as Capesize ship spot rates have surged of late. We expect a stable-to-softening BDI for the week ending September 3rd. With any nearer-term softness, we like strong balance sheets with extensive contract cover to weather any storm and offer long-term upside exposure to the world’s developing economies. Favorites for next week in the dry bulk space are DSX (no debt) and NMM (high-yield, investment-grade insured contracts).
Doug Mavrinac: Last night, China iron ore inventories remained at their lowest levels since early July as the recent surge in chartering activity seems to be satisfying increased demand levels rather than inventory restocking. With 4Q iron ore contract prices expected to be lowered from 3Q levels with some confirmation possibly to be made later this week, we believe the dry bulk shipping market could be set up for a nice surge in both charter activity and spot charter rates in the coming months.