Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
Evo jedne usporedbe naših brodara… http://www.apex-securities.hr/pdf/IR%20-%20Brodari%2014-11-07.pdf
ja sam uvijek tvrdio da će doći na 5k i još uvijek tvrdim, a što se mene tiče može ovakvo stanje i još malo potrajati bar ću imati prilike za ponovni dokup kad budem u cash poziciji.
Nego , kakve ono gluposti piše Lider da će ATPL kao JDD dionica najvjerojatnije iščeznuti sa Hrvatskog tržišta kapitala?[angry]
Krpa, zanimljivo… PBZ Invest je nadokupio 4.000 kom u zadnja tri dana. Nije lose, nije lose.
@Febo: a kakve gluposti pise? pa taj Lider treba uzeti sa zadrskom (moram paziti na rjecnik od sada jer me je Vjeko odmoderira – hvala mu a i forumasima!![thumbsup]). Uostalom, nitko jos sa sigurnoscu ne moze reci, mozda bi se to pitanje moglo postaviti na Izvanrednoj skupstini?
ne vjerujem da je u ičijem interesu da ATPL “otplovi” sa ZSE…[sad]
Prvo,
prošle godine je bio predviđen porast ovog prijevoza od 7% u 2007.,
sa 225 milijuna na 273 milijuna
tona tona. Ukoliko se takva prognoza obistini, može se pretpostaviti da će porast prijevoza u 2008.
opasti za oko 5,5%, što znači da će
ukupna količina za prijevoz tada
iznositi oko 287 milijuna tona.
Drugo, porast tona-milja bi također mogao opasti ukoliko se poveća
trgovina unutar regije na štetu one
među regijama. Ipak, porast infra
strukturne potrošnje na tržištima
koja rastu trebao bi poduprijeti potražnju za čelikom čime bi se spriječilo skretanje tržišta u obratnom
smjeru. Treće, ukoliko cijene energije ostanu visoke, tada bi visoke
peći za taljenje čelika na električnu energiju mogle dospjeti u krizu.
Ako pak one uspiju nastaviti svoju
proizvodnju i pod takvim uvjetima,
tereti rashodovanog čelika mogli
bi rasti još sporije u 2008. nego u
2007., tako da je njihov rast moguć
i u sljedećoj godini, također po stopi od 5,5%. Na kraju, posljednjih
godina opažena je značajna korelacija između cijena čelika i vozarina
za prijevoz suhih tereta. Stoga se
može sa sigurnošću reći da će s mogućim većim cijenama čelika i vozarine biti više. Prema tome eventualni pad vozarina ne bi se trebao
dogoditi tako skoro jer prognoza
potražnje čelika za 2008. pokazuje
veći porast nego prognoza porasta
VI. Svaki dioničar, odnosno njegov zastupnik ili opunomoćenik, snosi troškove svog sudjelovanja u radu
Glavne skupštine Društva.
Uprava Atlantske plovidbe d.d. Dubrovnik
Možda čovjek nema za pokriti troškove, pa se nada da ćemo mu mi udijeliti koju kunu.
ne vjerujem da je u ičijem interesu da ATPL “otplovi” sa ZSE…[sad]
Gluposti,tako se može reći i za bilo koju drugu likvidnu dionicu.Nije ATPL firmica od 20mil kuna….Lider inače ne uzimam ozbiljno pogotov o ne nakon onog pisma urednice…
Na 5k je 15.04.2008. to je moja procjena,post nek stoji …[proud]
Prognoze iz buletina su optimistične, tako da nisi daleko od procjene, dapače vrlo si skroman.
Na 5k je 15.04.2008. to je moja procjena,post nek stoji …[proud]
Moja procjena je da ovakve i slične postove treba brisati bez objašnjenja!