Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
Trebaš poslati u SKDD:
– Popunjen obrazac koji skineš Sa stranica SKDD (sve obavijeti)
– fotokopiju osobne
– fotokopiju ugovora banke gdje si otvorio žiro.
Pošalješ pošto na adresu SKDD
U Atlansku sam poslao mail na tonci.miloslavic@atlant.hr moj OIB i Žiro rn.
Danas sam pročitao da treba poslati ispunjen ‘Obrazac’ koji se nalazi na atlant.hr.
Neznam što će mi odgovoriti dali poslati ‘Obrazac’ ili je mail bio dovoljan.
Ko je ono rekao da se panamaxi oporavljaju? Čovječe ovdje je armagedon od vozarina, raspad sistema. A treba bit bar 20-22 kila za pozitivnu nulu.
RED QUEEN
Ship Name RED QUEEN
DWT 76752
Built 2005-01
Flag PAN
Draft 14,2210
76,752 BLT 05 TAIWAN/CHINA 21-23/7.2010 USD 12,000 DAILY VIA DARWIN NOBLECHART
MARITIME BAGUI
Ship Name MARITIME BAGUI
DWT 76465
Built 2006-08
Flag PAN
Draft 14,0280
76,465 BLT 06 PIOMBINO/POINT COMFORT 19-21/7.2010 USD 8,000 DAILY VIA TROMBETAS COBELFRET
ROSCO LEMON
Ship Name ROSCO LEMON
DWT 75746
Built
Flag
Draft
75,746 KIMITSU/SPORE-JPN 17-19/7.2010 USD 15,500 DAILY VIA AUSSIE OPT NOPAC INC OPT PETCOKE OLDENDORFF CARRIERS
I još se neko pita zašto cijena atpl pada il zašto nitko ne komentira stanje…
Pada zato što sve drugo pada zar se tu ima nešto za komentirati,raste kad sve drugo raste bla bla bla…Uostalom vi ste neki dan stavili dva tri ugovora ATPL koji nijedan nije ispod 20 000 dnevno,ti su ugovori prema ovome odlični,znači uprava radi dobro svoj posao…na granici nule…a vjerujem da smo prije ovoga pada nešto lijepo i zaradili…a dolar rastee
Baltic Exchange Dry Index TM 1709 (DOWN 81)
Baltic Exchange Capesize Index TM 1653 (DOWN 186)
Baltic Exchange Panamax Index TM 1980 (UP 34)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1717 (DOWN 43)
Baltic Exchange Handysize Index TM 958 (DOWN 15)
BCI Average of the T/C routes $12278 (DOWN 2444)
BPI Average of the T/C routes $15941 (UP 261)
BSI Average of the T/C routes $17950 (DOWN 456)
BHSI Average of the T/C routes $14071 (DOWN 224)
Cape diem..
čast malenom rastu panamaxa , ali ovo je već jako loše
Evo kako izgledaju današnji kratkoročni ugovori i dugoročni ugovori sklopljeni u zadnjih tjedan dana.
Problem je u tome što je kap. Jerković prije godinu dana izjavio kako im je granica profitabilnosti za Panamaxe oko 20.000 USD na dan. Je li se nešto od onda taj prag promijenio na bolje ili lošije, ili je ostao isti, to ne znam. Volio bih znati.
@Kuster15
Do nedavno su vozarine za Panamaxe bile oko 30-40.000 USD (pa neke i više) što je jako lijepo i perspektivno izgledalo, ulijevalo optimizam, međutim, nevjerojatnom brzinom je sve potonulo i sada su cijene većinom ispod spomenute granice od 20.000 USD (kod višemjesečnih ili višegodišnjih ugovora izgleda nešto malo bolje od kratkoročnog spota). Jesu li u ATPL barem donekle uhvatili dobar val u 2. kvartalu? Nadam se da jesu. Ali što će biti s 3. kvartalom ako se ovako nastavi? 8.000 USD, 12.000 USD, 13.000 USD i sl.? Liči na debeli minus ili se varam?
Netko je ranije napisao da su Panamaxi taoci namnoženih Capesizeova čije vozarine su (gledajući relativno, pa čak i apsolutno) jako potonule. Od svega će barem profitirati svjetska trgovina jer će troškovi prijevoza biti manji.
20.000 USD na dan …to je sa 300 % marže? Uračunatim svim mogućim i nemogućim troškovima..
i extra zaradom.?
Kormilar…zašto zahebavaš dobre ljude?
Ko je ono rekao da se panamaxi oporavljaju? Čovječe ovdje je armagedon od vozarina, raspad sistema. A treba bit bar 20-22 kila za pozitivnu nulu.
