Oćeš reći da sad opet mora gore ?
[/quote]
Oće .
Kada se okrene trend barem tri dana za redom . Ništa bez potvrde promjene.
Dali tko zna na koji mail se šalje žiro račun ?
Hvala
Isključivo preporučeno poštom ili osobno
dOBRA VIJEST U SVEMU JE DA PANAMAX IPAK RASTE,KOLKO-TOLKO… [thumbsup]
[thumbsup] [bye]
Ko je ono rekao da se panamaxi oporavljaju? Čovječe ovdje je armagedon od vozarina, raspad sistema. A treba bit bar 20-22 kila za pozitivnu nulu.
RED QUEEN
Ship Name RED QUEEN
DWT 76752
Built 2005-01
Flag PAN
Draft 14,2210
76,752 BLT 05 TAIWAN/CHINA 21-23/7.2010 USD 12,000 DAILY VIA DARWIN NOBLECHART
MARITIME BAGUI
Ship Name MARITIME BAGUI
DWT 76465
Built 2006-08
Flag PAN
Draft 14,0280
76,465 BLT 06 PIOMBINO/POINT COMFORT 19-21/7.2010 USD 8,000 DAILY VIA TROMBETAS COBELFRET
ROSCO LEMON
Ship Name ROSCO LEMON
DWT 75746
Built
Flag
Draft
75,746 KIMITSU/SPORE-JPN 17-19/7.2010 USD 15,500 DAILY VIA AUSSIE OPT NOPAC INC OPT PETCOKE OLDENDORFF CARRIERS
I još se neko pita zašto cijena atpl pada il zašto nitko ne komentira stanje…
ne shvaćam ovdje neke ljude koji trguju dionicama i onda traže da im se objasni, pojasni kako otvoriti žiro-račun, kako ga prijaviti u SKDD, zašto javiti žiro u upravu ATPL i još niz stvari za koje pravo objašnjenje saznaš za 5 minuta, ali očito da ovdje ima puno njih koji su zalutali i nepotrebno guše forum
Isključivo preporučeno poštom ili osobno
[/quote]
Tu je i obrazac i sve piše:
Isključivo preporučeno poštom ili osobno
[/quote]
Tu je i obrazac i sve piše:
http://www.atlant.hr/novost_opsirnije.php?id=301
[/quote]
Bolje ti je poslati u SKDD, u Heinezelovu 62a, Zagreb paa ti vrijedi za sve dionice koje imaš ili ćeš imati, a isplačuju dividendu. (jednim udarcem više komaraca ;))
Današnje otvaranje na ZSE ukazuje da je za kretanje dionice puno važnije pratiti S&P 500 nego BDI, a obzirom da je Mcap ATPL pao na cca. 180 miljuna dolara vjerujem da je ova dionica sigurnije i bolje ulaganje od Šukijevih obveznica sa 6,75% godišnjeg prinosa. Znam da sa padom vozarina padaju i cijene brodova, no treba imati na pameti da su u naruđbi brodovi vrijedni 274 miljuna dolara, od čega je već plaćeno 90-100 miljuna. U 1H očekujem dobit od 20-ak miljuna kuna, bilo bi to puno više da nije pušinga sa avionima (nisam ni očekivao ništa drugo od Zena Singera i sličnih likova), no u ova recesijska vremena puno znači imati keš na računu, uredno plaćati obveze i imati kakvu takvu dobit.