ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 12:57
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
9.408
192
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

penjete se polako…penjete….bude nešto od Vas!

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!



http://www.lloydslist.com/ll/sector/dry-cargo/article173526.ece

Daily bareboat breakeven rates for modern, secondhand capesize vessels are at $11,500, and just over $8,000 per day for a panamax vessel, according to ICAP Shipping.

Jel netko zna tko se kuzi u te brodove, kako atlantski panamaksi trebaju 20000$, a drugi 8000$ za poslovanje bez gubitka?


peromadjar zna ,njega treba pitati
[/quote]

8000 dolara je breakeven za moderan brod neopterećen dugovima.

Firme koje imaju određenih dugova ( neotplaćene brodove ) imaju u prosjeku breakeven oko 16000.

Atlantska na osnovu svojih dugova ( amortizacije ) i drugih troškova ima breakeven preko 20000.

Znači da atlantskoj treba ugovor od barem 20 i nešto tisuća dolara dnevno po brodu da bi završila na nuli.

Znači da se teoretski zadrži ovakvo stanje gdje panamaxi zarađuju samo 15 tisuća na dan, atlantska bi po toj logici svaki dan bilježila gubitak od najmanje 5000 dolara, šta je 1,8 mil dolara na godinu po brodu. Puta broj brodova u floti to znači 1,8×13= 23,4 mil dolara, za tečaj 5,8 u kunama to iznosi oko 135 milijuna gubitka.

Pa si računajte sve ostale varijacije. Ako mi ne vjerujete pitajte Jerkovića, siguran sam da će vam on to podrobnije objasnit koliki je breakeven.

never surrender

Sad kad sam ovo pročita sutra izlazim sa svih 250 kom….Pošto poto…


Sad kad sam ovo pročita sutra izlazim sa svih 250 kom….Pošto poto…

Da me ne bi netko krivo shvatio, ja ne govorim da cijena atpl mora pasti radi ovog, nit da će se to nužno dogodit tako skoro. Možda se narednih mjeseci bude vrtila na ovim razinama plus-minus koji posto.

Samo napominjem da je uprava slabo reagirala na rast bdi-a i bojim se da su sve manje dorasli ovom poslu. Tih 20 i nešta tisuća treba zaradit da bi se bilo na nuli.

Zato smatram da svaki ovakav rast kao šta je bio danas treba iskoristit za kraćenje pozicije, a ne dokup, bar dok se neke stvari ne promijene na bolje. Šta bi tek bilo da stvari postanu još gore na svjetskom tržištu sirovinama?

never surrender

Neki očito ne poznaju dovoljno situaciju da bi mogli nešta komentirat.

Pa nekad je vozarina za panamax od 15000 bila prava premija. Devedesetih je vozarina od 10-12.000 bila praktičkih standard a brodari su na kapaljku zarađivali jer su otprilike imali sličan breakeven.

Samo što tada je breakeven bio niži, nije se puno ni kupovalo brodova, nije bilo toliko narudžbi ( investicija u širenje flote ) pa je bilo i manje dugovanja što direktno utječe na visinu breakevena.

Zato me baš zanima šta bi se dogodilo s brodarima ako cijene vozarina padnu na povijesne razine od 10-15 000 ( a što se uslijed globalne ekonomske stagnacije može dogodit ) i ostanu takve narednih godinu dvije ( uz sadašnje iznose breakevena )…

never surrender


Neki očito ne poznaju dovoljno situaciju da bi mogli nešta komentirat.

Pa nekad je vozarina za panamax od 15000 bila prava premija. Devedesetih je vozarina od 10-12.000 bila praktičkih standard a brodari su na kapaljku zarađivali jer su otprilike imali sličan breakeven.

Samo što tada je breakeven bio niži, nije se puno ni kupovalo brodova, nije bilo toliko narudžbi ( investicija u širenje flote ) pa je bilo i manje dugovanja što direktno utječe na visinu breakevena.

Zato me baš zanima šta bi se dogodilo s brodarima ako cijene vozarina padnu na povijesne razine od 10-15 000 ( a što se uslijed globalne ekonomske stagnacije može dogodit ) i ostanu takve narednih godinu dvije ( uz sadašnje iznose breakevena )…

Ajde Pero kome se više stagnira pun nam je kufer stagnacije a i amerima je.Možda po tebi i Azijska brodogradilišta budu za kunu kao i naša u nedostatku posla slijedom propadanja brodara diljem svijeta…

koliko se sjećam većina brodova je nova, to bi značilo da je amortizacija niža? ili obrnuto? s druge strane navodno u ap je plaća mornarima niža nego kod drugih, dakle i tu se malo ušpara. ali ako kina raste 8% godišnje pa kvragu i takva recesija. mora netko vozit to iz kine okolo po svijetu, a i materijal žutima za proizvodnju treba dovest….
dakle sve je u redu,sve je za nas, strpimo se malo….

Izgleda da na tržištu dolazi do preokreta.
Mislim da smo ga svi napokon dočekali…..

