Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
Zamolio bi moderatora da briše prijeteće postove koje nemaju veze sa ovim topic-om i nek se dioničari tj forumaši koncetriraju na kupi jeftino prodaj skuplje ili drži dok možeš, pa čak i uzaludno drukanje. Okanite se prijetnji bilo kome, ovo nije mjesto ni vrijeme za to. Uostalom kad ste ulazili u ovu vrstu ulaganja nitko vam nije garantirao da će dionica ići samo gore, ona može i dolje, utuvite si to u glavu i okanite se burze ako drukčije mislite. Ukratko boli me kufer tko što ima, ja gledam samo sebe i koncetriran sam na svoju lovu, dionice i imovinu i to mi se dosada u životu pokazalo kao ispravan i uspješan put. Ako me netko voza to je moja krivnja a ne njegova a nije na meni da istražujem gdje je što, jer to je gubitak vremena i novca. Svi angažiraju revizore da im napišu izvještaje kako oni hoće, to nije ništa novo. U svijetu su financijski savjetnici najbolje plaćena roba, a valjda je to tako jer radeći po zakonima koje su donijeli glupani, za kompanije osiguravaju da im ostane što više love tj da plate što manje poreza. To radim i ja i sve je po zakonu, nikom nisam ništa ukrao a što su drugi "pametni" i prave se bogati to je njihov problem. I na kraju da se svi u državi ponašaju kao Uprava ove firme sve bi stvari bile na svojem mjestu i svima bi bilo puno bolje nego što je. Oni se brinu itekako za ljude koje upošljavaju i za zajednicu kojoj pripadaju i to vam svima treba biti primjer ili je možda primjer Đakovštvine bolji?
nkobe….pitanja oko osnovnih računa. TO JE UVOD U RASPRAVU…..Poslovi UNUTAR I IZVAN
Ugovorenih VOZARINA je tema . Krenimo otpočetka-kako bismo razumjeli načine plaćanja , naručivanja, kretanja TERETA i brodova u vlasništvu ATPL.
Treba pojasniti slijedeće:
– koliko brodova ATPL ima danas.. a koliko je imala prije 2-3 godine…
. treba ponoviti ZA KOJE PARTNERE RADI…. kolike su Ugovorene vrijednosti poslova i način
na koji se Ugovaraju prijevozi..PRIJE 2-3 GODINE I DANAS ….
– na planovima RUTA / odredišta / treba pojasniti – KONTROLU KRETANJA BRODOVA-
– treba pogledati TROŠKOVE koje je imao brodar prije 2-3. godine i koje ima DANAS..
– treba pogledati osnovne izdatke za broj zapolenih …gdje su raspoređeni …i prihodi
– trošak nafte …. usporedba ruta…
– BITNO- napisati koja su povezana DRUŠTVA ..ovdje i u inozemtvu…
– treba IMOVINSKA KARTICA – ČLANOVA UPRAVE…. prije 2-3 godine i danas …
– …… i još mnogo toga…
Sve to piše na ovim stranicama…između redova… treba lijepo podatke posložiti…tijek novca naći će oni..koji imaju za to ovlasti i koji će ući u podatke temeljito….i stručno.
Rezultati će biti vrlo zanimljivi.
Kormilar… vidiš ..sad si realan i korektan. Nisam u toj dionici zato jer ne želim, ponosan sam vlasnik oko 3 godine. Ipak, sve što si napisao o revizijama i dogovorima je istina. Dio dobiti je utajen i financijska izvješća – ne odgovaraju stvarnom stanju .A ti to znaš…i ja to znam..jer sam predugo na ovoj temi- svaki dan- odvagnem svaki post, uspoređujem sa podacima ..i nelogičnosti se vide jasno….Zbog broja dionica. dividenda je bila solidna stavka. Uprava je prikazala stanje – za 2009. kakvo je htjela..par milijuna iz zadržane dobiti ne košta ih ništa..sve ide dalje svojim tijekom i još bolje…… a ja se osjećam prevareno i izmanipulirano…
Ne mislim da se Uprava dobro brine za dioničare.
Ako na forumu ima zaposlenika ATPL- rado bi čula nešto o stanju iz prve ruke…. od njih..
Što je stanje bolje..to su moje tvrdnje sigurnije.
Ovo o čemu govorim je takodjer kriminal kao i primjer Đakovštine koju si spomenuo..
Briga o djelatnicima nema veze sa dobiti…To što zakonodavac poštuje Zakon o radu u cijelosti
je njegova obaveza… druga je stvar što neki djelatnici to brkaju sa plemenitošću poslodavca..
i navikavaju se na prava za koja mnogi nisu razumjeli ni znali da postoje…
Navedi primjer plemenitosti..prema djelatnicima IZVAN Zakona o radu ./ redovna plaća, regresi,
prekovremeni, satnice ..slobodni dani…itd.itd. nisu plemenitost poslodavca već obaveza..
koju plaćam i ja ..kao udjelničar u d.d.u /.
