Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 06:55
Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 14.643 | 346 | 42,40 | 44,90 | -0,24% |
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.
Nego, jel more taj BDI ić u minus?
Ako ovako nastavi…ne znam koja je računica…
Panamaxes
Swiss Marine has only spent an incredibly low $9,500 per day on DryShips’ 75,700-dwt Coronado (built 2000) for a short roundtrip from the UK to the Baltic.
Zna li se tko prodaje???
Odlično pitanje. Bilo bi dobro da na investoru piše imenom i prezimenom tko stoji iza transakcija.
[lol]
TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!!
NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!
Bilo bi dobro da na investoru piše imenom i prezimenom tko stoji iza transakcija.
[lol]
To saznanje bi sigurno bitno promijenilo situaciju. [smiley]
zna li itko ijedan razlog zašto bi ovo trebalo prestati padati?
zbog svoje realne vrijednosti trebala bi prestati padati na 500-550 kn.
Kud ostali turci tud i Mujo….Ali brodovi navodno plove i zarađuju pa ne vidim razloga za frku…Brodovi su uglavnom ugovoreni na TC pa ih se ne tiče ovaj tako niski BDI….
zbog svoje realne vrijednosti trebala bi prestati padati na 500-550 kn.
[/quote]
ma ja mislim lacoste da si malo pretjerao ja bi to stavio na 200 [lol]
[/quote]
vaš odabir kolega, ja bih ipak ostao pri tvrdnji oko 500 kn (+-) 5 do -10%.
zbog svoje realne vrijednosti trebala bi prestati padati na 500-550 kn.
[/quote]
tako sam i ja mislio (oko 500), ali ovdje više ništa nije realno. mislim da je došlo doba daj-šta-daš…
ide ovo i ispod famoznih 475…
[/quote]
slažem se kolega,već sam naveo u predhodnom postu 500 kn (+-) 5 do 10%