E da Jubito sve je to divno i krasno al od rekla-kazala nema kruha. De prvo nek ugovore brod za tih 30-35.000 pa onda filozofiraju kako se lijepo da zaradit. Al ne, kad treba pokazat znanje i taktiku oni ugovore brod za 20.000 i s time naravno nema dobiti. Svi su oni isti mufljuzi, hvale svoju firmu a brojke govore sasvim drugo.
kolega sve ovisi gdje se vozi što se vozi i koliko se vozi.Libertas je ugovoren na samo četiri dana za 20000 dnevno.
One se sada kreću, ako govorimo o panamaxu koji je jedan tipičan brod za Atlantsku plovidbu, između 27.000 i 32.000 dolara, ovisno na kojoj poziciji i na koji rok se brod ugovara
[/quote]
Ma sigurno je ugovoren na 4 dana, kako da ne, pa nije to pretovar s traktorom pijeska! Pa toliko samo traje ukrcaj i iskrcaj tereta, a gdje je put. To je spot ugovor koji traje vjerojatno par mjeseci ( 2-3 )
A vozarine sada za panamaxe na spotu iznose na puno ruta i ispod 20.000, tako da je jasno da je to daleko od spomenute cifre koja donosi profit. Dakle, ako govorimo o vozarinama koje donose zaradu govorimo u pluskvamperfektu.
Pitanje je kad bi opet bdi mogao uzletit, a kako vrijeme ide i kako se gospodarska situacija razvija mislim da nema puno izgleda da se to skoro dogodi.
Ma sigurno je ugovoren na 4 dana, kako da ne, pa nije to pretovar s traktorom pijeska! Pa toliko samo traje ukrcaj i iskrcaj tereta, a gdje je put. To je spot ugovor koji traje vjerojatno par mjeseci ( 2-3 )
A vozarine sada za panamaxe na spotu iznose na puno ruta i ispod 20.000, tako da je jasno da je to daleko od spomenute cifre koja donosi profit. Dakle, ako govorimo o vozarinama koje donose zaradu govorimo u pluskvamperfektu.
Dakle, po tebi su svi brodovi do sada vjerojatno radili za kikiriki i svima su vjerojatno ugovori istekli zadnjih par dana kad i Libertasu pa vjerojatno plove za 20.000 $ kao Libertas ili manje, tako da svi vjerojatno trenutno rade gubitke i vjerojatno će ih raditi u budućnosti ?!
Vjerojatno si smiješan !
Ne znam zašto se natežu sa tom aviokompanijom od koje nikakve koristi nemaju, a taj Zeno Singer je mutan tip koji je prethodno već imao velikih uspjeha sa tvrtkom Air Adriatic – koja je propala.
Ne da nemaju koristi nego je aviokompanija ostvarila gubitak u 2008, 2009 i u prvom kvartalu 2010 g. [undecid]
Ma sigurno je ugovoren na 4 dana, kako da ne, pa nije to pretovar s traktorom pijeska! Pa toliko samo traje ukrcaj i iskrcaj tereta, a gdje je put. To je spot ugovor koji traje vjerojatno par mjeseci ( 2-3 )
A vozarine sada za panamaxe na spotu iznose na puno ruta i ispod 20.000, tako da je jasno da je to daleko od spomenute cifre koja donosi profit. Dakle, ako govorimo o vozarinama koje donose zaradu govorimo u pluskvamperfektu.
Dakle, po tebi su svi brodovi do sada vjerojatno radili za kikiriki i svima su vjerojatno ugovori istekli zadnjih par dana kad i Libertasu pa vjerojatno plove za 20.000 $ kao Libertas ili manje, tako da svi vjerojatno trenutno rade gubitke i vjerojatno će ih raditi u budućnosti ?!
Vjerojatno si smiješan !
[/quote]
Nije smješan,nego logičan.
BPI bio na 4.500′ vozarine 30.000 US$
BPI sada cca 3.000 vozarine ?
4.500:30.000= 3.000:x
X=30.000X 3.000/4,500
X=20.000
I tih 20.000 $ dnevno nije dostatno za troškove.
Dakle,trenutno brodovi na spotu donose gubitke,utoliko prije što je nafta poskupila.
Dvostruki udar i dvostruko povečanje gubitaka.
Očekujem da ATPL sklizne minimalno za 20 kn dividende,što bi bilo logično i još barem toliko jer će
neki htjeti prodati dionice koje su izgubili dividendni prinos.
Ali to bi bilo logično,ali logika i ZSE e to nije logično.Biti će kako odluče veliki.