Malo sam ojačao pozicije KORF, Zaba i ATPL, baš tim redom, vjerujem da ću kraj godine dočekati sa [wink]. Uvijek gledam ukupni Mcap firme, a kod ATPL je to trenutačno tek nešto iznad 200 miljuna usd, čini mi se jako jeftino, posebno u svijetlu činjenice da je Zagreb prodan za 39. Pa samo u obnovu flote (7 novogradnji) uložili su svojih sredstava cca. 90-100 m usd, a imaju keša na računu 60 (uskoro će imati 100). Oni što prodaju na ovim razinama morali bi razmisliti o ovim činjenicama. Btw, po TA mogao bi i morao usljediti odbijanac na S&P 500, što je u ovom trenutku najvažnije za TK.
Malo sam ojačao pozicije KORF, Zaba i ATPL, baš tim redom, vjerujem da ću kraj godine dočekati sa [wink]. Uvijek gledam ukupni Mcap firme, a kod ATPL je to trenutačno tek nešto iznad 200 miljuna usd, čini mi se jako jeftino, posebno u svijetlu činjenice da je Zagreb prodan za 39. Pa samo u obnovu flote (7 novogradnji) uložili su svojih sredstava cca. 90-100 m usd, a imaju keša na računu 60 (uskoro će imati 100). Oni što prodaju na ovim razinama morali bi razmisliti o ovim činjenicama. Btw, po TA mogao bi i morao usljediti odbijanac na S&P 500, što je u ovom trenutku najvažnije za TK.
tazmislili su i shvatili da ce pasti na 600 kn i prodaju..
Baltic Exchange Dry Index TM 3514 (DOWN 65)
Baltic Exchange Capesize Index TM 4519 (DOWN 34)
Baltic Exchange Panamax Index TM 3723 (DOWN 66)
Baltic Exchange Supramax Index TM 2523 (DOWN 87)
Baltic Exchange Handysize Index TM 1374 (DOWN 16)
Da vidim što ste danas uradili….. Osim Odbora za veličanje lika i djela gosp. Jerkovića…te BDI
koji nije bogzna što…. nekolicina se potrudila kupnjom, i evo mali rezultatić je tu…..
Gosp. Jerković….kad će Vaši market makeri- raspaliti po ovoj dionici…da možemo i mi – mali
diončari reći—- Gazda i nas poštuje i stalo mu je do dioničara …..!?
Umjesto dva tankera, koja su trebala biti isporučena krajem ove godine, a koji su zamijenjeni za prvotnu narudžbu, veliki brod tipa capesize, Atlantska plovidba u južnokorejskom je brodogradilištu uspjela narudžbu zamijeniti za tri broda za rasute terete. Radi se o vrlo modernim brodovima po 57.500 tona, bogate tehničke specifikacije.
– U Južnoj Koreji imali smo naručen jedan capsize, što je najveći brod kojeg je Atlantska ikada pokušala dovesti u svoju flotu. Brod je bio ugovoren po tada važećim tržišnim cijenama, a radilo se o 110 milijuna dolara, no kada je tržište kolabiralo to je bila jedna stravična suma. On je trebao biti isporučen u jesen 2008. kada je tržište totalno krahiralo, ali smo uz ogromne napore uspjeli taj brod zamijeniti za dva tankera za istu vrijednost novca i, što je najvažnije, s isporukom dvije godine kasnije.
Nažalost, danas je tankersko tržište još uvijek loše i naručeni tankeri bi stvarali prilične gubitke, pa smo uz dosta pregovaračkog napora s brodogradilištem u Južnoj Koreji uspjeli ta dva tankera ponovno promijeniti, ali sada za tri broda za rasute terete. Taj posao je i konačno ugovoren – potvrdio nam je predsjednik Uprave Atlantske plovidbe d.d., kapetan Ante Jerković.
Tako dubrovačka brodarska kompanija sada očekuje isporuku sedam novih brodova – četiri iz Kine i tri iz Koreje. Svi će oni, osim jednoga koji je predviđen za isporuku koncem 2011., biti isporučeni tijekom 2012. godine, a s njihovim će se dolaskom prosjek starosti flote Atlantske plovidbe sa sadašnjih sedam smanjiti na četiri godine. Inače, svjetski prosjek je 15 – 16, a hrvatski 27 – 28 godina.
mav
Srijeda, 09 Lipanj 2010
Izvor Du list
21.05.2010 T: 18.05.10 Pros. cijena: 985,80
RB Dioničar Broj %
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 151.219 10,84%
28.05.2010 > T: 25.05.10 Pros. cijena: 935,58
RB Dioničar Broj %
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 151.213 10,84% ‘ – 6
Dana 9.6.2010. promjena:
Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 149.061 10,68 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA – 2152
nevjerojatno! ako se ti "maheri" misle iskrcati do kraja preko burze, nema mrdanja još 2 godine [shocked]
21.05.2010 T: 18.05.10 Pros. cijena: 985,80
RB Dioničar Broj %
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 151.219 10,84%
28.05.2010 > T: 25.05.10 Pros. cijena: 935,58
RB Dioničar Broj %
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 151.213 10,84% ‘ – 6
Dana 9.6.2010. promjena:
Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 149.061 10,68 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA – 2152
pa ovi su ludi skroz [bye]