ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Baltic Dry -0,5%
Capesize -0,5%
Handysize -1,2%
Supramax -0,8%
Panamax +0,3%

bit će bolje................

Evo i mene

Baltic Exchange Dry Index TM 2502 (DOWN 13)
Baltic Exchange Capesize Index TM 2695 (DOWN 3)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3070 (UP 8)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2126 (DOWN 17)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1190 (DOWN 15)

Da čujemo..Ima li direktan prijenos Skupšine ATPL-A …ili još gledate Slovake..?..
Kormilar , di si …pratiš li usput malo i ove u Dubrovniku šta rade?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


Da čujemo..Ima li direktan prijenos Skupšine ATPL-A …ili još gledate Slovake..?..
Kormilar , di si …pratiš li usput malo i ove u Dubrovniku šta rade?

Samo za našu upornu, neumornu, ljutu i znatiželjnu gospođu Miami:

http://www.hrt.hr/streamf/DUBROVNIK

PS
Ako bude kakvih vijesti prenesi nam plz ! [wink]

halfte trinken, halfte Šarcu geben


Da čujemo..Ima li direktan prijenos Skupšine ATPL-A …ili još gledate Slovake..?..
Kormilar , di si …pratiš li usput malo i ove u Dubrovniku šta rade?

Vaš link.
[yawn]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Tražeći vijesti sa skupštine ATPL, naišao sam na interview sa Jerkovićem u Dubrovačkom listu od 10.06.2010. koji ovdje čini mi se nismo imali, a koji mi je bio prilično zanimljiv:

http://dulist.hr/content/view/9562/96/

"Prošle godine pad vozarina bio je drastičan, sa 200.000 na 2.000 dolara. Kakve su njihove vrijednosti danas?
One se sada kreću, ako govorimo o panamaxu koji je jedan tipičan brod za Atlantsku plovidbu, između 27.000 i 32.000 dolara, ovisno na kojoj poziciji i na koji rok se brod ugovara. To je jedan broj koji nas zadovoljava i koji ne samo da osigurava sigurnu dobit nego i nesmetanu reprodukciju, ulaganje u nove brodove."

"Prošle godine ste najavili da ćete se do kraja ove pomalo povući s čelnog mjesta Atlantske. Je li taj plan još na snazi ili ste odlučili još se malo zadržati?
Plan je definitivan, ja nikada ne govorim u prazno. To ide svojim tijekom i ne radi se samo o meni nego i o nekoliko starijih kolega. Već odavno pripremamo ekipu koja će nas zamijeniti, s tim da mi ostajemo tu blizu, u funkciji savjetnika, dok se ta ekipa ne uhoda. Atlantska funkcionira na svjetskom tržištu i izuzetno su bitna poznanstva i veze po svijetu i vi trebate te nove ljude uvesti u taj proces i upoznati ih sa svime i svima. Nije lako obići cijeli svijet, sve banke, čartere, predstaviti novu ekipu i zatražiti daljnju suradnju. To je ono što ćemo mi odraditi u sljedećih godinu – dvije dana, da taj prijelaz rukovođenja bude što bezbolniji.
Imate li već ime vašeg nasljednika?
Ne bih o tome špekulirao, postoje tijela i organi koji o tome odlučuju, Nadzorni odbor koji će donijeti odluke na vrijeme. Vjerujem da će ta odluka biti donesena par mjeseci prije samoga nastupa, ali s početkom važenja 1. 1. 2011. Definitivno neće niti može doći do nikakvih potresa ni poremećaja u poslovanju. "

halfte trinken, halfte Šarcu geben

E da Jubito sve je to divno i krasno al od rekla-kazala nema kruha. De prvo nek ugovore brod za tih 30-35.000 pa onda filozofiraju kako se lijepo da zaradit. Al ne, kad treba pokazat znanje i taktiku oni ugovore brod za 20.000 i s time naravno nema dobiti. Svi su oni isti mufljuzi, hvale svoju firmu a brojke govore sasvim drugo.

never surrender

Baltic Exchange Dry Index TM 2501 (DOWN 1)
Baltic Exchange Capesize Index TM 2717 (UP 22)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3045 (DOWN 25)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2122 (DOWN 4)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1182 (DOWN 8)

Zadnja dva dana smanjen je pad bdi-a, da li je ovo konačno dno pitanje je sad.

Na koji način oni ugovaraju brodove? (mislim na koji period)


E da Jubito sve je to divno i krasno al od rekla-kazala nema kruha. De prvo nek ugovore brod za tih 30-35.000 pa onda filozofiraju kako se lijepo da zaradit. Al ne, kad treba pokazat znanje i taktiku oni ugovore brod za 20.000 i s time naravno nema dobiti. Svi su oni isti mufljuzi, hvale svoju firmu a brojke govore sasvim drugo.

kolega sve ovisi gdje se vozi što se vozi i koliko se vozi.Libertas je ugovoren na samo četiri dana za 20000 dnevno.

One se sada kreću, ako govorimo o panamaxu koji je jedan tipičan brod za Atlantsku plovidbu, između 27.000 i 32.000 dolara, ovisno na kojoj poziciji i na koji rok se brod ugovara



E da Jubito sve je to divno i krasno al od rekla-kazala nema kruha. De prvo nek ugovore brod za tih 30-35.000 pa onda filozofiraju kako se lijepo da zaradit. Al ne, kad treba pokazat znanje i taktiku oni ugovore brod za 20.000 i s time naravno nema dobiti. Svi su oni isti mufljuzi, hvale svoju firmu a brojke govore sasvim drugo.

kolega sve ovisi gdje se vozi što se vozi i koliko se vozi.Libertas je ugovoren na samo četiri dana za 20000 dnevno.

One se sada kreću, ako govorimo o panamaxu koji je jedan tipičan brod za Atlantsku plovidbu, između 27.000 i 32.000 dolara, ovisno na kojoj poziciji i na koji rok se brod ugovara
[/quote]

27-32000 USD su bile vozarine za panamaxe u vrijeme objavljivanja članka u Dubrovačkom vjesniku a to je bilo 10.06. Trenutno su vozarine niže, može se pogledati na reports.platou.com

Ne znam zašto se natežu sa tom aviokompanijom od koje nikakve koristi nemaju, a taj Zeno Singer je mutan tip koji je prethodno već imao velikih uspjeha sa tvrtkom Air Adriatic – koja je propala.

http://www.dubrovacki.hr/clanak/20510/letimo-li-s-posla

halfte trinken, halfte Šarcu geben

New Report

Close