Prosječna jučerašnja cijena iznamljivanja Capesize-a je bila 12.073$, dok je jedan jedini iznamljeni Cipesize brod danas iznosio 20,500 $. Razlika je i više nego očita.
Panamaxi. Jučer 16.331 danas oko 18.300$

Danas nakon dugo, dugo vremena slijedi rast BDI-a…

Također, novinari su se zaigrali te objavili popis gdi se kaže da država prodaje svoj udio u ATPL.
Ipak, sve je to ipala velika prenapuhana stvar jer je to ispao da je to samo revidirani popis (inventura) državne imovine.
Država po sadašnjim zakonima neće i nesmije prodavati udio u ATPL jer su sve dionice odavno rezervirane.
Na internom popisu poduzeća koja kotiraju na burzi i u kojima država ima manjinske udjele koji nisu rezervirani zbog sudskih sporova oko nekretnina ili za povrat vlasništva nema 10,84 posto Atlantske plovidbe, što vrijedi oko 150 milijuna kuna (niti 3,5 posto HT-a, što vrijedi oko 750 milijuna kuna).

Dakle, kolko tolko dobre vijeti u ovim recesijskim uvjetima upućuju na današnji rast….iako, realno gledajući, to najmanje trenutno ovisi o nekom BDI-u ili o nekakvim državnim popisima….

http://www.poslovni.hr/vijesti/napravljena-inventura-a-pravi-popis-slijedi-u-rujnu-152773.aspx

Kad vremena nisu bila teška i kad novaca nije bilo malo???? Tko se toga sjeća???


Neki očito ne poznaju dovoljno situaciju da bi mogli nešta komentirat.

Pa nekad je vozarina za panamax od 15000 bila prava premija. Devedesetih je vozarina od 10-12.000 bila praktičkih standard a brodari su na kapaljku zarađivali jer su otprilike imali sličan breakeven.

Samo što tada je breakeven bio niži, nije se puno ni kupovalo brodova, nije bilo toliko narudžbi ( investicija u širenje flote ) pa je bilo i manje dugovanja što direktno utječe na visinu breakevena.

Zato me baš zanima šta bi se dogodilo s brodarima ako cijene vozarina padnu na povijesne razine od 10-15 000 ( a što se uslijed globalne ekonomske stagnacije može dogodit ) i ostanu takve narednih godinu dvije ( uz sadašnje iznose breakevena )…


Znam da si tovario na 960 na koliko je bio stop loss.




http://www.lloydslist.com/ll/sector/dry-cargo/article173526.ece

Daily bareboat breakeven rates for modern, secondhand capesize vessels are at $11,500, and just over $8,000 per day for a panamax vessel, according to ICAP Shipping.

Jel netko zna tko se kuzi u te brodove, kako atlantski panamaksi trebaju 20000$, a drugi 8000$ za poslovanje bez gubitka?


peromadjar zna ,njega treba pitati
[/quote]

8000 dolara je breakeven za moderan brod neopterećen dugovima.

Firme koje imaju određenih dugova ( neotplaćene brodove ) imaju u prosjeku breakeven oko 16000.

Atlantska na osnovu svojih dugova ( amortizacije ) i drugih troškova ima breakeven preko 20000.

Znači da atlantskoj treba ugovor od barem 20 i nešto tisuća dolara dnevno po brodu da bi završila na nuli.

Znači da se teoretski zadrži ovakvo stanje gdje panamaxi zarađuju samo 15 tisuća na dan, atlantska bi po toj logici svaki dan bilježila gubitak od najmanje 5000 dolara, šta je 1,8 mil dolara na godinu po brodu. Puta broj brodova u floti to znači 1,8×13= 23,4 mil dolara, za tečaj 5,8 u kunama to iznosi oko 135 milijuna gubitka.

Pa si računajte sve ostale varijacije. Ako mi ne vjerujete pitajte Jerkovića, siguran sam da će vam on to podrobnije objasnit koliki je breakeven.
[/quote]

Breakeven ovisi prvenstveno o cijeni koliko je plaćen brod i načinu obaračuna amortizacije (nije svejedno da li se za brod amortizacija konta npr. na 10 ili 15 godina). Evo primjera, ATPL je moderne supramaxe iz Vjetnama od 53000 dwt platila po 30 milja dolara, a recimo JDPL će svoje u Brodosplitu platiti 46 (ako mu država plati ostalih 5 milja kroz subvenciju), pa naravno da breakeven nije i ne može biti isti premda se radi o gotovo istoj dwt. Panamaxi plaćani krajem devedesetih i oni naručeni do kraja 2002. koštali su max. 20-22 miljuna dolara i njima je vozarina od 15000 u t/c sasvim priostojna, međutim, kad bi voazarina ostala na toj razini kad ATPL dobije prva dva maxipanamaxa iz Kine plaćena po 45 po komadu, to bi bila katastrofa.

Mrgude, imaš li projekciju cijene za slijedećih nekoliko dana.

Hebi ga, idem na godišnji i ne bulji mi se stalno u ekran!

Imam i dionice i casha. Što učiniti? [ [undecid]

dionice prodaj i pridodaj onom cashu – sve to skupa fino zapij na plazi, jer te ceka duga jesen buljenja u ekran.

🙂

Ja sam realista koji kupuje od pesimista i prodaje optimistima.

New Report

Close