fixture report nakon dugo vremena danas u plusu, pogotovo za panamxe [thumbsup]
A ovako prava ekipa rješava tc ugovore ( nešta šta u atlantskoj mogu samo sanjat, njima je i spot ugovor od 21000 na mjesec dana očito plafon ) :
TAI PROFIT
73,105 BLT 01 SPORE-JPN/WW 20-30/6.2010 2 YRS USD 24,500 DAILY GRAND CHINA
PRABHU YUVIKA
76,310 BLT 04 CHINA/WW 1-15/6.2010 23-25 MOS USD 25,000 DAILY TATA-NYK
CLIO
73,691 BLT 05 PMO/WW 23-30/4.2010 23-25 MOS USD 25,000 DAILY DAELIM CORP
NORD LUNA
77,171 BLT 09 VADO/WW 21-25/4.2010 24-26 MOS USD 26,000 DAILYRIZZO-BOTTIGLIERI
CERBA
81,000 BLT 10 S KOREA/WW 1-30/9.2010 2-3 YRS USD 24,000 DAILY (NB DEL EX YARD) EUROPEAN CHRTR
EVANGELIA PETRAKIS
74,475 BLT 07 CHINA/WW 1-5/6.2010 3 YRS USD 23,000 DAILY CHINESE CHRTRS
Sudeći po nastavku korekcije vozarina ( pad na 17000, što je bitno niže od razine profitabilnosti ), kladim se da će atpl idući brod ugovorit za 10000. Majstori. Al to sad ionako nije bitno, prava prilika za dobre ugovore je očito propuštena.
Nekad su ulagači smatrali da ovi iz menadžmenta atpl imaju onaj know-how za ovaj biznis, a sad nakon svih onih peripetija o kupovini/prodaji/zamjeni/prenamjeni brodova i nakon ovakvih smješnih ugovora ( koji su nastavak smiješnih ugovora iz 2009 ) može se reći komotno da bi i slijepac bolje povukao neke poteze. Prosuli su sav svoj ugled i debelo pali bar u mojim očima ( bez obzira kako se kretala njihova dionica ). Ispada da su u 2007 imali više sreće nego pameti, što baš ne ulijeva ulagačima neku veliku sreću i povjerenje pred ovo krizno razdoblje za brodare koje slijedi.
Ne bi sad glumio odvjetnika Upravi, dovoljno su pametni da se brane sami, no 13.kolovoza će se objaviti FI 2Q pa budemo pametniji. Glede kretanja dionice kratkoročno sam optimističan, vjerujem da će dionica već od 1.kolovoza up i taj bi se trend mogao zadržati do kraja studenog, a kasnije tko živ tko mrtav.
Al moram još jedanput istaknut "izniman" rad uprave atlantske koja je svojim "vrsnim znanjem i strateškim promišljanjem" uspjela ( unatoč izvrsnoj prilici dok je bdi lelujao na 3000-4000 a vozarine se prašile iznad 35-40000) uhljebit svoje panamaxe za mizeriju.
Izgleda da se ovi naši prečesto nađu na krivom mjestu i u krivo vrijeme kad treba ugovarat. Pa kako onda očekivat da će brodovi atpl donosit neku zaradu kad su nesposobni ugovorit kvalitetne vozarine? Hoću samo reći da nije ni čudo da je cijena dionice ovoliko potonula.
moram priznat da si ti jedan od kvarnijih drukera ovdje.
prošle godine si drukao iz sve snage kako ATPL ne valja, prije mjesec dana si ušao pa si drukao iz sve snage kako je to super cijena-iako je bila skuplja nego prošle godine, e da bi sad opet izašao i sad ti opet ne valja, iako je jeftinija od tvog ulaza!!nemoj mi se samo BDIjem pravdat, jer svi vidimo kako i koliko flukturia i kroz godina i drugačije.
slično si i na LKRI radio.
užas jedan!
nemam atpl i cijelo vrijeme mislim da je manje-više skupa, čak i na ovoj cijeni, ali ovo što ti radiš je zlo jedno! [thumbsup]
Baš gledam ovaj link što ga je postao Nokla.
Usporedio sam Capital Link Drybulk Index (mislim da je to vlastito kreiran Capitalov index cijena dry brodara na USA burzama, plava boja) s BPI (za panamaxe, crvena boja) i S&P 500 (američke dionice, smeđa boja).
Ispada da dionice brodara za suhi i rasuti teret zadnja 3 mjeseca nisu intenzivno reagirale (baš kao ni ATPL) niti na prethodni rast vozarina, niti na najnoviji značajan pad vozarina na svjetskim morima.
S druge strane, u tehničkom smislu, dobrim dijelom prate kretanje S&P 500. Što sad? I kako to tumačiti?
javite se
Atlantska plovidba: Nemamo podatke o žiro-računima pa ne možemo pustiti dividendu
javite se
Atlantska plovidba: Nemamo podatke o žiro-računima pa ne možemo pustiti dividendu
Nećemo valjda završiti ko seljaci sa pšenicom. [huh] Ovo treba reći u središnjem dnevniku, da se vrti jedan mjesec, jer 70 % dioničara nema pojma kolika je cijena a kamoli da treba napraviti žiro. [huh]
Panamax period charters made waves in the fight for fixtures Thursday as contracts forged in the three to five month range hit an average of $19,000 per day while spot deals fell to nearly $16,000 per day on average.
But the capesize sector may be the sadest story of all as the segment took another beating today.
Capesizes
SK Shipping has hired the 170,434-dwt Alpha Cosmos (built 2001) for a lowly $17,000 per day in a ride to Newcastle from China with the trip wrapping up in Taiwan.
Ili se nesmije javit zbog oiba i financiske [lol]
Ja SADA ! iz ovih stopa idem otvoriti račun… BROJIM OD DANAS , kad će sjesti novci….
Pa, ako netko nekoga zahebava …treba ga javno osramotiti!
javite se
Atlantska plovidba: Nemamo podatke o žiro-računima pa ne možemo pustiti dividendu
i šta im sad to znači?…..zar nije podatke dovoljno dostaviti i skdd ili sada treba i njima poslati……kad treba dat pere uvjek negdje zapne….