A BDI bi se možda mogao i malo zaustaviti,ali ljetni BDI je uvijek najniži u toku godine.To je uobičajeni sezonski pad i možemo očekivati klizanje na niže,ali ne baš katastrofu kao što Brankica na tehničkoj analizi vidi BDI na 600.To bi bilo previše.I to je loše.
Ali zaboravljate da je menađment povukao i jedan genijalan potez,a to je prodaja Zagreba.Već je
bilo i vrijeme da naprave nešto jako korisno,nakon lutanja od cape do tankera pa do supramaxa.
Mislim da je to lutanje skupo plačeno/cca 40 mil $/,ali to je donekle pokriveno sa prodajom Zagreba.
Iskreno nakon dugo vremena me golica kupnja svete krave ali ne prije 850 ili možda bolje 800.
O tom potom.
A aviokompanija je bio i ostao promašaj.Tu imamo gubitke,a dobit nikada.A hoteli su uvijek bili
nerentabilni i biti će i dalje s obzirom na način kako se financiraju na kratke rokove vraćanja
kredita i kamate koje su prevelike za tu vrstu biznisa.Čak i u Dubrovniku gdje sezona traje malo duže.
-svim vlasnicima dionica želim rast svih dionica,a naročito dioničarima ATPL,jer tu je blokirano
puno novaca i sa rastom bi i moji biseri mogli doći na red
Nije smješan,nego logičan.
BPI bio na 4.500′ vozarine 30.000 US$
BPI sada cca 3.000 vozarine ?
4.500:30.000= 3.000:x
X=30.000X 3.000/4,500
X=20.000
I tih 20.000 $ dnevno nije dostatno za troškove.
Dakle,trenutno brodovi na spotu donose gubitke,utoliko prije što je nafta poskupila.
Dvostruki udar i dvostruko povečanje gubitaka.
Dakle osim Pere i ti uzimaš zdravo za gotovo kako svi brodovi ATPL trenutno plove na spotu, iako imamo podatak kako je samo Libertas trenutno par dana na spotu, a niti jedan brod Atlantske nema prethodno zaključen višemjesečni ugovor, nego svi plove po trenutnim vozarinama?
Interesantno, prije mjesec-dva-tri je ovdje bilo puno galame o tome kako je Uprava nesposobna jer ugovara višemjesečne ugovore po 27.000 – 30.000 &, dok su se tada na spotu ugovarale vozarine 35.000 – 40.000 $, a sada kada su na spotu vozarine 20.000$, svi brodovi Atlantske plove na spotu i nitko se ne sjeća šta je prije mjesec-dva-tri govorio.
Nije smješan,nego logičan.
BPI bio na 4.500′ vozarine 30.000 US$
BPI sada cca 3.000 vozarine ?
4.500:30.000= 3.000:x
X=30.000X 3.000/4,500
X=20.000
I tih 20.000 $ dnevno nije dostatno za troškove.
Dakle,trenutno brodovi na spotu donose gubitke,utoliko prije što je nafta poskupila.
Dvostruki udar i dvostruko povečanje gubitaka.
Dakle osim Pere i ti uzimaš zdravo za gotovo kako svi brodovi ATPL trenutno plove na spotu, iako imamo podatak kako je samo Libertas trenutno par dana na spotu, a niti jedan brod Atlantske nema prethodno zaključen višemjesečni ugovor, nego svi plove po trenutnim vozarinama?
Interesantno, prije mjesec-dva-tri je ovdje bilo puno galame o tome kako je Uprava nesposobna jer ugovara višemjesečne ugovore po 27.000 – 30.000 &, dok su se tada na spotu ugovarale vozarine 35.000 – 40.000 $, a sada kada su na spotu vozarine 20.000$, svi brodovi Atlantske plove na spotu i nitko se ne sjeća šta je prije mjesec-dva-tri govorio.
[/quote]
Fiksni ugovori su već pet kvartala za redom donosili gubitke.Najbolje razdoblje u spotu je bio
četvrti i peti mjesec ove godine i što je više brodova bilo na spotu u toku ovog kvartala rezultati bi bili bolji.Jer treba uzeti u obzir visoki tromjesečni prosijek,a drugi kvartal je izvrstan bez obzira na pad BPI i BSI zadnjih petnaestak dana.
Ipak će rezultat biti neuporedivo bolji nego prošle godine.S obzirom na prodaju Zagreba i manji
broj brodova nego lani očekujem da će ATPL drugi kvartal poslovati pozitivno i zato ću je
kupovati/možda/prije polugodišnjeg izvješća.Nastojati kapitalizirati pozitivan šok.I onda tutanj.