RED QUEEN
Ship Name RED QUEEN
DWT 76752
Built 2005-01
Flag PAN
Draft 14,2210
76,752 BLT 05 TAIWAN/CHINA 21-23/7.2010 USD 12,000 DAILY VIA DARWIN NOBLECHART
MARITIME BAGUI
Ship Name MARITIME BAGUI
DWT 76465
Built 2006-08
Flag PAN
Draft 14,0280
76,465 BLT 06 PIOMBINO/POINT COMFORT 19-21/7.2010 USD 8,000 DAILY VIA TROMBETAS COBELFRET
ROSCO LEMON
Ship Name ROSCO LEMON
DWT 75746
Built
Flag
Draft
75,746 KIMITSU/SPORE-JPN 17-19/7.2010 USD 15,500 DAILY VIA AUSSIE OPT NOPAC INC OPT PETCOKE OLDENDORFF CARRIERS
I još se neko pita zašto cijena atpl pada il zašto nitko ne komentira stanje…
Pada zato što sve drugo pada zar se tu ima nešto za komentirati,raste kad sve drugo raste bla bla bla…Uostalom vi ste neki dan stavili dva tri ugovora ATPL koji nijedan nije ispod 20 000 dnevno,ti su ugovori prema ovome odlični,znači uprava radi dobro svoj posao…na granici nule…a vjerujem da smo prije ovoga pada nešto lijepo i zaradili…a dolar rastee
[/quote]
Krivo ste gledali, jedan ugovor je za 13, drugi 20, treći 21000. I na svima atpl gubi, jer trebaju ipak nešta više od 20000 dolara na dan.
I ti ugovori su užasni i pokazuju da uprava ne zna radit svoj posao jer su se isti netom ranije ( kroz 2 mjeseca ) kretali između 30-40, a u nekim slučajevima i po 45-50 tisuća dolara dnevno.
To vam je kao da ste imali priliku vozit bmw, a na kraju vozite nabrijanog fiću i govorite da je i to bolje nego vozit yugo. Ja se slažem da je i dalje bolje od yuga, al je i dalje smeće.
E tako vam je to i s ugovorima, a vi se možete tješit kojekakvim frazama koliko vam volja.
I da stvar bude gora panamaxi trenutno očajno zarađuju ( bolje reći ne zarađuju ). Pitanje je samo s kolkim će gubitkom ova uprava ugovorit slijedeće brodove, al gubitak će bit, to nema sumnje. Nadam se samo za njihovo dobro da su sačuvali dovoljno keša za crne dane ( bolje reći mjesece, pa i godine ) koje slijede.
Baltic Exchange Dry Index TM 1709 (DOWN 81)
Baltic Exchange Capesize Index TM 1653 (DOWN 186)
Baltic Exchange Panamax Index TM 1980 (UP 34)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1717 (DOWN 43)
Baltic Exchange Handysize Index TM 958 (DOWN 15)
BCI Average of the T/C routes $12278 (DOWN 2444)
BPI Average of the T/C routes $15941 (UP 261)
BSI Average of the T/C routes $17950 (DOWN 456)
BHSI Average of the T/C routes $14071 (DOWN 224)
Cape diem..
Eto ti snage svjetskog gospodarstva. Makneš kineze i ode bdi u drek. Pa ništa drugo nije ni držalo bdi na 4000 osim kineza.
A šta bi tek bilo da kinezi samo godinu dana budu u banani pa odluče manje kupovat sirovina? A recimo gospodarska situacija u ostatku svijeta se još pogorša?
Obzirom koliko je brodova aktivno na tržištu, laganini bi bdi opet ispod 1000.
Po toj logici nijedne životinje u Africi nebi bilo….Sve bi ih poili lavovi i tigrovi…Pa ako voze ispod cjene neki moraju propasti..Ako voze i dalje znači da imaju keša…
Baltic Exchange Dry Index TM 1709 (DOWN 81)
Baltic Exchange Capesize Index TM 1653 (DOWN 186)
Baltic Exchange Panamax Index TM 1980 (UP 34)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1717 (DOWN 43)
Baltic Exchange Handysize Index TM 958 (DOWN 15)
BCI Average of the T/C routes $12278 (DOWN 2444)
BPI Average of the T/C routes $15941 (UP 261)
BSI Average of the T/C routes $17950 (DOWN 456)
BHSI Average of the T/C routes $14071 (DOWN 224)
Cape diem..
Eto ti snage svjetskog gospodarstva. Makneš kineze i ode bdi u drek. Pa ništa drugo nije ni držalo bdi na 4000 osim kineza.
A šta bi tek bilo da kinezi samo godinu dana budu u banani pa odluče manje kupovat sirovina? A recimo gospodarska situacija u ostatku svijeta se još pogorša?
Obzirom koliko je brodova aktivno na tržištu, laganini bi bdi opet ispod 1000.
[/quote]
Kolega kakva je po vama snaga našega gospodarstva?Pitam se što vi uopče radite na ZSE,jer ako smatrate da če BDI biti ovakav godinama što navodite u gornjem postu stvarno nevidim smisao vašeg ulaganja u dionice jer ako se svijet ne pokrene,a bez trgovine nema pokreta bolje vam je da se kanite burze i saćuvate dovoljno keša ispod jastuka,jer po vašim prognozama ne piše nam se dobro…