ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 01:06
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

POMORSTVO JE OSLOBOĐENO PLAĆANJA POREZA NA DOBIT ….!

Lopina….pomorstvo je oslobođeno plaćanja poreza na dobit, a što praktično znači da je jedan dio
ostalih djelatnosti radio sa minilanom dobiti na godišnjem nivou. Mislim da se radi o
aviokompaniji.
Gardist….kaže barba Ante da je rezultat 4Q 2008l pozitivna nula, da je minus nastao zbog
računovodstvenih standarda…..
Kormilar.. …Znate li zašto su odlične računovođe vani na visokoj cijeni…? [thumbsup]

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Kako će ATPL..sprovesti NOVE Izmjene Zakona o porezu na dobit u 10-2009..g ..u dijelu ..prijenosa dobiti srodnim – povezanim društvima…… BEZ POREZA NA DOBIT ..? Samo tako..? Izbjeći će plaćanje poreza na takve transakcije…a onda povećavati temeljni kapital i imovinu
povezanog društva samo tako..? Pa, to je čisto pranje novca.

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

@ miami

Ti imaš možda stotinjak, dvjesto dionica ATPL i odmah bi uvodlia red u upravu.
To što(ako) uprava malo mulja to se tebe ne tiče, ATPL ima najbolju upravu na svijetu i možeš im na tome biti zahvalna!


bdi je popizdia, pada kao lud…….to sigurno znaći da če atpl rasti, ne?……tak je red…..

Kolega Hugh pretpostavljam da vi ne znate neka pravila ovog topica:

– kad BDI pada ovdje se o tome ne priča
– BDI se spominje jedino kad raste
– ne smije se pričati o mogućem padu jer je ATPL uvijek fundamentalno podcijenjena
– ovu dionicu netko kontrolira i drži nisko dok sve ostalo raste da bi kupio što više,
– ATPL treba rasti jer ona ne posluje u Hrvatskoj
[thumbsup] [lol] [cool] [wink] [smiley] [bye]



bdi je popizdia, pada kao lud…….to sigurno znaći da če atpl rasti, ne?……tak je red…..

Kolega Hugh pretpostavljam da vi ne znate neka pravila ovog topica:

– kad BDI pada ovdje se o tome ne priča
– BDI se spominje jedino kad raste
– ne smije se pričati o mogućem padu jer je ATPL uvijek fundamentalno podcijenjena
– ovu dionicu netko kontrolira i drži nisko dok sve ostalo raste da bi kupio što više,
– ATPL treba rasti jer ona ne posluje u Hrvatskoj
[thumbsup] [lol] [cool] [wink] [smiley] [bye]
[/quote]
Antiša,zar je moguće da još nisi shvatio da je ATPL sveta krava u koju ne smiješ dirati.
A vlasnici ATPL neki nazivaju jehovinim svjedocima.I ja sam to mislio,samo nakon dividende HT
sam shvatio da im taj naziv ne prilići,jer je bila slaba kupnja i nikakav rast.
Sramota.Čak sam i ja izgubija proviziju i još 1,5% u trejdanju.Uznevjerili me jehovini svjedoci.


Kormilar.. …Znate li zašto su odlične računovođe vani na visokoj cijeni…? [thumbsup]

Ma pusti me miami gledam tekmu, prodao sam prošlih mjesec dana svu Atlansku i sve bacio na Francuze 1:0. Potplatio sam usput tri igrača Urugvaja, golmana, glavnog u obrani i onog Forlana. Kladionice su budućnost okanite se burze. Ako hoćete mogu vam sredit, uz neku proviziju bilo koji rezultat.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


ŠTO SU REKLI O NAFTI….

Lopina……..porast cijene nafte povećava troškove…

Techman…. Ne nužno i ne značajno.U TC samo je ULJE na teret brodara i poskupljuje kao nus
proizvod nafte.Balastna putovanja na spotu, kad je nafta na teret brodara mogu biti
pokrivena u cjelosti ili djlomično ballast bonusom.Vrlo rijetko se dešava da je
kompletan repositioning na teret brodara. U takvim slučajevima se brod nudi za
nekakav teret u regiji koji je ispod tržišne cijene ali pokriva trošak…..


I suprotno.
Žao mi je što ne mogu staviti odnos nafte i BPI-ja što bi izgledalo povoljnije s obzirom na to da su vozarine za Panamaxe bolje…

Kontejnerski promet u indijskim lukama u značajnom porastu u odnosu na prošlu godinu u ovo vrijeme. Indija i Kina i dalje rastu.

Antiša,zar je moguće da još nisi shvatio da je ATPL sveta krava u koju ne smiješ dirati.
A vlasnici ATPL neki nazivaju jehovinim svjedocima.I ja sam to mislio,samo nakon dividende HT
sam shvatio da im taj naziv ne prilići,jer je bila slaba kupnja i nikakav rast.
Sramota.Čak sam i ja izgubija proviziju i još 1,5% u trejdanju.Uznevjerili me jehovini svjedoci.

Meni je ATPL jako draga , to je prva prava dionica koju sam kupio na burzi nakon što sam otresao onaj jadni HT kupljen na IPO-u.
To je firma u koju sam se početkom 2008g zaljubio na prvi pogled. Samo te prve ljubavi nikad ne potraju pa sam nakon toga izabrao šaranje umjesto vjernosti, sve do početka ove godine kad je moje srce ponovo zatreperilo prema jednoj drugoj dami.
ATPL zaslužuje poštovanje, ali za sada je previše distribuirana i postala je dosadna babetina koja samo kljuca i ništa joj nevalja.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/atlantska-plovidba-do-kraja-2012.-sedam-novih-brodova,81361.html

1,3 milijuna tona trebala bi iznositi rekordna nosivost flote AP-a u 2012. godini 813 tisuća tona iznosila je novivost dubrovačke flote na kraju 2009. godine

Ajmo sad znalci koliko možemo dobiti za bulkove Gundulića 1997 i Getaldića 1996??

Današnja Slobodna Dalmacija cit."ukupno su tri bulkcarriera iz STX ugovorena za 120 miljuna dolara", nisam puno falija neki dan sa procjenom od "nešto više od 38".
Kako bi svi imali koristi od foruma bilo bi dobro da se više iznose brojke i činjenice, uz manje nepotrebne svađe i beskorisnog prepucavanja.

biti će opet lijepe dobiti u narednim godinama…mislim da oni uporni koji dočekaju 2012. u ovoj dionici imaju realne šanse odlično zaraditi…ovo stanje sa cijenom kakva je treba iskoristiti za dokup jer će se svaka kuna uložena u ovu dionicu odlično oploditi u ne tako dalekom roku…znam da je nekima dugo čekati ali potencijal koji ima AP je realno vrlo velik…2012. godine AP će imati respektabilnu flotu a uz Kinu i Indiju koje ne posustaju u razvoju posla neće nedostajati…biti će love ko šodera opet …

New Report

Close