Ali ovo postaje opasna dionica,a naročito ako BDI nastavi tonuti.
Nije smješan,nego logičan.
BPI bio na 4.500′ vozarine 30.000 US$
BPI sada cca 3.000 vozarine ?
4.500:30.000= 3.000:x
X=30.000X 3.000/4,500
X=20.000
I tih 20.000 $ dnevno nije dostatno za troškove.
Dakle,trenutno brodovi na spotu donose gubitke,utoliko prije što je nafta poskupila.
Dvostruki udar i dvostruko povečanje gubitaka.
Dakle osim Pere i ti uzimaš zdravo za gotovo kako svi brodovi ATPL trenutno plove na spotu, iako imamo podatak kako je samo Libertas trenutno par dana na spotu, a niti jedan brod Atlantske nema prethodno zaključen višemjesečni ugovor, nego svi plove po trenutnim vozarinama?
Interesantno, prije mjesec-dva-tri je ovdje bilo puno galame o tome kako je Uprava nesposobna jer ugovara višemjesečne ugovore po 27.000 – 30.000 &, dok su se tada na spotu ugovarale vozarine 35.000 – 40.000 $, a sada kada su na spotu vozarine 20.000$, svi brodovi Atlantske plove na spotu i nitko se ne sjeća šta je prije mjesec-dva-tri govorio.
[/quote]
Fiksni ugovori su već pet kvartala za redom donosili gubitke.Najbolje razdoblje u spotu je bio
četvrti i peti mjesec ove godine i što je više brodova bilo na spotu u toku ovog kvartala rezultati bi bili bolji.Jer treba uzeti u obzir visoki tromjesečni prosijek,a drugi kvartal je izvrstan bez obzira na pad BPI i BSI zadnjih petnaestak dana.
Ipak će rezultat biti neuporedivo bolji nego prošle godine.S obzirom na prodaju Zagreba i manji
broj brodova nego lani očekujem da će ATPL drugi kvartal poslovati pozitivno i zato ću je
kupovati/možda/prije polugodišnjeg izvješća.Nastojati kapitalizirati pozitivan šok.I onda tutanj.
Ali ovo postaje opasna dionica,a naročito ako BDI nastavi tonuti.
[/quote]
I kad je BDI bio over 4000 vrlo rjetki su bili t/c na 1.g. za panamaxe veći od 25000, što je ukazivalo na suzdržanost naručitelja zbog sezonskog kretanja (očekivani pad BDI ljeti) i velikog broja novogradnji za preuzimanje u 2H godine. Iluzorno je bilo za očekivati da će cijeli svijet 2010. biti u banani dok bi bulk brodarima trebale cvijetati ruže. Obzirom da ATPL pola flote drži na t/c dok je pola na spotu FI 2Q bit će vrlo dobar kao i onaj za 3Q. Nažalost, prodaja Zagreba, po svemu sudeći, nije realizirana pa izgleda da od toga nema ništa, šteta, jer cijena je bila odlična (vjerojatno Ugovor nije stupio na snagu).
Dionica je bila opasna na 3700 dok je na 900 solidna prilika.
b]Dionica je bila opasna na 3700 dok je na 900 solidna prilika. [/b]
na ovim razinama dionica je ni bolja i gora prilika od prosjeka dionica iz crobexa .
Pa jel netko bio na skupštini?
bili su mnogi al se očito još nisu vratlil doma jer je bio odličan dernek poslje skupštine……..
naime odlučili su dio dividende podjeliti u "feštanskim dionicama", zbog nezadovoljstva malom dividendom……..
Svi koji su se obogatili na dionicama kupovali su ih za siću ili kad su pale, a ne kad porastu i kad "vrijede"
Kada šumu opustoši požar, uvijek izraste ne samo nova već i bujnija
Grofice, odlučili su, da takve bizarne podatke , nema smisla podijeliti s bagrom….
Zanesli su se pravima Uprave i rečenice koja stoji na FI – a glasi skraćeno….ATPL je privatna firma…
Zajednički su se dogovorili da će bojkotirati informacije …pa to možemo zvati..
ORGANIZIRANIM KRIMINALOM …. jer je takvo ponašanje prema dioničarima protivno radu
i ustroju dioničkih društava..
.Na redu je Hanfa, ako se Uprava ne očituje izglasanim Odlukama javno.
Mišljenje ..nekoliko ljubitelja nogometa i užih članova obitelji Uprave…ovdje je nebitno.