Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Da je brod prodan, trebala je biti obviještena ZSE… prodaja broda, jednako kao i kupovina su važne materijalne činjnice. Prema podacima s web stranice Atlantske plovidbe brod je još uvijek u floti i plovi prema Hamburgu
[/quote]
Malibu je stavio par postova a "tefteri ne lažu", no jedno je potpisati Ugovor a drugo dobiti lovu. Bilo bi lijepo da su makar obavijestili zse o nakanama, nije nebitno za poslovanje.
Malibu je stavio par postova a "tefteri ne lažu", no jedno je potpisati Ugovor a drugo dobiti lovu. Bilo bi lijepo da su makar obavijestili zse o nakanama, nije nebitno za poslovanje.
Očito je bila namjera koja na kraju nije realizirana jer u svim izvješćima stoji da je prodan
Barry Rogliano Salles Weekly
Croatian based Atlanska Plovidba have sold this week their Kamsarmax ‘Zagreb’ (80,300 dwt, built 2008 in China) for abt US$39.5m to Chinese buyers.
http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/dbnl-682-2.pdf
CLARKSON HELLAS S&P WEEKLY BULLETIN
http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=99349&Itemid=52
WeberSeas Weekly Market Report
Among others we are reporting the sale of the ore carrier “KAZUSA” (227,183 dwt /
blt 1988 Japan) for a firm US$ 23.25 million to European buyers and also the kamsarmax type “ZAGREB”(80,400 dwt / blt 2008 Jiangsu China) for US$ 39 million.
http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/WeberSeas%20Weekly%20Report%20April%2030-10.pdf
Cotzias Shipping ‐ Capital Link ‐ Dry Bulk Market Report
Sale and Purchase In the panamax sector, Chinese buyers dominated the market this week with the M/V “Zagreb” 80300dwt built 2008 China that was sold for $39.5mil to Chinese buyers
http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/Cotzias_2010_Week_17_Report_30_Apr_10.pdf
Fearnleys Week 17 2010
http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/fw_week_17_2010.pdf
je li moguće da su prodali brod i istovremeno ga uzeli u najam? ne bi im bilo prvi puta…
makar mislim da u oba slučaja ima pozitivnih elemenata…ako je prodan zarada je cca. 10 milja $ a ako nije imaju priliku ugovoriti sasvim pristojnu vozarinu…zbunjujuće je kad informacije dolaze sa stranih relevantnih stranica a istovremeno uprava se ne oglašava…
Ako su prodali brod i uzeli ga istovremeno u najam, možda i nije loš potez (?), pogotovo ako vozarine ostanu na ovoj razini (ili dodatno skoče).
je li moguće da su prodali brod i istovremeno ga uzeli u najam?
ne bi im bilo prvi puta…
A sada gledajte, kako par sekundi prije zatvaranja burze, ovi plašljivci nestaju s prodaje! [lol]
Ovdje očito, HANFA nema nikakve razloge za intervenciju! [bye] [lol]
čim firma krene pozitivno poslovat, odma se pokaže velika zainteresiranost u rušenju cijene kako bi ju netko nadokupio
Ovdje očito, HANFA nema nikakve razloge za intervenciju! [bye] [lol]
Naravno da nema. Baš si čudan! Pa neće valjda nadzirati velike ribe?
Kad netko bude "manipulirao" s 30 kn kupujući/prodajući Đuru Đakovića, onda će se HANFA u novinama pohvaliti svojim uspjehom otkrivanja kriminala u fondovima i povezanim osobama. [tongue]
A valjda je više bilo dosta ove korekcije cijene, moram priznat da mi je čudno kako se stalno pojavljuju nalozi na prodaji od parsto komada i to po 960, 970…a danas i po 955..i nitko ne kupuje? U čemu je problem, zar mora dionica bit još jeftinija od ovog?
[huh]
Naravno da nema. Baš si čudan! Pa neće valjda nadzirati velike ribe?
Kad netko bude "manipulirao" s 30 kn kupujući/prodajući Đuru Đakovića, onda će se HANFA u novinama pohvaliti svojim uspjehom otkrivanja kriminala u fondovima i povezanim osobama. [tongue]
[/quote]
Ma sve je to legalno, nema tu malverzacije imaš bid i imaš ask pa procjeni kako ti odgovara , kupi il prodaj, nitko nije kriv zato jer želi baš prodat dionicu po 955-960 kuna, pitanje je kako se taj ne brine da će netko pomest tih par stotina komada, ipak je to relativno niska cijena za sadašnje stanje.
[huh]
Možda je problem što se traži dodatna likvidnost na tržištu, obzirom da nema ni traga lovi od dividende ht-a. Ne vjerujem da netko misli da je sad dionica još uvijek skupa pa planira kupovat niže, mislim da je to stvar traženja likvidnosti tj oslobađanja casha, i prije se slično znalo događat. Možda netko raspodjeljuje lovu na druge dionice koje su više pale u korekciji da smanji ulaz, obzirom da je atlantska relativno ipak manje pala od ostatka tržišta.
Malibu je stavio par postova a "tefteri ne lažu", no jedno je potpisati Ugovor a drugo dobiti lovu. Bilo bi lijepo da su makar obavijestili zse o nakanama, nije nebitno za poslovanje.
Očito je bila namjera koja na kraju nije realizirana jer u svim izvješćima stoji da je prodan
Barry Rogliano Salles Weekly
Croatian based Atlanska Plovidba have sold this week their Kamsarmax ‘Zagreb’ (80,300 dwt, built 2008 in China) for abt US$39.5m to Chinese buyers.
http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/dbnl-682-2.pdf
CLARKSON HELLAS S&P WEEKLY BULLETIN
http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=99349&Itemid=52
WeberSeas Weekly Market Report
Among others we are reporting the sale of the ore carrier “KAZUSA” (227,183 dwt /
blt 1988 Japan) for a firm US$ 23.25 million to European buyers and also the kamsarmax type “ZAGREB”(80,400 dwt / blt 2008 Jiangsu China) for US$ 39 million.
http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/WeberSeas%20Weekly%20Report%20April%2030-10.pdf
Cotzias Shipping ‐ Capital Link ‐ Dry Bulk Market Report
Sale and Purchase In the panamax sector, Chinese buyers dominated the market this week with the M/V “Zagreb” 80300dwt built 2008 China that was sold for $39.5mil to Chinese buyers
http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/Cotzias_2010_Week_17_Report_30_Apr_10.pdf
Fearnleys Week 17 2010
http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/fw_week_17_2010.pdf
[/quote]
Prijatelju, nema panike, brod je prodan, pa nemoguće je sve izmisliti što si postao, samo oni su imali običaj obavijestiti nas smrtnike sa zse tek kad lova sjedne na račun ATPL, pa će tako izgleda biti i ovaj put. Koliko je to korektno i u skladu sa pravilima burze prosudite sami, ali bilo bi fer da nas izvjeste o bitnim materijalnim činjenicama u svezi poslovanja. U svakom slučaju, u najgoroj varijanti zadržati će 10% jamčevine (3.95 m usd), a to sa sadašnjim tečajem pokriva gotovo kompletan gubitak iz 1Q. Međutim, obzirom da je kupac kinez ne vjerujem da će lik imati problema sa plaćanjem.
Btw, cape je uvijek određivao trend i užasno mi je drago da se i taj segment mrdnuo iz letargije, ipak su oni lokomotiva što (ne)vuče market.