Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 20.188 | 412 | 47,60 | 49,00 | 0,00% |
@Milijarder
Od rušenja na 500 i čak i 700 više nema ništa. Sad lagano idemo gore. Ovo danas nek Vas ne uznemirava (pad od 1,40%). Sve je to u sklopu EWT-a i tako mora biti. Sutra u ponedjeljak. Eto nas na
cca 800 kn.
LP svima !! [bye]
Lijepo zvuči, ali koji su argumenti za to?
[/quote]
Argumenti !!
[/quote]
Ajd pliz za nas neuke kratko objašnjenje. Pliz, pliz, pliz …
[/quote]
Nema se tu što naučiti. Nauke nema, no oscilatori su na dnu. To ti je kao kada kopaš bunar i odeš preduboko recimo do Kine. Što onda ?? Da te kinezi ne pojedu ti se lijepo vratiš nazad na vrh. Recimo laički skočiš do plafona ili iz bunara van po zrak ..(oscilatori) pa onda sila gravitacije opet dole i tako se igraš ping-ponga.
Samo prati oscilatore, fibo i još ako znaš brojati valove a nije te strah izgubiti lovu di bi ti bio kraj, pitaj me !!
LP
Evo, Mrgud već diže cijenu…navalite…
…samo poslije nemojte žaliti…
Bit će cca. 20 milja kuna neto dobiti u 1H, čini ti se malo, ajde ih zaradi u ovo rececijsko vrijeme [tongue]
Baltic Exchange Dry Index TM 1700 (DOWN 9)
Baltic Exchange Capesize Index TM 1640 (DOWN 13)
Baltic Exchange Panamax Index TM 2029 (UP 49)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1683 (DOWN 34)
Baltic Exchange Handysize Index TM 948 (DOWN 10)
panamaxi [thumbsup]
http://www.lloydslist.com/ll/sector/dry-cargo/article173526.ece
Daily bareboat breakeven rates for modern, secondhand capesize vessels are at $11,500, and just over $8,000 per day for a panamax vessel, according to ICAP Shipping.
Jel netko zna tko se kuzi u te brodove, kako atlantski panamaksi trebaju 20000$, a drugi 8000$ za poslovanje bez gubitka?
http://www.lloydslist.com/ll/sector/dry-cargo/article173526.ece
Daily bareboat breakeven rates for modern, secondhand capesize vessels are at $11,500, and just over $8,000 per day for a panamax vessel, according to ICAP Shipping.
Jel netko zna tko se kuzi u te brodove, kako atlantski panamaksi trebaju 20000$, a drugi 8000$ za poslovanje bez gubitka?
peromadjar zna ,njega treba pitati
…samo poslije nemojte žaliti…
[/quote]
Potpaljivanje pomalo krenulo! [lol]
[/quote]
Samo, čijim novcem…
Jel netko zna tko se kuzi u te brodove, kako atlantski panamaksi trebaju 20.000$, a drugi 8.000$ za poslovanje bez gubitka?
Ovo nije izjavio Pero nego kap. Jerković.
Da nije točno, ATPL bi vjerojatno u 1. kvartalu ostvarila bolje rezultate.
Mislim da je netko kao razlog spominjao razne dugove koji podižu taj prag, možda i avioni, slabiji rezultati turističkih objekata izvan sezone itd.