ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


malo sam u kešu,malo u brodarima.što u ponedjeljak?
dokup ili da prodam ovo što imam ? [undecid]

znao sam da si u minusu [lol] [lol] [lol] strucnjaku [bye]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

kad trezor bude malo probunario po asku, tad ćemo mi ozbiljnije gore. ova sva svjetska kretanja, kopi/pejst rekao ovaj ovo/onaj ono i sličnarije

su niskokalorično gorivo.

a već je i vrijeme. rasteretio trezor svojih 9,5% dionica za isplatu dividende, nafilao se kešom i mogao bi sad.
nekako računam u sljedećih 4-5 godina bi mogla do 2000 kn, jer je prošlo doba velikog talasanja.
iskreno, nadam se da griješim i da će u sljedećih 4-5 dana/tjedana/mjeseci na tu razinu. naime, pun sam atpl ko capesize kakvog atlantska baš i nema.

Hvala na savjetu,Kormilaru [thumbsup]

Zahvaljujem onom koji mi je u petak prodao nešto ATPL, sad sam oročio kune u ATPL uz dolarsku klauzulu na koji mjesec, godinu,

isplati se kupovati atpl..pa u prva 3 mj, izgubili su samo 30 mil kuna..


isplati se kupovati atpl..pa u prva 3 mj, izgubili su samo 30 mil kuna..

Točno, al su prodajom samo jednog broda profitirali 60 mil kuna u 2Q, zato će biti veselo nakon objave FI 2Q (i ne samo zato). Btw, vjerujem da će se kraj godine dočekati sa boljim rezultatom od očekivanog (+12 m usd), a to će u ova recesijska vremena vratiti ovu dionicu u fokus na zse.


isplati se kupovati atpl..pa u prva 3 mj, izgubili su samo 30 mil kuna..

Nije baš 30 mil.kn.:
Ostvareni gubitak Grupe iznosi 26,3 mil. kuna a čini ga 1,1 mil. kuna dobiti pomorstva, 18,0 mil.
kuna gubitka avioprijevoza, te 9,4 mil. kuna gubitka hotelijerstva.
Konsolidirani gubitak pripisan imateljima kapitala matice iznosi 19,3 mil. kuna.



O čem ovi trabunjaju (vozarine od 3000 dolara)
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/varga-losinjska-ima-neizvjesnu-buducnost,78531.html


ajme meni pa tko ovakve gluposti piše…….naravno da se mišljenja mogu razlikovati ali da svako malo iznose netočne podatke dovoljno govori o tome koliko su upučeni i koliko znaju a još se ponekad usude iznositi i svoja predviđanja…….a na temelju čega mogu uopče i predvidjeti nešto kad trabunjaju gluposti i iznose budalaštine u svojim tekstovima……totalna debilana……

Jedino što mi pada na pamet je jedna od meni najdražih izreka:

Svašta majka rodi, vlak povuče, a vojska obuče ! [wink]
[/quote]

Sad kad ste tako lijepo izvrijeđali čovjeka, što bi se reklo, olakšali se ili sebe, da se i ja malo osvrnem.

Pridružio bih se kolegi/ci gorgiji:


a zašto svi govorite kao da je to tekst tog varge? tekst nije napisao varga marko nego gđa šunjerga marina. što je zapravo rekao varga marko iz tog teksta nitko živ ne može skužiti.

..također napomena da je najsporniji dio o vozarinama od 3000 dolara kao pragu rentabilnosti izbačen iz teksta (izgleda da i tamo ipak netko razmišlja), a moje mišljenje je da se radilo o tipfeleru, da je trebalo pisati 30.000 dolara, a da se ta cifra ne odnosi generalno na brodare, već na tankere, uostalom čini mi se da je taj dio išao u kontekstu osvrta na Tankersku plovidbu..

Tih 30.000 USD potkrijepljujem slijedećim:

Krizni val: ‘Tankerska’ u neveri
http://www.slobodnadalmacija.hr/Biznis/tabid/69/articleType/ArticleView/articleId/68777/Default.aspx

Udarni dio flote, sedam aframax tankera od preko 100 tisuća tona nosivosti, koji uobičajeno donose najveću dobit, već dulje vrijeme posluju slabo, najlošije od svih.

– Trenutačna dnevna zarada tih tankera je između 10 i 12 tisuća dolara, a samo za troškove svakog od njih treba dnevno oko 25 tisuća dolara. Zarade su im, dakle, prepolovljene. Suezmaxi, s druge strane, ostvaruju dnevni najam od oko 36 tisuća dolara, nešto više nego što su im dnevni troškovi, a brodovi za prijevoz suhog tereta uspijevaju pokriti svoje troškove.

