Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
nevjerojatno! ako se ti "maheri" misle iskrcati do kraja preko burze, nema mrdanja još 2 godine [shocked]
Koliko se ja sjećam, po Zakonu o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme Jugoslavenske komunističke vladavine, 10% dionica ATPL u vlasništvu HFP-a je "rezervirano" tj. ne smiju se prodavati.
Vratila sam se s ugodnog druženja i lijepe večere… počela sam slagati ono što sam obećala o ATPL..
još malo čitam i slažem da bude maksimalno primitivno i jasno ….ne treba nikakva nauka…
U međuvremenu , javio se preko posrednika i sam ŠEF – gosp. Jerković….nije zabrinut …čovjek
kompenzira osnovna sredstva, radi.. nema komentara o tome- zašto se HFP – iskrcava u milijunskom iznosu….. nitko ne zna ?
Da li je to i kod drugih dionica…? Država trese kasicu-prasicu……. ima li još u njoj novčića?
Recite , gosp. Jerkoviću….zašto HFP prodaje udio …? niste mogli naći kupca za dionice na
međunarodnom tržištu…odjedanput – ! da se ne mrcvarimo ili se prodaje poznatom kupcu , kojeg ćemo kasnije upoznati…?
Kolegu Samprasa ili Tehmana molim ako ima GRAF korelacije BDI I CIJENE ATPL-a …
Hvala najljepša .
Umjesto dva tankera, koja su trebala biti isporučena krajem ove godine, a koji su zamijenjeni za prvotnu narudžbu, veliki brod tipa capesize, Atlantska plovidba u južnokorejskom je brodogradilištu uspjela narudžbu zamijeniti za tri broda za rasute terete.
– U Južnoj Koreji imali smo naručen jedan capsize, što je najveći brod kojeg je Atlantska ikada pokušala dovesti u svoju flotu. Brod je bio ugovoren po tada važećim tržišnim cijenama, a radilo se o 110 milijuna dolara, no kada je tržište kolabiralo to je bila jedna stravična suma. On je trebao biti isporučen u jesen 2008. kada je tržište totalno krahiralo, ali smo uz ogromne napore uspjeli taj brod zamijeniti za dva tankera za istu vrijednost novca i, što je najvažnije, s isporukom dvije godine kasnije.
Nažalost, danas je tankersko tržište još uvijek loše i naručeni tankeri bi stvarali prilične gubitke, pa smo uz dosta pregovaračkog napora s brodogradilištem u Južnoj Koreji uspjeli ta dva tankera ponovno promijeniti, ali sada za tri broda za rasute terete. Taj posao je i konačno ugovoren – potvrdio nam je predsjednik Uprave Atlantske plovidbe d.d., kapetan Ante Jerković.
Srijeda, 09 Lipanj 2010
Izvor Du list
Ovo je najgora Uprava od svih brodara. Potpuno izgubljeni u vremenu i prostoru. Bilo koji forumaš bi odradio bolji posao. Da je to prava firma Uprava bi odavno dobila nogu jer su potpuno nedorasli trenutku.A sami očito neće otići. Ovo je čista sell dionica
GRAF korelacije BDI I CIJENE ATPL-a …
Hvala najljepša .
S obzirom da ATPL nema najveće Capesize-ove, važnije su cijene za Panamaxe (i Supramaxe).
…Tako dubrovačka brodarska kompanija sada očekuje isporuku sedam novih brodova – četiri iz Kine i tri iz Koreje. Svi će oni, osim jednoga koji je predviđen za isporuku koncem 2011., biti isporučeni tijekom 2012. godine, a s njihovim će se dolaskom prosjek starosti flote Atlantske plovidbe sa sadašnjih sedam smanjiti na četiri godine. Inače, svjetski prosjek je 15 – 16, a hrvatski 27 – 28 godina.
mav
Srijeda, 09 Lipanj 2010
Izvor Du list…
malo miješaju kruške i jabuke, malo pijesak u oči bacaju i ne iznose kompletne stvari, nego izvlače iz konteksta…
2012 ĆE atlantska smanjiti vijek starosti (futur)
svjetski prosjek JE 15-16, a hrvatski 27-28 godina (prezent).
autor ne navodi koliko novogradnji upravo stiže i da su ove brojke neprimjenjive!!!
to kad bi atlantska rasla, a sve stajalo. opisuju atlantsku u budućnosti, a druge brodare u sadašnjosti.
inače, da podsjetimo:
starost broda je izuzetno bitan faktor pri inkasiranju. jedan je od temelja visine osiguranja prijenosa tereta. drugim riječima, ako dva broda istog kapaciteta prenose po istoj vozarini, stariji plaća veće osiguranje.
al što jest-jest! renesansa nadolazi 2012.
da se osvrnemo na hfp. imaju 10,68% dionica atpl. rasprodat će još tih .68.
ima ih i u tisku. i tamo su počeli.
trezor da kupuje? čemu? da se mi forumaši iskcramo 🙂 ?
da, al kad padne dovoljno nisko (po nama ne znanom kriteriju).
Hvala na grafu.Cijena ATPL – ne reagira na kretanje BDI……. trebat će vremena da se ova naša burza – urazumi i doista prilagodi kretanjima izvana…..panika je očita.
Hvala na grafu.Cijena ATPL – ne reagira na kretanje BDI……. trebat će vremena da se ova naša burza – urazumi i doista prilagodi kretanjima izvana…..panika je očita.
Moli Boga da ne reagira jer ako počme reagirati novi target na ATPL ti je jako nisko.
Znam da vam se neće sviđati ali ATPL je trenutno precijenjena u odnosu na američke brodare, BDI indikator svijetske ekonomije ubrzano pada, pazite da vas ne torpediraju. [bye] [bye] [bye]
znalci su jučer kupovali