Dakle, malo više pažnje prije razapinjanja, da se ne vraćam sad 2 tisućljeća unatrag. Ne pratim lik i djelo Marka Varge, moguće da je stvarno loš analitičar, al nikako ga ne mogu zamislit kako daje izjavu u kojoj generalizira brodare i navodi 3000 $ kao prag rentabilnosti, a uz to još doda da su trenutne vozarine ispod tog nivoa, tako da se meni čini da je u ovom slučaju pepeo na glavi novinarke Marine Šunjerge. A možda sam samo još jedan seksista :):




O čem ovi trabunjaju (vozarine od 3000 dolara)
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/varga-losinjska-ima-neizvjesnu-buducnost,78531.html


ajme meni pa tko ovakve gluposti piše…….naravno da se mišljenja mogu razlikovati ali da svako malo iznose netočne podatke dovoljno govori o tome koliko su upučeni i koliko znaju a još se ponekad usude iznositi i svoja predviđanja…….a na temelju čega mogu uopče i predvidjeti nešto kad trabunjaju gluposti i iznose budalaštine u svojim tekstovima……totalna debilana……

Jedino što mi pada na pamet je jedna od meni najdražih izreka:

Svašta majka rodi, vlak povuče, a vojska obuče ! [wink]
[/quote]

Sad kad ste tako lijepo izvrijeđali čovjeka, što bi se reklo, olakšali se ili sebe, da se i ja malo osvrnem.

Pridružio bih se kolegi/ci gorgiji:


a zašto svi govorite kao da je to tekst tog varge? tekst nije napisao varga marko nego gđa šunjerga marina. što je zapravo rekao varga marko iz tog teksta nitko živ ne može skužiti.

..također napomena da je najsporniji dio o vozarinama od 3000 dolara kao pragu rentabilnosti izbačen iz teksta (izgleda da i tamo ipak netko razmišlja), a moje mišljenje je da se radilo o tipfeleru, da je trebalo pisati 30.000 dolara, a da se ta cifra ne odnosi generalno na brodare, već na tankere, uostalom čini mi se da je taj dio išao u kontekstu osvrta na Tankersku plovidbu..

Tih 30.000 USD potkrijepljujem slijedećim:

Krizni val: ‘Tankerska’ u neveri
http://www.slobodnadalmacija.hr/Biznis/tabid/69/articleType/ArticleView/articleId/68777/Default.aspx

Udarni dio flote, sedam aframax tankera od preko 100 tisuća tona nosivosti, koji uobičajeno donose najveću dobit, već dulje vrijeme posluju slabo, najlošije od svih.

– Trenutačna dnevna zarada tih tankera je između 10 i 12 tisuća dolara, a samo za troškove svakog od njih treba dnevno oko 25 tisuća dolara. Zarade su im, dakle, prepolovljene. Suezmaxi, s druge strane, ostvaruju dnevni najam od oko 36 tisuća dolara, nešto više nego što su im dnevni troškovi, a brodovi za prijevoz suhog tereta uspijevaju pokriti svoje troškove.

Dakle, malo više pažnje prije razapinjanja, da se ne vraćam sad 2 tisućljeća unatrag. Ne pratim lik i djelo Marka Varge, moguće da je stvarno loš analitičar, al nikako ga ne mogu zamislit kako daje izjavu u kojoj generalizira brodare i navodi 3000 $ kao prag rentabilnosti, a uz to još doda da su trenutne vozarine ispod tog nivoa, tako da se meni čini da je u ovom slučaju pepeo na glavi novinarke Marine Šunjerge. A možda sam samo još jedan seksista :):
[/quote]

:-))))))))))))))
sjećam se jednom zgodom prilikom izvedbe jednog projekta, došao jedan direktor (glavni za tj projekt) i kako nije znao beknuti slovo, ni o čemu se radi, ni koga je direktor, ni čega je direktor, a kamo li o tome što se to implementira, cijeli sat se mljelo o tome jel’ se kaže audit ili odit.
a temu je, pogodili ste, natuknuo taj isti direktor.

ma lapsus ljudi, lapsus..
kojih 3000????
lapsus tastaturae/calami…



isplati se kupovati atpl..pa u prva 3 mj, izgubili su samo 30 mil kuna..

Točno, al su prodajom samo jednog broda profitirali 60 mil kuna u 2Q, zato će biti veselo nakon objave FI 2Q (i ne samo zato). Btw, vjerujem da će se kraj godine dočekati sa boljim rezultatom od očekivanog (+12 m usd), a to će u ova recesijska vremena vratiti ovu dionicu u fokus na zse.
[/quote]
Zagreb nije prodan.

IMT?

Zanimljivo, nema pritiska na prodaji?

Koja je svrha pisanja na forumu, ako treba pola sata i više da se tekst odmoderira.

Pogotovo kada je u pitanju burza, gdje se situacija mijenja u trenutku? [bye]

New Report

Close